Gefeliciteerd voor de zwangere dames Dames op rood balen. knuffel voor jullie Dames samen met mij op wachtbankje mijn duimen draaien. Al denk ik dat ik gewoon ongi ga worden
Hmm hier nog veel onzekerheid, vandaag 9dpo vermoedelijk. Wat kwaaltjes erbij, blauwe aderen bij mijn borstel en naar mijn hals toe (lichtjes) en ook groeistrepen op borsten. Steeds harde tepels met wat schilfertjes eromheen en die bobbeltjes eromheen zijn duidelijk. Ook wat gevoelige tepels. Soms wat steekjes gehad rechts onder bij mijn buik, Heel erg de drang om morgen te testen, verstandig of niet? heb alvast de kruidvat 2v5 testen gekocht. Wat zouden jullie doen?
Gefeliciteerd alle zwangere dames... Hier net gestest met cb digital...NIET ZWANGER. Nu zekerheid zonde v geld maar deze maand gewoon vreemde cyclus helaas.... Wachten op ongi en volgende ronde
ik heb op 10/11 dop getest omdat ik van de spanning af wilde.. ik weet niet of het verstandig is. Had voor mezelf een redelijk goed gevoel.. maarja in hoeverre kun je het zelf inschatten he!
Ahhh schrik me dood net met tampontest opeens een beetje licht bruinige afscheiding... Als ong doorzet dan is dat meestal over 2-3 dagen of het is innesteling??? Hahaha
hier een foto met webcam genomen is niet duidelijk met blote oog moet je ook goed kijken, ik ga nog even wachten en anders doe ik overmorgen opnieuw een test...
ik zie wel een licht roze streepje!! ik denk gefeliciteerd dan! ik snap je gereserveerdheid (is dit een woord?).
Stomme vraag misschien maar wat betekend omo witte test? En hoeveel dagen dpo zit je nu? En middag of ochtendurine? sorry voor al die vragen. Ik heb ook veel testdrang namelijk
Heb met middag urine getest hoeveel dpo weet ik niet. Is mijn eerste ronde na pil stop en heb nog geen ovulatie testen gebruikt. Heb mijn cyclus maar gegokt op 30 dagen, maar kan natuurlijk ook langer gaan duren. We zullen zien @alle dames op rood balen @ alle zwangere dames gefeliciteerd! @ alle meiden op het wachtbankje sterkte ik duim voor jullie (en mezelf natuurlijk)
Hoi, IK ben hier nieuw... Wij zijn al een jaar bezig met een kindje krijgen. Helaas in januari een miskraam gehad. Nu dit forum gevonden en lijkt me fijn om met anderen erover te praten. Ik weet niet precies mijn cyclus, dus niet naar mijn banner kijken. Maar ik denk komende vrijdag 8 maart mijn NOD te hebben. Kan ik nog mee kletsen? Ik ben 28 jaar en we gaan voor ons 1e kindje. Ik zie dat er al een paar zwanger zijn, gefeliciteerd!! Hopelijk nog een hoop meer meiden die deze maand zwanger mogen worden
Mijn cyclus was gemiddeld 30 dagen. Maar ben sinds mijn miskraam niet meer ongesteld geweest. Ik denk alleen op vrijdag 22 februari mijn ei gevoeld te hebben. Dat is nu mijn enige houvast, verder is mijn cyclus dus nog even een raadsel
Jeetje jij hebt een bbz gehad, dat is helemaal heftig... Mijn lf is trouwens voor mijn MK altijd 14 dgn geweest