Suus en Lise: Gefeliciteerd!!!! Lise hopelijk is ie snel duidelijker! Rode dames: balen! Ik denk dat ik jullie ga vergezellen. Alles wijst op ongie, alleen het bloed is er nog niet. Zal deze morgen nog wel komen want vandaag is d-day.
Tientje ik zie hem en roze hopen lijk word die mooi donker aankomende dagen Suusd dat is wel heel erg vroeg voor nod voor een posi cb. Jeetje.. hou je nog wel een slag om de arm? Bij een posi test zo ver voor nod kan er van alles nog gebeuren.
@lise & SuusD: van harte meiden lekker genieten!! @Ajeetje: mijn duimen draaien voor je voor een knaller op 2 v 5
Je mag me op roze zetten! Ik hou ook nog een slag om de arm.. Ik weet hoe het is om teleurgesteld te worden! Het zou wel een troost zijn als het zo snel al weer raak is!
Er zijn ook namen verdwenen. Suusd stond bij 11 of 12 maart na mijn weten wqnt volgens mij had ik samen met haar posi ovu test...
Zo. ontwaakt. Goedemorgen! Suus en Lise, van harte! Heerlijk gevoel he Rode meiden.. balen! veel succes de volgende ronde. Nog meer testers vandaag?
O huh wat raar?! En dan nu wel melden dat ze zwanger is? Ik denk ga de lijwt aanpassen lukt het niet hahaha
@ dames op roze Gefeliciteerd @ dames op rood, balen zeg! @ wachtbankje succes Ik zit nu op 8 dpo en m,n temperatuur is iets gezakt van 37.00 naar 36.91. Nu duimen dat hij niet verder gaat zakken. Ik was deze ronde niet nerveus maar begint nu wel te komen hoor.