Nou... Vanmorgen kreeg ik een dik kruis... Heb m'n ei al gehad, niet zo veel geklust alleen. Verplaats me maar naar Illegaal 24 februari
Hahaha, ik heb het ook weleens gehoord lijkt me er wel heel gek uitzien. Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Nou dat ging even anders dan verwacht. Degene die zo makkelijk tegen mij had toegezegd om een echo te maken had dat niet mogen doen. Omdat het probleem bij ons bij het zaad ligt en ze denken dat ik een goede cyclus heb is dat dus niet nodig. Ik zei dat ik het alleen gevraagd had om het gewoon eens in beeld te krijgen en dat die vrouw gelijk toezegde. Ze heeft toch een echo gedaan, en ik heb 1 ei van 17mm, mijn testen kloppen dus ook ik had vanmorgen na al twee keer eerder te hebben geplast voor de eerste keer deze maand getest en de teststreep was bijna net zo donker als de controlestreep. Dus het zit er echt aan te komen. Zij verwacht in het weekend de iui te hebben, maar mijn gevoel zegt dat het vrijdag of zaterdag wordt. We zullen zien, ik ben benieuwd naar de test morgenvroeg. Oh ja ze ging die persoon er nog wel op aanspreken, omdat ze nu iets zomaar had toekezegd. Ik was eerst heel kwaad, maar toen ik 17mm zag en de test van vanmorgen erbij neem, snap ik het helemaal, mijn cyclus werkt gewoon geod dus daar moet ik op vertrouwen, en ik weet nu dus ook dat het goede testen zijn. Nog even en we hebben de IUI.
Heey dames, Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, even wat rust in mn kop! Ik gebruik deze ronde ook even gee ovulatietesten enzo.. Klussen gewoon wanneer we zin hebben en verder zie ik wel wanneer ik ongesteld wordt... Of net niet hoop ik. Haha.. Ik ben benieuwd of t me later in mn cyclus meer rust geeft of dat ik er alleen maar mee om ga stressen wanneer ik niet weet of en wanneer ik mn ei heb gehad. Succes allemaal! Xx
he allemaal! 6 maanden ovulatietesten gedaan en steeds op dag 15 een knaller gehad. deze maand maar geen testen omdat manlief er wat gestresst van word en zoiets heeft van t zit wel goed. kon t niet laten heb net toch getest. heel licht streepje maar! nu weet ik dus niet of ik me ei gemist heb of dat ie nog moet komen. baal er echt van! morgen afspraak bij de arts voor vervolgtraject dus ga toch even lief kijken en om een echo vragen denk ik sorry voor het ego berichtje! moest het ff kwijt.
Hallo dames, ik wil me ook weer melden helaas. Maar op naar een mooi roze maart. Mij1, 28 jaar, 6 ronde 1ste kindje NOD 10 maart
Hallo! Ik wil me graag aanmelden voor op de lijst. Emma79, 34 jaar, 8e ronde, 1e kindje, NOD 10 maart Thanks!
ik mag ook weer op de lijst helaas Stefjuh, NOD 13/03, 23 jaar, 9e ronde, 1e kindje... Wil iemand mij erop zetten? Alvast bedankt en succes allemaal deze ronde!!
Hier weer een berichtje van mij. Mijn menstruatie is weer achter de rug en het klussen kan weer beginnen hihihihihi, alleen probeer ik me deze maand een beetje zelf in bescherming te nemen, en ben wat terughoudender met lezen en reageren, dit omdat ik net zoals jullie me dan helemaal ga focussen op wat ik wel en niet ga voelen en mezelf helemaal ga zitten gekmaken......ik probeer het nu gewoon op me af te laten komen want afgelopen maand werd ik helemaal gek van mezelf met als resultaat dat menstruatie uitbleef Succes voor jullie allemaal
Ik doe precies hetzelfde. Ik lees wel mee, maar niet meer zoveel als eerst. Anders ben je er gewoon teveel mee bezig en dan is de teleurstelling zoooo groot iedere keer.
Ik heb hier net men 1e ovutestje van de maand achter de rug (2e maand dat ik het doe, en de laatste keer ook ) Vorige maand had ik 2dagen voor mijn ei toch wel een bijna positieve test, maar nu zag ik amper het 2e streepje... Ik hoop dat het morgen een beetje donkerder wordt... Of wel is men ei later, omdat ik een beetje verkouden ben geweest of zo...
hoi dames, net terug van de arts, echo gehad en ei staat op springen... zo even ovulatie testje doen en vanavond nog even klussen.
Hier zijn wij ook weer aan het klussen! Ben benieuwd wanneer m'n ei dit keer zal zijn. Deze ronde zonder tempen of ovutesten. Gewoon proberen vaak genoeg te klussen. mama lucy goed nieuws je ei op springen! Dadelijk heb je je ukkie verwekt op valenijnsdag
♥NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013♥ 1: (4) Mamalucy (23 jaar) 7e ronde, 1e kindje snoezelke (23 jaar) 6e ronde, 1e kindje (rust, operatie cyste eierstok 15/2) VDV (30 jaar) 1e ronde, 3e kindje Vlindertje126 (21 jaar) 3e ronde na mk, 1e kindje 2: (5) Riantje1987 (25 jaar) 1e ronde na mola, 1e kindje Thasmo (25 jaar) 2e ronde, 2e kindje Chantal3 (34 jaar) 8e ronde, 3e kindje Nannar (28 jaar) 9e ronde, 1e kindje Laura123 (24 jaar) 2e ronde, 1e kindje 3: (7) Engeltjes (23 jaar) 3e ronde, 1e kindje LiLaa (25 jaar) 4e ronde, 2e kindje Lappie (37 jaar) 1e ronde na 2e mk, 2e kindje jv23 (23 jaar) 2e ronde na bbz, 1e kindje Bengelke (29 jaar) 5e ronde, 1e kindje Lusvi (24 jaar) 6e ronde, 1ste kindje FutureMamaJay (22 jaar) 1e ronde, 1e kindje 4: (3) lb1985 (27 jaar) 5e ronde, 1e kindje Mart (? jaar), 7e ronde, 1e kindje DaisyKok (30 jaar), 2de IUI, 3e kindje 5: (2) Swimming (27 jaar) 10e ronde, 1e kindje XxPinkxX (38 jaar) 19e ronde, 2e kindje 6: (2) MamaBlueyez (26 jaar) 2e ronde, 2e kindje Suusje91 (22 jaar) 2e ronde, 1e kindje 7: (1) Jezz (28 jaar) 7e ronde, 1e kindje 8: (4) Dimmel (27 jaar) 14e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (27 jaar) 14e ronde, 2e kindje weegschaal72 (40 jaar) 3e ronde, 6e kindje Floortje1 (27 jaar) 6e ronde, 1e kindje 9: (4) Yasmin84 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Mek11 (28 jaar) 2e ronde, 2e kindje Truusje81 (31 jaar) 12e ronde, 2e kindje Rosalyn (23jaar) 2e ronde, 1e kindje 10: (7) Bibi26 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Nailey (25 jaar) 64e ronde (16e na mk) 1e kindje Debbie81 (31 jaar) 6e ronde, 2e kindje Wennie81 (31 jaar) 6e ronde, 1e kindje Zwangels (30 jaar), 18e ronde (9e na vmk), 1e kindje Emma79 (34 jaar) 8e ronde, 1e kindje Mij1 (28 jaar) 6 ronde, 1e kindje 11: (4) MilanFleur (28 jaar) 4e ronde, 2e kindje Maddog13 (34 jaar) 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (28 jaar) 8e ronde (2e na vmk), 1e kindje Denisja (24 jaar) 3e ronde na vmk, 2e kindje 12: (2) Beau85 (28 jaar) 2e ronde, 2e kindje Vivian (29 jaar) 5e ronde, 2e kindje 13: (4) Cybell (28 jaar) 44e ronde, 1e kindje Lilly156 (28 jaar) 10e ronde, 1e kindje Stefjuh (23 jaar) 9e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) 11e ronde 1e ronde na mk, 1e kindje 14: (0) 15: (2) knutselkitty (23 jaar) 2e ronde, 1e kindje Laura123 (24 jaar) 2e ronde, 1e kindje Datumloos: (6) Tibo (24 jaar) 7e ronde, 1e kindje Zahra2 (29 jaar) 4e ronde, 2e kindje Aloha (26 jaar) 2e ronde, 2e kindje Tetta (25 jaar) 1e ronde, 2e kindje Flora01 (24 jaar) 7e ronde, 1e kindje Misspiggy83 (30 jaar) 2e ronde, 2e kindje Illegaal: (1) 24-02 Smnee (21 jaar) 8e ronde, 1e kindje Totaal: 58 WIL JE OP DE LIJST ZET JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE EN KINDJE NEER IN JE POST! ♥zwanger♥, ongesteld, MMM (7), negatieve test, twijfeltest, Cyclus van slag (1).
@smnee, hmmm ik twijfel of het je ei was.. ben benieuwd wat je temp doet van de week. @amoura, knuff meid ik hoop dat je cyclus zichzelf direct weer oppakt. @daisykok, dat is ook wat zeg! Gelukkig deden ze alsnog een fm. Kan me voorstellen dat je boos werd hoor, logisch. Wat goed dat je ei 17 mm was! Geeft je toch even een extra zetje vertrouwen. Is er al bekend of je iui morgen of zaterdag word? @tibo, wil je wel op de lijst of niet? succes! @mamalucy, als je 6 maanden lang op dag 15 posi ovu had zal ik nu echt niet meer testen en je niet teveel aantrekken van je nega ovu misschien was die op dag 14 posi of dag 16? Hoe is het gegaan vandaag? Hebben ze nog een echo gemaakt? o laat maar lees het al haha, goed zeg!! Hoezo kreeg je fm meting enzo? of was dat toeval? @yasmin, haha herkenbaar ik test en temp ook alleen maar om me nod te weten, kwa klustiming trekken wij ons er niet veel van aan. Het moet geen moetje worden. Oke als die posi uitslaat en temp dipt word het wel even benoemd en komt de zin vanzelf maar goed dat terzijde haha @tetta, neeeee! echt?! Hier rustig de eerste ovutestjes weer gedaan. Nog niets noemenswaardigs. O en fijne valentijnsbabymaakpraktijken gewenst allemaal!
Ik probeer ook wat minder hier aanwezig te zijn al is het soms wat lastig Aloha klopt, ik denk ook dat hij nog wel verplaatst. Gister kreeg ik een dik kruis, en nu al stippellijntjes... We klussen wel gewoon door, en dan verplaatsen we gewoon weer als t moet
zie het ja.. al is je temp vandaag wel gestegen. Als ik vergelijk met je vorige kaartje stijgt je temp pas paar dagen na ei. Heb ik ook weleens gehad 3 dagen later pas ofzo. Afgaande van dat kan ff weleens gelijk hebben met de stippellijn.. erg benieuwd of je temp nu hoog blijft of weer opnieuw gaat dippen. Naja over paar dagen 1 dagje dippen is niet erg