Vreselijk is dat, je lichaam kan je zo in de maling nemen. Ik voel dus echt helemaal niets. Vandaag 9 dpo, maar verwacht er ook echt niets van deze ronde. Heb ook gewoon uber zachte ( . )( . )
Balen zeg... Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om hoop te houden na zoveel teleurstellingen. Dat het heel vroeg is en in dat opzicht niks zegt weet je zelf ook wel, maar snap dat je gewoon een positieve test wil! Knuffel!
gelijk heb je ook. Frustrerend wat je iedere maand kan voelen en hoe je hoofd daar een grote mindfuck van maakt he! Ik heb geen testen in huis, hoop dat ze vandaag binnenkomen, dan worden ze meteen even ingewijd. Al heb ik de hoop al weer een beetje opgegeven na gister.
Oh noo dames, week na mijn eisprong en ik heb ineens echt onwijs last van diaree ook super misselijk, nu denk ik is dit door de innesteling of heb ik gewoon een buikgriep te pakken
Het zit mij niet echt mee geloof ik. Vanochtend kunnen testen….is die test helemaal doorgelopen . Ziet iemand hier iets in? Het is nog wel vroeg hoor. Nu 9 of 10 dpo.
Hier dan ook maar een testje gewaagd. Negatief op 9 dpo. En ja, ik heb de test doormidden geknipt Werkt prima.
Ik heb ook last van diarree, en de test zegt dat ik zwanger ben. Had ik in februari ook toen ik zwanger was. Niet iedereen heeft dus last van die constipatie
Hier op dag 24 menstruatie gestart dus hoef niet eens meer te testen Ook al het pas ronde 1, toch teleurgesteld Had het niet verwacht want allemaal zw signalen. Oh lichaam kan je zo voor de gek houden he Maar gelukkig korte cyclus dus over week maar weer opnieuw proberen
haha wat slim! De testjes die ik heb zijn al super dun, maar midstreamtesten als die etos early zijn natuurlijk allemaal wel stukje dikker haha. Moet je alleen even wat open breken en dan weer er in plakken, kleine knutselsessie
Oké ik kan me dan toch niet bedwingen en heb net een predictor gehaald. De test drang is echt op ongekende hoogte momenteel. Ik zie een superlicht streepje….denk ik. Kan dit een indroogstreep zijn? die van de action is helemaal opgedroogd nu en ik weet niet meer geldig maar normaal drogen ze dan ook helemaal wit op zeg maar.
Ik zie hem ook! Naar mijn idee geeft de predictor geen indroogstreepje! Zo begon de test bij m’n zoontje ook.. ik duim voor je.