Gefeliciteerd @MM34! Prachtige uitkomst. En ik zie hem nog niet @Michje, maar dat zag ik gisteren bij MM34 volgens mij ook niet . Als jij het ziet zal hij er staan! Mijn vriend zegt dat ik tot nod moet wachten om vage testen te voorkomen, maar dat is pas de 10e...
Ik zie 'm op de foto ook amper hoor, dus ben verbaasd dat anderen hem wel zien! Mijn NOD is ook vrijdag. Had dat nooit vol kunnen houden, haha! Hoop zo op oploop, mijn NOD is ook mijn verjaardag. Wat zou dat een fantastisch cadeau zijn!
Ik zie helaas niets maar hoop dat het morgen anders is! Ik hoor soms dat testen met 2e urine ook een verschil maakt.
Wat moet ik hier van denken? Gister met ochtendurine getest, vanmorgen vroeg naar de wc geweest en niet aan gedacht om te testen, dus dit is met 2e ochtendurine. Minder zichtbaar dan gister he? Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken..
Ik vind dit, heel eerlijk, onbetrouwbare rot testen. Ik hoop dat ze bij jou wel echt positief zijn hoor! ❤️
Morgen testen en deze weggooien! Maakt je onnodig onzeker, want je hebt niet de beste urine nu gebruikt.
Mmm. Lastig idd. Ik ken deze testen eigenlijk ook niet. Maar misschien ben je een middagtester? En je zegt het zelf al, dit was je 2e plasje. En dan zo in het prille begin kan dat heel veel verschil maken.
Ik ben vandaag 7/8 dpo en heb heeeeel sterk het gevoel dat het deze maand ook weer niets is. Ik heb beetje last van de pre ongesteldheidsklachten zoals elke maand. Nog geen test gedaan (trots!). Ik ga vol proberen te houden tot as woensdag!
Hmm Predictor verkopen ze hier niet bij de Jumbo, balen! Nu maar een andere test meegenomen. Gister overdag en in de avond heb ik heel veel water en thee gedronken (veel meer dan ik normaal drink), kan dat ook nog invloed hebben op de urine de ochtend erna?
Ohh het is je gegund hoor! Een beter cadeau kun je jezelf niet geven. Ik heb ook alleen de kv2v5 in huis, die kleuren ook pas vrij laat. Dat helpt met nog even wachten. Gisteren had ik het idee dat het deze ronde wel eens raak zou kunnen zijn, vandaag juist weer helemaal niet. Alleen de tijd zal het leren...
Als ik ga testen, dan vang ik elke keer mn urine op. En als hij er voor mijn ogen "donker" genoeg eruit ziet, dan hang ik de test erin