Ja zo krom haha. Ik denk het hier ook niet. Had gisteravond nadat we het gezellig gemaakt hadden wat bloedverlies en vandaag hele dag af en aan kramp. T ging laatste rondes beter met lf maar zou wel eens een hele korte kunnen worden deze keer
Witter dan wit.. 11 DPO.. nog 3 dagen tot nod, maar t gaat m niet meer worden denk ik. Heb de hoop opgegeven.
Morgen heb ik mn NOD. Mn vriend probeert me nu te overtuigen dat ik overmorgen pas ga testen maar dat vind ik wel écht gekkenwerk. Ik heb het idee dat mijn borsten ook voller zijn dan normaal. Wat er in resulteert dat ik al de hele dag obsessief aan mn borsten aan het voelen ben. Lange leve thuiswerken :'D
❤️ Geen nieuwe rondes meer.. 6 maanden wachten, 6 lange maanden. M'n hart breekt.. bloedverlies is ook lichtelijk doorgebroken al.
Dikke knuffels voor de dames op rood. En de dames met positieve testjes/oploop, gefeliciteerd allemaal. Hier vandaag op 10dpo negatief getest. Heb de hoop dus al opgegeven en wacht mn menstruatie gewoon af...
Gefeliciteerd lieve Michje. Hij heeft geen mega oploop, maar is ook nog niet zo droog als die van de vorige dagen Misschien droogt hij nog wat sterker in straks. Niet bij iedereen is die oploop even sterk hè. Zolang hij maar niet lichter wordt ♡ Ik hoop dat hij morgen of overmorgen weer iets sterker wordt!
En ik weet hoe vreselijk moeilijk het is om dit los te laten. Probeer het, zoek afleiding. We duimen met je mee ♡
Ah snap dat dit even stressen is maar hij is inderdaad nog nat en lijkt in ieder geval niet af te lopen. Heb je veel afleiding op je verjaardag vandaag? Morgen hopelijk weer een duidelijke oploop!
Ik werd om 5.15 wakker en heb toen maar een kv2v5 gedaan. Ik leek na een paar minuten iets van een schaduwlijntje te zien maar denk dat dat het voorgedrukte lijntje is. Ben vandaag 12dpo en het is mijn NOD (weet ik zeker vanwege ovulatietesten) dus als het raak was geweest had ik een duidelijke streep moeten hebben. Baal er zo onwijs van. Dit was poging zes voor ons eerste kindje en ik heb nog nooit een positieve zwangerschapstest in handen gehad. Ga er nu een beetje vanuit dat er iets niet goed zit in mijn lichaam. Toen ik 15 was ben ik een paar maanden niet ongesteld geworden omdat ik te licht was en ik ben nu bang dat dat nu effect heeft op mijn vruchtbaarheid Zo, dank voor het lezen van mijn geklaag...