NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Maddog: ik hoop ook steeds dat het deze tweede keer sneller gaat, maar het wil natuurlijk eigenlijk niks zeggen. En ik heb ook wel zitten denken dat dec/jan niet zo fijn is. Vriend en ik zijn dan allebei jarig plus nog een heleboel andere verjaardagen in de familie en de feestdagen. maar ja, ik ga toch echt geen kans onbenut laten, dat kan ik niet. ;)

2. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Is ook zo Bibi...
    Jullie zoon is 5 dagen jonger dan mijn zoon!
    Hoeveelste romde is dit voor jou?
    En hou oud ben je als ik vragen mag?

3. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hoi meiden, even wat drukke dagen gehad dus ook niet alles terug kunnen lezen. Alleen de lijst net gezien, toch 1 a 2 zwangeren per dag erbij...wie zal er vandaag bij gaan komen???? Spannend!!!! Toi toi toi!!

4. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey dames,

Ik mag van de lijst, ik heb vandaag een positieve ovutest wat betekend dat mijn menstruatie pas rond de 20e zal zijn. Blijf wel meelezen want ben benieuwd of er nog meer roze op de lijst komt.

5. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Een dikke knuffel voor Zwangels *knuff*

@ Maddog: Hopelijk zet het niet door en is het vals alarm.

Hm, als ik hier uit zou gaan van verjaardagen van anderen zou ik tussen november en april niet mogen bevallen want die maanden hebben we er steeds zo'n 2 a 3 :p Mijn schoonmoeder zegt altijd dat de mannen in de lijn alleen die en die periode vruchtbaar zijn/waren gezien alle verjaardagen 9 maanden later.

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank je appelgebakje!

7. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig ik dacht eerst ook bij mezelf ik zou niet in december/januari uitgerekend willen zijn (ben zelf in december jarig en januari is gewoon een saaie maand) Maar nu heb ik zoiets van ach wat maakt het uit, het loopt zoals het loopt :)
    Al zou ik november wel een leuke maand vinden hihi dusss

8. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maddog ik hoop ook voor je dat het niet doorzet..!

Bij mijn vorige zwangerschap had ik een maand ook beetje bruinverlies en paar dagen daarna zette het door. Die maand erna hetzelfde, weer bruinverlies. Dus ik bereidde me voor op mijn ongi. Maar die kwam nooit :) Het kan dus nog!

9. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Echt Nena?
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap bij 5 weken bruinverlies.
    Zomaar een beetje en dat hield ong 2 weken aann.
    Toch niks aan de hand, gelukkig.
    Maar op mijn NOD toen helemaal niks! Was heel gek idee!

10. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daarom elke zwangerschap is anders! Je weet het natuurlijk nooit hoe het gaat lopen, maar ik kan uit ervaring zeggen dat het nu nog niet over hoeft te zijn. Ik ga duimen voor je !!

Ga je op NOD testen als je niet ongi bent?

11. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Dank je Nena, voor de hoop!

Ik wacht dan tot 10 maart

12. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Ik hoop met je mee maddog! Wie weet idd :)

Hier vandaag veel krampjes weer rechterkant ter hoogte van blinde darm (nee geen blinde darm onsteking haha), het zelfde eigenlijk als vorige week, toen alleen iets erger.
    Ook nog wel wat blauwe adertjes langs mijn borsten.

13. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe zit het eigenlijk met de meiden die de nod al gehad hebben en in de lijst nog 'grijs' staan?

14. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Nena, ik voel me meteen aangesproken ;)

Ik sta op de lijst voor vandaag, officieel gister NOD... En.... Ik weet het niet... Deze maand verschrikkelijk veel hoofdpijn (gehad) (heb ik altijd voor NOD) Maar goed, begon vandaag toch wel een beetje te twijfelen, dus testje gekocht. Ik snel naar huis, mijn moeder past op op woensdag... Ben ik m'n zoontje aan het eten geven, zit ze ineens in m'n tas te rommelen en ziet m'n test!!!!! (ze dacht dat het haar eigen tas was)

Baal er best wel van, wou liever nog even geheim houden dat we bezig waren... :(

Maar goed, morgenochtend waarschijnlijk testen als alles goed gaat. Ik houd jullie op de hoogte!!!

15. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Oh jee mama! wat zei ze???
    Dat wil je inderdaad nog niet altijd meteen vertellen.....

16. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze schreeuwde bijna: DENK JE DAT JE ZWANGER BENT??????

Daarna voelde ze zich wel heel schuldig dat ze in de verkeerde tas had zitten rommelen ;)

Ja, had het liever nog even geheim gehouden...

17. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    hahaha! betrapt.............

18. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey allemaal,

Ik ben erg weinig aanwezig omdat ik eigenlijk in een enorme dip zit :(
    Morgen mijn nod, heb gister een kvtest gedaan en die was negatief... Was 12dpo dus als ik wel zwanger ben zou ik wel wat gezien moeten hebben lijkt me?

Ik ben eigenlijk zo klaar met al dat gedoe... En gewoon heel verdrietig. Zou nu over de helft zijn geweest als mijn laaste zwangerschap niet buitenbaarmoederlijk had gezeten.
    Inmiddels is het straks alweer een jaar geleden dat mijn spiraal eruit ging.
    Ik had met mijn geschiedenis niet verwacht dat het snel zou gaan (voor eerste duurde het anderhalf jaar, voor tweede 3 jaar incl een hoop miskramen)
    Maar merk nu dat het wachten me toch lastig afgaat. Misschien ook omdat ik volgende maand 36 word...

Ik weet dat ik niet mag klagen, heb 2 prachtige gezonde dochters (met mijn ex) Maar zou zo graag met mijn huidige man nog een kindje krijgen om ons gezin compleet te krijgen! Ook voor hem (hij heeft geen 'eigen' kinderen)

Maargoed, sorry voor mijn gezeur... heb gewoon ff een dip!

19. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    hallo dames

mag ik mij hier ook nog melden

ff over mij
    bezig zins oktober 2010
    in 2012 3 miskramen gehad
    en ons eerste kindje