Hier ook al geen puf! Vanmiddag heerlijk in zonnetje gezeten. Enorme krampen van aankomende menstruatie. Vannacht geen bloed gehad.. vanmorgen weer wat bruin en nu weer niks! Misschien dan toch een cyclus van 28 dagen. Al heb ik liever paar dagen langer want manlief is er niet in mijn komende vruchtbare periode als cyclus 28 dagen is... Flink balen dus... Geen 2013 baby voor ons
Haiii, Ik dacht kom eens kijken hoe het met de lijst gaat. Ik zie geluk wat meer Roze dan een paar dagen geleden, gefeliciteerd voor diegene. Helaas zie ik ook heel veel Rode en diegene wens ik sterkte toe en veel geluk voor de volgende ronde! En duim voor diegene die nog moeten testen Groetjes X
Leuk om terug te lezen, hè Nena! Bij jou was het dus 5 dagen voor nod. Dat was misschien innesteling dan.. Maar ja, geef nooit op hè? Zeggen ze!
Ik heb 3 maanden geleden helemaal geen rood bloed gehad alleen maar bruinverlies!! Maar hoop voor jullie dat het wel raak is!!
@maddog Jaaa zeker leuk om af en toe terug te lezen! De vk verweet het toentertijd ook aan de innesteling indd.
Nena, toen ik met 5 weken vloeide tijdens mijn zwangerschap noemde ze het zelfs innestelbloed?! Ik zag wel in mijn boek, dat ik pas een week na vermoedelijke innesteling positief teste. Toen was er geen drupje bloed te zien!
Haha ja zo stom want door mijn vorige zwangerschap zit ik nu soort van te wachten op dat kleine beetje bruin verlies Hoop dat jullie in ieder geval snel duidelijkheid krijgen want dat wachten in onzekerheid is vreselijk
Jaa innestelbloed indd. Het komt heel regelmatig voor aan het begin van de zwangerschap. Pffff afwachten maar!!
Hej meiden!! Weer een beetje bijgelezen.. Het is inderdaad wel eens drukker geweest hier! Ik lig hier lekker op de bank met de pootjes omhoog. Ik lees wat over bruin verlies! Ik hoop dat het te wijten is aan de innesteling! Ik denk dat wanneer je dat verliest voor iedereen anders is.. Ik duim voor jullie! Hier: morgen weer een tweede casette test doen en ik hoop dat hij donkerder is! Ik ben veel op internet aan het zoeken over lichte testen en dan lees ik van die spookverhalen dat de testen weer lichter werden.. Brrr ik ben er helemaal zenuwachtig van geworden! Nu maar lekker tv kijken en op tijd er in want ik loop de hele dag te gapen! Fijne avond.. Liefs
Dat dacht ik ook Maddog. Ik dacht mijn lijf weet nu hoe het moet dus zal het wel sneller gaan. Bij de eerste 22 rondes. Nu zitten we alweer in ronde 20! ik vind december ook geen ideale maand om te bevallen maar ik laat geen enkele ronde schieten!
@ Lise: op internet staan idd altijd de extreme verhalen die je dan juist niet wilt zien... Erg als je niet weet waar je aan toe bent hè! Ik ben ook al 7 weken (vanaf miskraam) niet meer ongesteld geweest. Ik hoop echt op roze deze maand, maar is dat niet zo, dan weet ik iig weer waar ik aan toe ben en hopelijk weer een normale cyclus
@kukel: ik hoop ook snel weer een normale cyclus voor jou! Heb je ovu testen gebruikt? Na mijn curetage moesten we een maandje wachten van de gyn maar ik heb uit nieuwsgierigheid wel ovu testen gebruikt! Geen ei gespot maar werd wel na 4 weken ongi! Was wel raar.. Vervelend dat je lichaam nog wat onduidelijk is.. Maar ik geloof dat 6 weken gemiddeld is toch??