Ik had voor mijn nieuwjaar een bon van 30 gekregen en ben langsgegaan in de H&M en ik heb me niet kunnen inhouden en enkele leuke kinderstukjes gekocht <3
Is er nog plek op de ei-wachtbank?? Wil iemand mij op de lijst zetten? 4 maart: Mart, 1e kindje, 7e ronde Succes meiden! Hopelijk straks allemaal op prachtig roze op de lijst en op de wolk
Pendelen... Ik had er veel voor oktober, maar niets hoor eentje voor mei... Maar voor mij mag het eerder (duh) ik doe het maar niet meer, word er alleen chagrijnig van. En ik geloof toch niet dat je zoiets kan 'zien' van te voren. Aloah wat vervelend om te zien dat er geen follikels waren. Heb je vaker zulke lange cyclussen? Snoezelke haha ik ken dat! Ik was vanmiddag bij de Hema (de enige winkel die open was hier met de carnaval...) maar ik koop niks, brengt ongeluk denk ik haha Mart, jammer je hier te zien Nou vandaag dus ff naar de stad geweest, was alleen de Hema open. Allemaal knetter bezopen mensen... Ik snap dat echt niet joh manlief ziek, net nu .... Ik hoop dat hij vanavond nog zin heeft, hij is nu flink aan t zeuren *zucht*
Thnx Smnee. Helaas zitten we hier weer. Hopelijk volgende maand niet meer. Zou toch een keer fijn zijn. Ben je ook in juni begonnen?
Hey dames! Helaas mag ik me hier melden omdat het deze ronde weer niet gelukt is Zwangels: 30 jaar, 18e ronde (9e na vmk), 1e kindje NOD is 10 maart
♥NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013♥ 1: (4) Mamalucy (23 jaar) 7e ronde, 1e kindje snoezelke (23 jaar) 6e ronde, 1e kindje (rust, operatie cyste eierstok 15/2) VDV (30 jaar) 1e ronde, 3e kindje Vlindertje126 (21 jaar) 3e ronde na mk, 1e kindje 2: (6) Smnee (21 jaar) 8e ronde, 1e kindje Riantje1987 (25 jaar) 1e ronde na mola, 1e kindje Thasmo (25 jaar) 2e ronde, 2e kindje Chantal3 (34 jaar) 8e ronde, 3e kindje Nannar (28 jaar) 9e ronde, 1e kindje Laura123 (24 jaar) 2e ronde, 1e kindje 3: (7) Engeltjes (23 jaar) 3e ronde, 1e kindje LiLaa (25 jaar) 4e ronde, 2e kindje Lappie (37 jaar) 1e ronde na 2e mk, 2e kindje jv23 (23 jaar) 2e ronde na bbz, 1e kindje Bengelke (29 jaar) 5e ronde, 1e kindje Lusvi (24 jaar) 6e ronde, 1ste kindje FutureMamaJay (22 jaar) 1e ronde, 1e kindje 4: (3) lb1985 (27 jaar) 5e ronde, 1e kindje Mart (? jaar), 7e ronde, 1e kindje DaisyKok (? jaar), 2de IUI, 3e kindje 5: (2) Swimming (27 jaar) 10e ronde, 1e kindje XxPinkxX (38 jaar) 19e ronde, 2e kindje 6: (2) MamaBlueyez (26 jaar) 2e ronde, 2e kindje Suusje91 (22 jaar) 2e ronde, 1e kindje 7: (1) Jezz (28 jaar) 7e ronde, 1e kindje 8: (4) Dimmel (27 jaar) 14e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (27 jaar) 14e ronde, 2e kindje weegschaal72 (40 jaar) 3e ronde, 6e kindje Floortje1 (27 jaar) 6e ronde, 1e kindje 9: (4) Yasmin84 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Mek11 (28 jaar) 2e ronde, 2e kindje Truusje81 (31 jaar) 12e ronde, 2e kindje Rosalyn (23jaar) 2e ronde, 1e kindje 10: (5) Bibi26 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Nailey (25 jaar) 64e ronde (16e na mk) 1e kindje Debbie81 (31 jaar) 6e ronde, 2e kindje Wennie81 (31 jaar) 6e ronde, 1e kindje Zwangels (30 jaar), 18e ronde (9e na vmk), 1e kindje 11: (4) MilanFleur (28 jaar) 4e ronde, 2e kindje Maddog13 (34 jaar) 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (28 jaar) 8e ronde (2e na vmk), 1e kindje Denisja (24 jaar) 3e ronde na vmk, 2e kindje 12: (1) Beau85 (28 jaar) 2e ronde, 2e kindje 13: (2) Cybell (28 jaar) 44e ronde, 1e kindje Lilly156 (28 jaar) 10e ronde, 1e kindje 14: (0) 15: (2) knutselkitty (23 jaar) 2e ronde, 1e kindje Laura123 (24 jaar) 2e ronde, 1e kindje Datumloos: (7) Jenn88 (24 jaar) 8e ronde, 1e kindje Tibo (24 jaar) 7e ronde, 1e kindje Zahra2 (29 jaar) 4e ronde, 2e kindje Aloha (26 jaar) 2e ronde, 2e kindje Tetta (25 jaar) 1e ronde, 2e kindje Flora01 (24 jaar) 7e ronde, 1e kindje Misspiggy83 (30 jaar) 2e ronde, 2e kindje Totaal: 54 WIL JE OP DE LIJST ZET JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE EN KINDJE NEER IN JE POST! ♥zwanger♥, ongesteld, MMM (7), negatieve test, twijfeltest, Cyclus van slag (1).
Hoi, ook ik heb denk ik mijn NOD in maart, namelijk op 01-03-2013 Dit is de eerste ronde na onze miskraam van vorige maand. We beginnen dus maar weer opnieuw met tellen. Ik ben 23 en het wordt ons eerste kindje Bedankt
Haha snoezelke het zal wel meevallen hoor Mart in augustus 2010 heb ik de pil eruit gedaan, ook omdat ik er niet goed tegen kon. toen gebruikten we alleen condooms. juni 2011 zijn we getrouwd en vanaf toen wilde we het graag. Maar we deden het wanneer we wilden... Vanaf afgelopen juli ben ik met ovutesten begonnen, en nu tempen ipv ovutesten. Ik hoop dat dit voor ons de laatste keer is hier zwangels he meid wat balen je hier weer te zien ... Ik heb zo'n vreemd kaartje! Allemaal pieken en dalen... En ik wil n ei vorige maanden was hij veel regelmatiger
Wil iemand mij op de lijst zetten? Dankjewel alvast! Vivian, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje, nod 12 maart. Succes allemaal in deze nieuwe ronde!! Xxxx
Hoi, Ik ben nieuw hier, heb afgelopen weken veel meegelezen en zou nu zelf ook graag op de lijst willen. Heb alleen nog geen idee hoe dat werkt? Zou iemand dat voor me kunnen doen? Ik ben 34 jaar, ronde 8, 1e kindje, mijn NOD is op 10 maart (denk ik, was van de week 2 dagen over tijd, dus hou ik nu een iets langere cyclus aan). Alvast bedankt!
hoi meiden ik wil ook graag bij op de nod lijst, alleen weet ik nog niet helemaal goed wanneer mijn nod zal zijn. Ik heb in oktober mijn spiraal er laten uithalen maar kreeg maar geen bloed te zien... half januari ben ik dan naar gyn gegaan om meer duidelijkheid te krijgen (in het verleden in mmm gezeten - eerste zwangerschap). Toen bleek ik wel eisprong te hebben gehad, helaas geen zwangerschap maar er bleef wel een vochtblaasje in mijn baarmoeder achter... op 29 januari ben ik dan met kuurtje lutenyl gestart om ongi op te wekken. 9 februari ('s avonds) ben ik dan ongi geworden (en hoe!!! verlies vrij veel bloed en heb veel last); dus ik ga nu maar even uit van een regelmatige cyclus en zal later (nav ovulatie testen) misschien nod datum veranderen kan iemand me er op zetten voor : MamavanMenno, 2e ronde, 2e kindje, nod 9 maart 2013 alvast bedankt!
Dank je, laten we het hopen inderdaad Vorige maand had ik een miskraam en toevallig stonden er voor die maand ook aardig wat pendels... Dus ik ben benieuwd
Welkom alle nieuwkomers! Hier weer op weg met de ovutesten, gisteren negatief, vandaag licht streepje. Hoop ergens eind van de werkweek een positieve te hebben. Gok zelf op donderdag en vrijdag, maar we zullen zien. Heel veel succes allemaal! Hopelijk mogen er wat (het liefst allemaal natuurlijk ) namen roze gekleurd raken!!
Smnee ja erg jammer ja....heb er ook flink de balen in! Ik slik nu op advies van de huisarts paracetamol in combinatie met diclofenac voor mijn hevige menstruatiepijn. Kan nog niet zeggen dat het werkt want de pijn is nog niet minder. Voel me ook nog steeds beroerd. Het enige waarvoor het helpt is de hoofdpijn.
Zwangels heb jij aleve feminax al eens geprobeert? Dat werkt bij mij goed tegen de krampen en lage rugpijn.