Ik zou de action niet helemaal vertrouwen ivm het doorlopen van de vloeistof. Maar de predictor ziet er hoopvol uit! Is het streepje gekomen binnen afleestijd?
Ik lees al wel mee, maar durf nog niet, haha! Wacht denk ik even mijn NOD af (vrijdag) en als de testjes blijven oplopen kom ik me melden!
7 dpo vandaag. Uiteraard getest en negatief. Ik heb hoofdpijn en maagzuur. Heb nu geen testen meer in huis dus dat zal wel helpen met de testdrang. Ik ga ze pas vrijdag weer halen (dan ben ik 's middags vrij) en dan test ik weer.
Maandag een lichte positieve test, maar dan ook heel licht. Vandaag was officiele test dag nu zag ik op de test een wit streepje binnen de aflees tijd, en een andere test helemaal niks te zien. Weet me geen raad meer, maar ga er vanuit dat iui8 ook niet gelukt is. Alleen snap ik dan niet waarom maandag de test wel heel licht positief was
Misschien dat er iets mis is gegaan bij innesteling? Helemaal shit natuurlijk. Hoeveel dpo zit je nu?
Wat balen zeg!! Hoop dat het de volgende ronde lukt Ik zie deze niet, maar ik die zie hele lichte bijna nooit.
Ik heb werkelijk waar geen id. Mijn menstruatie van afgelopen maand was meer dan het bloed verlies wat ik nu heb, nog geen inlegkruisje vol
Vandaag weer een negatieve test. Koppijn, en de krampen komen weer dus wachten op mijn ongesteldheid. 20 juni gesprek met mijn gynaecoloog, even alle onderzoeken doorspreken en een plan van aanpak maken . Ben hier niet meer zo actief maar dat komt omdat ik er zo klaar mee ben, heel da zwanger worden... bah bah maar ik lees nog wel even mee
Snap hoe je je voelt, wij hebben 2wk geleden iui8 gehad, en geen id of we nog wel of niet zwanger zijn omdat de testen erg onduidelijk zijn