Ik Zit met een vraag... Ik heb op 15 maart mijn implanon laten verwijderen. Op 18/22/24 maart hebben we gemeenschap gehad. Ik heb op 24 maart een zwangerschapstest gedaan van de kruidvat 2 voor 5 euro en die was positief, maar dat in bijna onmogelijk omdat mijn implanon er pas uit was... Ik heb de dag erna 25 maart weer een test gedaan en die was negatief...Nu heb ik mij laten vertellen dat de testen van kruidvat LH op sporen in je urine.. Dus dat kan verklaren waarom ik een positieve test had op 24 maart... Als ik dus een eisprong had op 24 maart, moet ik vandaag op 7 april ongi worden, maar dat ben ik niet.. Ik heb op 3/5 april bruine afscheiding gehad en buikkrampen niet zo heftig als bij een ongi. Ook heb ik op 1 april en 5 april een zwangerschapstest gedaan en die waren beiden negatief.. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik vrij snel zwanger na het stoppen met mijn pil, was ik binnen twee maanden zwanger. Bij mijn tweede zwangerschap was ik na 5 maanden zwanger en bij mijn 3e gelijk weer zwanger na de bevalling. Zijn er hier dames die ervaring hebben met het opgang komen van hun menstuatie na het verwijderen van hun implanon?
Dubbel posten is niet toegestaan, het andere topic in 'zwanger worden' laat ik open. Daarnaast is het hier in dit deel niet toegestaan om losse topics te openen. Dit topic doe ik dicht