Mijn bloedverlies is echt rood rood .. Heb geen buikpijn ofzo . eergisteren wat stolsels verloren gisteren wat meer , daarna niks,meer gezien. Als ik,mij,beweeg komt er wat bloed eruit of als ik lang sta .
Hier foto van mijn testen. Bovenste is vrijdag en onderste is vanmorgen….morgen is mijn NOD, wat vinden jullie?
Ik zou even bellen en overleggen met een verloskundige. Wij kunnen hier geen medisch advies geven en denk echt even dat je moet voorleggen hoeveel bloedverlies je hebt, of je stolsels verliest, welke kleur het bloed verlies is, en wanneer je positieve test was enzo, voor er iets zinnigs gezegd kan worden. Hoop dat het niets geks is!
Lijken wel iets op te lopen idd, spannend wat het komende dagen gaat doen! Hoop dat je snel een knaller hebt Soms werken andere merken beter btw, etos early heb ik goeie ervaringen mee (nog even en ik ga vragen of ze me sponsoren haha, maar for real vind ik dat erg fijne testen)
hmm rood rood en stolsels klinkt wel iets minder goed Ik zou echt even bellen idd en dat is de enige manier waar op ze meer kunnen zeggen. Ik ga duimen dat het goed zit ❤❤
Mijn man is nu naar de etos, ze hebben aanbieding 2e voor de halve prijs! *tip*! Hij haalt 2 early en 2 normale dus ben heel benieuwd… vind die van de action maar vreemde streepjes geven merk dat ik er erg onzeker van wordt allemaal, morgen mijn nod, dus zou dan vandaag ongesteld moeten worden, maar dan denk ik er komen ook weer niet voor niks streepjes in beeld bij die action testen… ook al zijn ze vreemd en licht
Dankje dat je t vraagt ❤ Heb vvandaag weer getest en jammer genoeg is ook,10miu negatief helaas ( MA). mijn bloedverlies is ook,gestopt. En hoe gaat het met jou