Niet bijgelezen vandaag, heb het druk gehad.. en het is gewoonweg te veel om het voor een hele dag bij te lezen.. en zown goed geheugen heb ik nou ook weer niet haha.. zijn er nog positesten geweest vandaag? Zag wel paar nega testers/ongi meiden.. helaas meiden nu vol goede moed op naar de volgende ronden. Hier van daag op 7dpo.. ik lag vanmiddag op me buik en ik duwde me eigen omhoog en kreeg een flinke kramp net boven me schaambeen.. en toen ik moest niezen ook.. en sinds vanavond af en toe een paar minuten een aanhoudende krampachtige pijn. maar goed we hebben nog een weekje te gaan.. dus we wachten maar af.
Ik moet jullie teleurstellen, ik test niet voordat het zaterdag is. Van mij dus geen test hier morgen.
Nee, wilde hem evt verrassen met een duidelijke positest, erg he! Moet eerlijk zeggen dat we nog nooit samen hebben getest, maar dat komt ook omdat ik me niet kan beheersen tot me NOD en dan gaat hij weer zeuren dat ik gewoon moet wachten haha. Ik ga morgen in ieder geval niet testen, moet werken dus zaterdag een testje wagen, dan hoop ik op een mooie streep binnen de tijd! @ shy girl, nee kan geen beschadiging zijn, zit een plasticje voor t testvenster. @ iedereen slaap lekker en morgen hopen op meer roze!
@ mek: balen meis! @ shy: dank je voor je knuffel en leuk zo veel reacties! @ Lise: ik denk dat ik rond 15 nov uitgerekend ben, maar is een gok. Denk dat ik dan naar het laatste forum ga, als iedereen daar nog nieuw is. Gezellig daar?
Oja misschien herkent iemand dit, ik heb een soort strakke buik gevoel en wat steken in mijn vagina. Nog steeds op als ik op mijn buik lig t gevoel dat ik ergens "op" lig. Gespannen borsten en lichtelijke pijnlijke tepels( merk ik vooral met douche en met een badjas aan zonder bh.
Hoi hoi Ik ga morgen testen al heb ik twee dagen geleden al eens getest en toen was het negatief! Dus het zal wel niets zijn ik voel ook niets dus! Maar afwachten dus! Hopelijk morgen toch twee roze strepen! Groetjes
Ah weer paar rode dames voorbij zien komen.. Altijd weer rottig (vind ik zelf) hier nog steeds af en toe bij te snel opstaan een felle steek bij mijn schaambeen.. Voor de rest gevoelige borsten en verder niks behalve dat ik sinds gister pukkeltjes heb boven me borst... Nooit gehad!! Haha probeer er niks achter te zoeken ... Fijne avond en alvast truste dames!!
Zoo.. Klaar met werken, het meeste wel bij gelezen! Weer wat rood bij gekomen zag ik, balen! Verder vooral spannend bij iedereen.. Symptomen overal! Haha.. Hopelijk maken we ons zelf niet gek en s het dit keer nou eens echt raak! Succes meiden! En de testers van morgen natuurlijk ook!
Porkie, wie weet?? Ben je wel overtijd?? Stefjuh, tja je weet t nooit met die symptomen... Ben benieuwd!! Hier geen bruin meer gezien, morgen verder turen
@Maddog: Hihi jaaa je gaat achter alles wat zoeken ... Ik probeer dat echter uit te schakelen door veel afleiding te zoeken... Ik hoop dat er niks te turen valt...(qua bruin/rose/rood) tenzij het een tuur rose streepje is haha =D
Maddog>>> ik wil idd die tweede streep nu wel een keertje zien. Voor mijn gevoel kan het nu ook niet anders omdat ik best wat klachten heb. Of mn lichaam neemt me gigantisch in de maling. Gisteren waren alle controle van mn zoontje goed. Over een half jaar weer terug komen voor controle. Vandaag werken, geeft gelukkig wel wat afleiding.
Hmm hier nog weinig te beleven, ja mn laptop is gecrasht dus stur dit nu vanaf mijn telefoon. Gisterenavond heel dom op 11dpo na avondeten getest, had die middag twee grote mokken thee op en een groot glas spa rood bij het eten, negatieve uitslag, helemaal over de zeik was ik, vond het zo dom dat ik getest had, heb nu geen hoop meer echt stom Mijn temp deze ochtend lichtelijk verhoog maar dat zegt ook niets, ben bang dat ik er in mn hoofd teveel mee bezig ben Wel nog veel witte afscheiding, gewoon een dipje even, iemand tips? Nod is denk ik zondag of maandag, wil denk ik pas weer testen indien ik overtijd ben, wordt er gek van
Oh ik vind het zo spannend! Normaal is mijn temp nu wel lager, maar nu nog steedshoog. Morgen testen als ik nog niet ongi ben.