Ik heb hier op het forum al eens gelezen, dat diegene de dipsticks over de lengte doormidden knipte. Was eigenlijk wel benieuwd of toevallig iemand van jullie dat al weleens gedaan heeft Ik ben namelijk in staat om dat eens te proberen Dat scheelt testen, en kan je vaker testen
Ik heb tot zover helaas witte tests gehad! Hoop nog steeds op een klein wonder, want ik ben nog niet ongesteld. Woensdag officieel testen, dus ga dan nog eens testen. En dan zie ik wel weer hoe het allemaal zit.
Het gaat goed hier zo te zien weer aardig wat tuurstreepjes , spannend! ik wilde donderdag pas testen, maar denk ik dat ik morgen al ga toegeven aan me testdrang ik word weer helemaal gek van mezelf. Morgen zit ik ergens tussen 8/10dpo.
Crap! Ik ben vandaag 15 DPO. Ook niks. Probeer hoop te houden zolang ik niet ongesteld word. (Vandaag 10 dagen na TP. Ziekenhuis zegt niet voor niets 12 dagen wachten, dus wie weet... Maar ik moet zeggen dat ik verwacht dat het niets wordt, al probeer ik daar niet aan te denken).
Hier op vermoedelijk 12dpo getest na mijn lichte innestelingsbloeding (?) van zaterdag/zondag. Helaas een hele witte test! Donderdag nog maar eens een testje proberen..
Nou, tot zover vandaag overslaan en morgen pas testen. Wie hield ik ook voor de gek toen ik dat gisteren zei? Maar dit is wel oploop al he? Gister vs vandaag. Nat vs droog, maar kon het streepje zelfs in de badkamer al zien bij slecht licht. Gisteren moest ik turen!
Vandaag dag 13 na iui 8. 2 dagen al een hele lichte positieve test. Alleen nu net na het wc bezoek donker bloed met afvegen. Maak me nu al zorgen
Oh dat moet heel erg schrikken zijn. Donker bloed is geen fantastisch teken. Hoop dat het niet doorzet...