Ik zou gewoon andere testen kopen. Met die groene testen heb ik ook slechte ervaringen mee. Zou echt een ander merk test kopen.
Ik vond het al gek, ik had de extra gevoelige besteld en normaal zijn die roze en nu waren ze groen. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niets te zeggen, maar misschien dat in dit geval de verkeerde in het zakje zitten ofzo (alhoewel me me dat ook stug lijkt maar goed, dit hele verhaal is sowieso lekker apart). Vmiddag etos halen!
Ik heb hier vlak bij een action, kruidvat en etos dus daar moet vast wel een winkel iets van een test hebben haha
Vandaag nod op 12 dpo, maar nog niets te bekennen. Gisteren roze verlies dus voor het slapen gaan maar vast voor de zekerheid een tampon in gedaan, maar die was vanmorgen nagenoeg wit.. Dus toch even een testje gedaan, en ik vind hem niet wit wit.. Vind het toch nog even spannend dus
@MamaAlice030 Mijn groene zijn overigens wel met tekst.. Maar zie verschil van januari op zelfde tijdstip
Zelfde hier! Gisteravond druppel roze verloren. Maar heb vanochtend dan alleen niet kunnen testen. Ik heb vannacht met mijn slaaphoofd de kraan leeggedronken. Ik hoop voor je!
Ja opvallend! Deze groene zijn zonder tekst idd maar ik ben benieuwd wat er met een andere test gebeurd. Alleen wel jammer dat ik er nog 15 heb liggen ofzo
Ik zit nog in mn badjas hahah. K moet peutervent ook mee nemen, dus die nog even wat laten eten en aankleden en dan mezelf klaar maken.. nou dan kunnen we volgende week woensdag wel naar buiten ongeveer Maar moet toch mn plas van morgen gebruiken denk ik, dus nog even volhouden. K heb nog wel 15 van die crappy groene dingen, dus ik kan gewoon elke x als ik ga plassen zo'n ding er in hangen en kijken wat er gebeurd.. maar denk niet dat we daar wijzer van gaan worden als mn ochtendplas al zo'n spookachtiglicht streepje geeft
Ik ga keihard duimen dat je snel een positieve test hebt! Vanacht gewoon de kraan afplakken kan je ook niet slaapdronken wat drinken haha