Ik heb geen curettage gehad, het vruchtje was er uit zichzelf al uit gekomen. Nu geen ovu testen gebruikt omdat ik geen idee had deze ronde wanneer ik daar mee zou moeten beginnen. Ik weet dat 6 weken gemiddeld is, maar heb rond de 4,5 week (toen ik eigenlijk op m'n menstruatie hoopte) m'n eisprong gevoeld, vandaar dat ik nu een idee heb wanneer m'n NOD zou moeten zijn. Rond m'n ei een aantal x seks gehad, dus was eigenlijk best positief dat het zou kunnen deze maand.
Hier staat ie even op tlc.. meiden met een shopverslaving hihi Straks gaat ie over op sbs6, kleine baby's grote zorg
sorry meiden, heb niet alles teruggelezen, zoveeel!! had vandaag ondanks me vrije dag het erg druk! we zijn wel weer met de klus begonnen, mijn ongi is nu slechts heeel kleinbeetje af en toe nog een druppie, ik las welwat over een negatieve test met in deverste verte misschien wel een tuurstreepje? HOPEN dat je gelijk heb dat het een heel licht tuurstreepje was en dat het over paar dagen duidelijker is? ik had ook meiden gelezen die bruinverlies hebben en de ongi er dus aankomt, BALEN zeg, @de meid die in december/januari niet wil bevallen, dat begrijp ik best, de kou, al zodruk met feestdagen in december kerst sinterklaas oud en nieuw, en januari is inderdaad heeel saai, koud enzo. @hier wij gaan weer lekker aan de klus en als het in januari komt dan komt het, zo niet dan komt het niet. ook al word ons kleine ukkie in de koude winter geboren, vriendlief en ik geven het wel warmte en liefde<3 maar, dus geeen positieve testen, behalve rosalyn die een positieve ovu test had, in iedergeval fijn om te weten dat je nu moet klussen en wanneer je nod dus is! andere meiden succes met wachten tot je kan testen!!! hopen dat het het wachten waard was, toch?!
@kukel: het scheelt als je je ei voelt! Bij mij is dat totaal niet zo! Ik voel eigenlijk nooit zo veel.. Alleen het gevoel dat ik bijna ongi ga worden! Maar als je ei bij 4,5 is geweest lig je met 7 weken toch nog op schema (zeg maar). Ga je testen!? M'n duimpjes draaien!!
Zeur maar lekker hoor! Het gaat bij de een nu eenmaal sneller dan bij de ander maar iedereen wil t even graag. Succes!
Welcome home is ook altijd wel leuk.. Alleen die presentatrice vind ik niks! Haha En tlc.. Ik weet niet eens waar ik dat kan vinden!
Hoeft geen respect voor mij te hebben hoor. Ik doe niks om dat respect te verdienen. Behalve iedere maand hopen en wachten en testen en weer ongi worden, hahahaha! Maar wel lief van je!
Klopt... Dit weekend verwacht ik m'n NOD. Ik ben idd wel een van de gelukkige die een eisprong voelt. De 2 à 3 dagen pijn is minder, maar alles is wat beter te plannen. Als je je ei niet voelt zit je 2 x per maand in spanning
Ieeeeuuwwww! Ik heb visite op de bank! Een dikke spin!! Die durf ik niet weg te halen met een papiertje!
Na een dagje werken, moet je hier weer behoorlijk bij lezen, dus misschien is het wel goed dat er niet heel veel gekletst word. Het is voor mij de 2e keer op deze NOD lijst, en de vorige heb ik helemaal niet mee gepraat omdat ik er vrij laat op kwam. Maar nu vind ik het ook prettig om mee te lezen en af en toe te reageren. Maar omdat er bij mij nu op dit moment weinig te beleven valt, lees ik alleen maar. En niks te beleven houd in, een dezer dagen NOD maar nog helemaal niks geen symptonen van een eventuele zwangerschap of menstruatie. Vind het heel leuk om te lezen bij de de roze dames, en baal mee met de rode dames. En de onzekerheid op de wachtbankjes, daar leef ik mee mee. XX (zit trouwens ook Easy A te kijken en Candy Crush te spelen, waardoor ik weer weinig van de film meekrijg, en wat rotverslavend is dat CC)
Jup: ik krijg hem moeilijk duidelijk! Morgen maar weer een casette proberen: die vind ik fijner en ik hoop morgen een duidelijker streepje!
Dames, ik zat mezelf gek te maken en dacht... Ik test gewoon... Voor de tuurders onder ons... Wat denken jullie?
Als ik de foto zo zie staan zie ik bijna niks meer! In normaal licht ze je wel een roze (heel licht) streepje! Naja voor 11dpo..