Ik ben ook pas 10 dpo vandaag hoor haha. Dus het kan nog eigenlijk alle kanten op. En misschien ben ik wel een middagtester??? En misschien ben ik gewoon helemaal zwanger of zat er wel iets maar is het verkeerd gegaan. Who knows. Ik heb alleen hele tijd steekjes in mijn buik en mega gevoelige borsten. Dus ik vind het ontzettend verwarrend en bloed irritant dat wachten. Maar dat zal wel herkenbaar voor iedereen zijn. Voor nu stop ik even met het testen en wacht gewoon mijn NOD af. Die is vermoedelijk zaterdag of zondag.
Als moeders voor moeders komt, vragen ze je volgens mij ook om de ochtend urine op te vangen en te bewaren voor de test dus dan zou het gewoon moeten kunnen toch? Maar idd in de koelkast. En niet te lang wachten met testen?
Ja maar dan ben je natuurlijk wel al 6 weken, dus dan is het ruimschoots aanwezig. Voor NOD is het natuurlijk een ander verhaal (helaas)
Bedankt dames, voor jullie vertrouwen in mijn testjes. ❤️ Wat vind ik dit een spannende periode zeg, had ik van te voren niet zo erg verwacht. Het voelt zo kwetsbaar en ik durf het nog bijna niet te geloven. Zo bang om alsnog te worden teleurgesteld!
Het is inderdaad reuze spannend. Je leeft er enorm naar toe en dan ben je overgeleverd aan de wachttijd. Tijd kruipt haha
Ik vind het wel donkerder hoor! Sowieso is nat en droog lastig vergelijken maar ik zie echt wel verschil
@prullenbak he bagger, knuffel @missmoobs wat stom Hopelijk is deze stuk en morgen wel een duidelijk lijntje! @Ingeltje dat is een mooie vette streep idd, kan alleen maar hopen ook snel zoiets te zien ❤ @Fultimemommy he bah ❤
Superstom. Maar nog stommer...ik ben pas 9 dpo. Haha. Ik had 29 mei mijn piek. Ik dacht al een dag verder. Ik kan zelfs niet meer tellen.
Ik merk dat ik het ook lastig vind wanneer ik moet testen hoor, mijn piek was vermoedelijk 31 mei in de avond, wanneer zouden jullie dan testen?
Tja dat is echt aan jou! Je zult nu op 8dpo zitten denk ik. Alles voor 14 dpo is extra spannend omdat het dan nog mis kan gaan en omdat je het nog niet altijd op de test ziet. Maar het is ook leuk spannend om eerder te testen Ik wilde zelf tot 11 dpo wachten maar ik hield het opeens niet meer en toen was het 8dpo
Dat geeft je nog wat speelruimte! (heel stom ik ook 9dpo en denk bij een negatieve test ''oohhh het is over'', terwijl ik tegen jou aan het typen was dat je nog kans had, en dat het nog zoo vroeg is )
Hahaha herkenbaar. Iedereen een hart onder riem steken maar tegen jezelf het tegenovergestelde doen. Maar denk niet dat raak is deze maand (om maar even in het positieve te blijven).