Hmm, hier vandaag CD17, 4 tot 6 DPO (geen ovu-testen gedaan dus weet het niet precies) en heb al puistjes in m’n gezicht en een jeukende tepel, dat zijn vaak de eerste signalen van een aankomende menstruatie. Pff hoop toch van niet
lekker toch. Blijf je jong bij Hier gisteravond ook nog even gezellig gemaakt. Alleen gooide zoontjelief bijna roet in het eten Kwam steeds uit bed, en kon niet slapen
cd 19 en nog steeds geen positieve ovutest. Woensdagochtend bloedprikken of ei gesprongen is, nou die kans lijkt me klein.. Twijfel of ik vandaag of morgen het zkh bel om even te overleggen (er is natuurlijk kans is dat ie vanavond nog positief wordt en mn ei dan misschien nét op tijd springt voor woensdag)
Geen idee, we hadden nog niets besproken/afgesproken behalve woensdag prikken of ei geweest is. Maar in dit tempo gaat dat niet gebeuren natuurlijk haha, daar hadden we nog geen plan voor gemaakt
Nee ik denk dat de artsen ook niet hadden verwacht dat je nu nog geen eisprong zou hebben. Jeetje wat een gedoe zeg en een domper voor jou... Nou hopelijk heb je voor woensdag nog een positieve test en anders hoop ik dat ze met een ander plan van aanpak komen voor je want dit is niks zo.
Oh er is wat mis gegaan geloof ik. Ot: Ik denk dat mijn eitje eindelijk onderweg is. Deze testen zijn van gisterochtend - gisteravond - vanochtend. 14 mei was de eerste dag van mijn menstruatie dan zit ik nu op cd17 toch?
Nog niet goed doorgelopen die laatste maar ziet er idd al donkerder uit! Hoelang duurt jullie piek meestal? En tellen jullie vanaf het begin van de piek + 24u-48u om te weten wanneer je eisprong is? Ik had zowel om 9u s morgens als om 17u mijn piek. Wist niet dat dat zo lang kon duren.
Nee klopt hoor, ik verwacht 'm morgen of overmorgen denk ik positief. Dat ie al wat donkerder geworden is ben ik al heel blij mee. Ik heb echt geen idee of je 24 of 48 uur er bij op telt. Ik gebruik deze ronde voor het eerst ovulatietesten. Die van jou zien er top uit!
NOD-lijst 1 t/m 15 juni! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 juni (3) Sanniesannie- 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 WLKMBBY22 - 37 jaar - 1e kindje, 3e ronde IUI, deze ronde natuurlijk i.v.m. vakantie Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 96 2 juni (3) KinderwensiA - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 ( 4e ronde na bbz) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 3 juni (2) Rubydali87 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na vmk (ronde 16) 4 juni (2) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 Angel02 - 44 jaar - 2e kindje -ronde 5 na een vmk 7 weken . 5 juni (0) 6 juni (3) Prullenbak - ronde 20 - 2e kindje Marij1984 - ronde 1 - 4e kindj Nicetomeetyou - 26 jaar - ronde 17 - 1e kindje (1e ronde mk gehad, nu letrozol ronde 3) 7 juni (1) Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 8 juni (2) Olive92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje (IVF+PGT ronde 2.1) 9 juni (4) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 25 Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 10 Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sel078 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 juni (3) Michje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 2-IUI ( 2 dochters verloren) Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 11 juni (5) LMSB - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Momoftwo12- 30 jaar - 3de kindje- ronde 7 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 13 (2e na MA) Joy20 - 44 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 12 juni (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 13 juni (0) 14 juni (1) MissMoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik) - ronde 5 na mk in januari 15 juni (1) Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje- ronde 2 na mk in maart. Onbekend (2) Fultimemommy - 28 jaar - 6e Kindje - ronde 3 MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (33) Wachten op eisprong (15) Wachtbankje (16) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik twijfel wanneer mijn eitje gesprongen is Ik had mijn eisprong eigenlijk eergisteren al verwacht, maar mijn temperatuur was gisteren nog niets gestegen. Dus... Toen hebben we voor de zekerheid toch nog een kansje gewaagd Fingers crossed!
LADIIEESS!! Ik deed net nog een testje toen ik uit werk kwam (vanavond weg en pas laat thuis dus niet zo praktisch) en jawel hoor: Vanochtend nog lichte test en clearblue leeg rondje, en nu knaltest en piek (clearblue heeft die knipperende/hoge vruchtbaarheidfase dus overgeslagen, kan k net zo goed die goedkopere weer halen haha). Komende dagen manlief maar aan het werk zetten, denk dat mn ei net op tijd voor de afspraak van woensdag is. Fingers crossed (en anders laat ik me vrijdag weer prikken haha)
Ik heb er net weer 1 gedaan.. bijna positief Mijn man is helemaal blij want hij wordt ook aan het werk gezet.
Zou het echt? Ik hoop dat je gelijk hebt. Sinds vanmiddag is daar een zeurend gevoel in de onderbuik bij gekomen en ook dat herken ik van aankomende menstruatie