Sorry dames ik heb helemaal niet meer gereageerd! Bedankt voor degene die mij op roze heeft gezet. We hebben 11 Juli de eerste echo. Zo spannend allemaal. Voor degene die zwanger zijn, gefeliciteerd! En voor degene die naar de volgende ronde gaan, veel succes hopelijk een goede ronde voor jullie allemaal! Xx
Hey dames, heb,weer getest. Zien jullie oploop? Heb nog steeds bloedverlies deze test zijn van 10miu. Had vandaag 25mij zwangerschapstest gedaan en zag geen streepje dus ik dacht helaas MA toen had mijn man,deze test weer gehaald .. En nu zie je opeens plusje.
Ik zie helaas ook niet echt oploop.. voor zoveel dagen ben ik bang icm bloeding dat het toch in vroeg stadium mis is gegaan. Hou het wel in de gaten, want in slechtste geval kan het ook een bbz of zol zijn. Uiteraard duim is voor iets goeds
Zwangerschap onbekende locatie.. Ik heb zelf helaas een vervelende ervaring gehad met lange nasleep incl bloedingen en zelfs oplopende testen..
NOD-lijst 1 t/m 15 juni! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 juni (3) Sanniesannie- 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 WLKMBBY22 - 37 jaar - 1e kindje, 3e ronde IUI, deze ronde natuurlijk i.v.m. vakantie Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 96 2 juni (2) Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 ( 4e ronde na bbz) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 3 juni (3) Rubydali87 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na vmk (ronde 16) Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje - 3de IUI ronde 4 juni (4) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 Laurjuhh90-31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Angel02 - 44 jaar - 2e kindje -ronde 5 na een vmk 7 weken . KinderwensiA - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 5 juni (0) 6 juni (2) Prullenbak - ronde 20 - 2e kindje Nicetomeetyou - 26 jaar - ronde 17 - 1e kindje (1e ronde mk gehad, nu letrozol ronde 3) 7 juni (1) Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 8 juni (4) Olive92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Jolien1991 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 4 Zonnetje93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Chuppie - 41 jaar - 5e kindje - ronde 6 9 juni (3) Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 10 Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sel078 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 juni (3) Michje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 Elraange - 39 jaar - 7e kindje - ronde 2-IUI ( 2 dochters verloren) Sappie91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 11 juni (4) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Momoftwo12- 30 jaar - 3de kindje- ronde 7 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 13 (2e na MA) Joy20 - 44 jaar - 2e kindje - ruim 2,5 jaar bezig 12 juni (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 13 juni (2) Fultimemommy - 28 jaar - 6e Kindje - ronde 3 Flora53 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 14 juni (1) MissMoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik) - ronde 5 na mk in januari 15 juni (5) Chrissie1990 - 31 jaar - 3e kindje- ronde 2 na mk in maart. LMSB - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte.) Cherine - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡Totaal: (38) Wachten op eisprong (0) Wachtbankje (2) Zwanger (13) Ongesteld (23) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Ze lopen idd heel lichtjes op. ♡ Maar heel eerlijk is het wel heel minimaal. Je zou toch eigenlijk al wel iets meer verwachten. Ik ga natuurlijk duimen dat hij de komende dagen mooi gaat oplopen.
Ik was even een paar dagen van het forum af dus zie dit nu pas, maar wat mega kut voor je dit nieuws!! Hoe ben je er nu onder? Dikke knuffel.
Lief van je! Het gaat wel oke. Af en toe een vlaag van verdriet, maar ik kan het wel loslaten. Bloeden is zo goed als gestopt en de verloskundige denkt dat dit het wel geweest zal zijn. Ik vind het fijn om te weten dat ik zwanger kan worden, maar erg moeilijk om niet te weten wanneer het weer gaat lukken. Dat maakt het ongrijpbaar en dat vindt deze controlfreak ingewikkeld.
Ik heb nog zoveel testen liggen, terwijl ze volgens mij niet heel veel donkerder gaan worden, heb echte knallers nu Maar het testen geeft me ook een soort gerustheid (ook al zegt het niet echt alles natuurlijk), ze lopen goed op. Maar ga ooit toch wel beetje moeten vertrouwen Ik ga voor alle dames op roze duimen dat we allemaal gezonde zwangerschappen en aan het einde gezond baby's mogen hebben. En voor alle dames op rood, dat jullie ook snel plakbaby's mogen hebben!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Is het normaal dat ik al 1 week ongesteld ben ? Ik denk,dat ik miskraam,heb of misschien hamatoom? Heeft er iemand ervaring daarmee?
Hier gisteren middag ineens ook wat bloedverlies helaas.. bruinig met licht roze. Gisteren avond bijna weg en vanmorgen weer wat. Verloskundige gebeld en ze vertelde me dat het nu 50/50 is. Wanneer het erger is of net zo erg als een normale ongesteldheid was het waarschijnlijk minder goed nieuws maar het kan nog alle kanten op. Ik moet morgen terug bellen. Heb jij al een gebeld ?