Bedankt Lieke! Ja, die neiging heb ik dus ook haha, voel af en toe voor mijn gevoel ook wel iets.. maar denk dat ik mezelf weer enorm voor de gek houdt..
@zahra, thanks voor je lieve reactie! Pcos lijkt me lastig, heb je deze cyclus een ei gevonden? Hoop dat je gevoel gelijk heeft. Zelf kan ik daar over het algemeen redelijk op vertrouwen, vandaar ook de vroege test.... En boobies zijn gevoelig aan de zijkant. Als ik jou was zou ik gewoon tegen de gyn willen kunnen zeggen of er een reële kans is dat je zwanger bent of niet. Maar dat is hoe ik in elkaar zit. Heel veel succes!
Hee weer een roze erbij, leuk gefeliciteerd lieke!! Hoop dat tie over een paar dagen knalt! Hier weer een lange nacht, 10 uurtjes achter elkaar pfff ook had ik gister ineens veel afscheiding, dacht dat het mn ongesteldheid was omdat het er zo uit liep (sorry) moest er gewoon een inlegkruisje voor gebruiken!! Voor iedereen weer een fijne dag!! Mijn duimen maken overuren!
Lieke, jij ook bedankt voor je lieve reactie! Wij hebben nog geen ovutesten gebruikt, wilde de druk er nog niet te veel op leggen nog even zo van het proces genieten zeg maar.. ga denk ik ook gewoon testen dit weekend hoor, hij ligt toch al klaar in de kast Bij mijn eerste kwam ik er pas bij ongeveer 9 weken achter dat ik zwanger was omdat ik wel gestopt was met de pil, maar we verder nog niet gericht te werk waren gegaan zeg maar. Een paar maanden daarvoor was pcos geconstateerd dus we wisten dat er maar een kleine kans bestond dat het "zo" zou lukken en het lang wegblijven van ongi was ik dus wel gewend.. heb als ik terugkijk alleen in het begin denk ik last van rugpijn gehad (haha zelfs voor bij de fysio geweest en het hielp maar niet ) en pas in week heet licht 8 last van mijn borsten... dus weet niet goed waar ik nu zo op kan letten en als ik hier op het forum lees is echt bijna elke zwangerschap weer anders..
Lieke wat spannend zeg.. ik zou voor de zekerheid idd nog een cb test doen morgen of zondag ! Maaaaaaar alvast heeeeeeeeel stiekem gefeliciteerd
hello ook hier pcos en de mmm gehad maar helaas konden ze niks meer voor ons doen maar............. het kan wel heb net toch getest en 2 streepjes oh wat ben ik blij en bang tegelijk dus als iemand mij roze wil maken in de lijst
Wauw Anja, gefeliciteerd meid, jullie zijn allang bezig dan? Waarom konden ze niets meer doen dan? Begrijp je angst, maar probeer er toch zo veel mogelijk van te genieten!
hoi wij zijn bezig zins okt 2010 in 2012 3 miskramen gehad en 2 keer spoed currentage waarvan de laatste 25 oktober 2012 nota bene op mijn verjaardag eind 2011 waren wij in de mmm en 2012 gedeeltelijk omdat ik wel zwanger kan worden en er verder geen oorzaken zijn gevonden konden ze niks voor ons doen helaas als je nog vragen hebt stel ze gerust
Hoi, Hier getest en negatief dus zal ik morge vroeg of straks mijn regels wel krijgen zeker! Hopelijk volgendemaand meer geluk! Proficiat aan de roze damens! Groetjes
Lieke en Anja, gefeliciteerd! Super! Geniet efvan! En Anja, wat geweldig om na zo'n tijd en na alle onderzoeken toch een positieve test in je handen te hebben! Hoop voor een plakbeeb voor jullie allebei!
Jeetje wat heftig zeg Anja! Had je die mk's na een spontane zwangerschap of met behulp van mmm? Wel fijn om te weten dat je wel zwanger kan worden maar begrijp helemaal je zorgen na die mk's meid! Hoop echt voor jou dat dit een hele dikke vette plakbeebie is.. dikke knuf, komt goed schatje !
Anja ook jij voorzichtig gefeliciteerd! Ik hoop oprecht dat je na al die narigheid dit zonnetje mag blijven stralen