Afwachten nog dan mek! Je maakt het wel spannend!! Weet je ook wanneer je eisprong was? Ik lig nog in bed. Ik ga zo een checken hoe het 'daar' is..
Weer niet bijgelezen maar ik zie dat de lijst weer ietsje rozer is geworden, gefeliciteerd! Hier gisteren flink pijn in mijn onderrug dus denk dta mn ongi er nu wel echt aankomt (hoelang roep ik dit al) Zou wel fijn zijnwant dan kan ik uitgaan van mijn normale cyclus van 28 dagen en eindelijk gericht gaan klussen. Vanaf volgende week ga ik het echt weer proberen bij te houden dames.
Gefeliciteerd aan de dames met roze! Hier nog weinig bekend, wel nog zelfde hoge temp maar die zou ook nog zo kunnen dalen natuurlijk. Krampjes zijn deze ochtend wat minder maar het is pas 7.00. Wel slaap ik slecht, vroeg wakker en klaar wakker
NOD komt steeds dichterbij en had me voorgenomen me deze maand niet gek te maken! Nou t is me weer niet gelukt hoor! Ik kan het gewoon niet loslaten, zoek naar elk symptoom wat er maar op zou kunnen wijzen, kon vanmorgen nog net de testjes in de kast laten laten liggen. Wel zit ik een beetje met t feit dat ik gister door me maand proeftijd heen ben gekomen en ik dus snel zwanger kan zijn op mijn nieuwe werk, beetje bang voor de reacties! Maar mijn vriend en ik hadden voordat ik deze baan kreeg al besloten voor een 2e te gaan en hebben zoiets van we zien t wel hoe t loopt met werk! En toch voel ik me anders dan anders!!!
Ja ik!!! Heb ik nu ook last van en de eerste zwangerschap voelde ik dat ook! Ik dacht eerst liesbreuk: zal toch wel ergens anders mee te maken hebben! @jv van harte gefeliciteerd! Mooie test hoor! Hier: net weer een testje gedaan! De test is wel duidelijker maar toch was ik teleurgesteld dat ie niet donkerder was! Misschien moet ik ook niet te veel verwachten in twee dagen?!
@Jv: gefeliciteerd meis!! @Lise: nogmaals van harte meid ik vind hem wel steeds duidelijker worden hoor... Geef het wat meer de tijd & ik hoop dat het Een Goed teken in die felle steekjes =D
123test.nl kwam wel betrouwbaar over vond ik. En ik zocht een gevoelige test maar niet zo hele gevoelige test die vanaf 10 meet. Tot nu toen bevallen ze prima! En ik heb weer een ticker aangemaakt! ik durf het nu toch wel een beetje!
Nou meiden, hier heel de nacht wakker gelegen omdat ik zo zenuwachtig was om te testen, had er toch best wel vertrouwen in.... Maar helaas, niks te zien... Ik weet dat dit pas de tweede ronde is maar voel me toch behoorlijk naar Snap gewoon ook niks van m'n lichaam, ben nog nooooit 2 dagen overtijd geweest... Bah! Alle tester: ik zie mooie strepen!!!
Goedemorgen ladys zag mooie testen van harte hier niks bijzonders alleen een koortsblaar die ik anders bijna nooit heb en allemaal puisten op mijn rug bah liefs anja
knuffel voor mamablueyez! yvje: welkom! Al testdrang? Ik ga richting de BHV! Fijne dag vandaag. liefs
Bah, zit als Zoutzak beneden.. Strontverkouden.. En koppijn. Duidelijk aankomend menstruatie gevoel.... Zucht...
Hoi ja heel vervelend..en nee geen mmm meer, wel echo laten naken en bloed geprikt..Alleen mijn vriend wilde alleen een 3de als het spontaan zal komen..Dus voor mij nog frustrerender nu maar ha duimen maar