Hey dames, Pff ik heb mijn NOD gehad, maar wel 4 dagen later dan normaal dus het was even heel spannend en hoopvol na mijn vakantie tot ik weer ongesteld werd. Ik heb daar even een paar dagen voor nodig gehad om bij te komen en weer door te gaan voor deze ronde IUI. Dus ik ben er weer! Ik zie veel roze op de lijst wat fijn!! Er is hoop!
NOD-lijst 1 t/m 15 juni! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 juni (3) Sanniesannie- 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 WLKMBBY22 - 37 jaar - 1e kindje, 3e ronde IUI, deze ronde natuurlijk i.v.m. vakantie Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 96 2 juni (2) Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 ( 4e ronde na bbz) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 3 juni (3) Rubydali87 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na vmk (ronde 16) Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje - 3de IUI ronde 4 juni (4) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 Laurjuhh90-31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Angel02 - 44 jaar - 2e kindje -ronde 5 na een vmk 7 weken . KinderwensiA - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 juni (0) 6 juni (2) Prullenbak - ronde 20 - 2e kindje Nicetomeetyou - 26 jaar - ronde 17 - 1e kindje (1e ronde mk gehad, nu letrozol ronde 3) 7 juni (1) Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 8 juni (4) Olive92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Jolien1991 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 4 Zonnetje93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Chuppie - 41 jaar - 5e kindje - ronde 6 9 juni (3) Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 10 Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sel078 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 juni (3) Michje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 2-IUI ( 2 dochters verloren) Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 11 juni (4) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Momoftwo12- 30 jaar - 3de kindje- ronde 7 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 13 (2e na MA) Joy20 - 44 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 12 juni (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 13 juni (2) Fultimemommy - 28 jaar - 6e Kindje - ronde 3 Flora53 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 14 juni (1) MissMoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik) - ronde 5 na mk in januari 15 juni (5) Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje- ronde 2 na mk in maart. LMSB - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) Cherine - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Aniek86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡Totaal: (38) Wachten op eisprong (0) Wachtbankje (3) Zwanger (12) Ongesteld (23) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Cherine en @Aniek86 nu alleen jullie nog, hoe gaat het? Testjes al aan t oplopen? @Laurjuhh90 u roept wij schilderen hihi @WLKMBBY22 jeetje was ff spannend dus. Succes volgende ronde en indd er is hoop. Ik ga voor je duimen.
Pff ik word gek. Nog steeds niet ongesteld en de test is enorm licht. Of hij iets oploopt? Minimaal tot nu toe
Kruidvat test early gaf ook positief maar ik vertrouw ze niet misschien even m’n vriend op een laten plassen
Toch spannend, k hoor v kruidvat dat ze niet zo goed meer zijn, maar persoonlijk vond k de action ook tegenvallen
Mijn kortste nod dag was vandaag en langste volgende week maandag vandaar dat ik in beide groepen zit… ik ben nu nog niet ongesteld al heb ik al wel heel de week krampjes en steken… dus ik zou inprincipe van deze lijst af kunnen omdat mijn nod dus later is…
Dit is allemaal zo eng en spannend. Twijfel nu ook aan de gewone action testen. Streepje Kruidvat was meteen zichtbaar misschien vriendlief toch eens vragen of hij wil testen om te kijken of het resultaat het zelfde is
Je kan ook evt wat water proberen als je vriend niet wil Maar idd wisselende verhalen over blauwe-verf testen en kruidvat laatste tijd. Zelf altijd goede ervaringen met etos early! Wel stukkie duurder dan action helaasch
Mijn action test kreeg ik niet op de foto de Kruidvat ook amper. Goed nieuws. Vriend lief is niet zwanger. Mijn action en Kruidvat hebben beide een lichte (Kruidvat dikke) streep. Zijn Kruidvat is bijna niet te vinden ook niet met eruit halen en wat je ziet is een iniminie dunne fijne penstreep wanneer je zoekt. Bij de mijne is deze zo dik als de Kruidvat test lijn. Beide uit een doosje. De action test van hem gaf totaal niks de mijne is heel licht gekleurd. Lekker turen