Weer een post van mij sorry! Maar moet dit delen, net uitgebreid gedoucht, om me ff beter te voelen, kom ik tot de ontdekking dat er gewoon melk uit me borsten komt! Niet veel maar als ik er in knijp toch zeker 3 druppels! Geef al ruim 1 jaar geen melk meer en dit zeker nadat ik volledig gestopt was niet meer gezien! Wat betekent dit nu weer????
Gefeliciteerd voor de nieuwe Roze namen! en balen voor de rode dames zelf zit ik nog op het wachtbankje *kuch* muur bij verwarming.. 15e komt steeds dichter bij! vandaag toen ik even in bad lag kreeg ik een raar gevoel in mijn buik, die ik niet kon plaatsen, en heb al enkele dagen last van mijn onderrug... en een korte steek van de week aan de rechterzijde voor. afgelopen weken voelde ik me redelijk rustig eronder, en dacht, ach, als het rood is komt volgende ronde wel weer, maar nu begint het toch wel wat spannender te worden.. voelt pas sinds gisteren alsof ik op het wachtbankje zit :O of komt dat omdat ik gisteren op visite was waar een 2mnd oude baby is? ^^ is er nog wat lekkers te snacken op het wachtbankje trouwens?! ps. volgens mij staat laura123 minimaal 2x op de lijst
Hoezo 5 dagen overtijd, je zit in je eerste ronde.....dan kan je cyclus nog wel wisselen. Dus ik zou nergens vanuit gaan, sorry.
Hier nog geen ongi en dus vol spanning wat mijn temp morgen gaat doen. Is die hoog ga ik testen! Straks slapen.
Denisja, weet het niet zeker, maar ik meen mij te herinneren dat een vriendin van mij ook dit had en zij bleek toen dus weer zwanger te zijn... ik duim voor je!!!
Wat raar, nu weer negatieve test denisja! Volgens je kaarten zou je morgen positief testen toch?? Hoeveel dagen voor nod zit je?? En die melk? Dat is gek?? Ik heb ook nooit meer wat gezien, dus zou daar ook hoop van krijgen!!!
Klopt Maddog, heb alleen besloten om vandaag niet te testen, gister negatief en vannacht een paar keer geplast, dus behoed mijzelf voor weer evt een teleurstellende witte test, mijn NOD is maandag( misschien dinsdag als ik weer een cyclus van 29 dagen heb) Vandaag een drukke dag dus niet veel tijd om erover na te denken! En die melk, was er vanmorgen nog haha
Denisja wat vreemd!! Witte test maar wel melk?! Melk is een goed teken lijkt me.. spannend! Hier vandaag mijn nod, spannend! Zijn er nog testers vandaag?!
Zou gewoon vanaf je 1e dag dat je goed bruin slijmverlies had tellen. Dus niet bij een drupje. Heb ik ook gedaan en ben gewoon 7 dagen ongesteld geweest als normaal maar dan veel bruin. Dus normale lengte van menstruatie gehad ondanks het bruinverlies.
Wat balen Denisja! Hier heb ik vanmorgen getest en was negatief, maar nog geen rood. Dus nog maar geduldig afwachten. Maar mijn cyclus zal ook wel van slag zijn denk ik. Ik heb vanaf mijn eerste menstruatie na bevalling tot December 2012 altijd een cyclus gehad van 28. Soms eens een dag te vroeg maar nooit te laat. In December 2012 uit het niets was ik ook 5 dagen overtijd zonder dat ik zwanger was. Daar was ik op dat moment flink verdrietig van omdat ik wel een wens had, maar het nog niet 'kon'. Dus ik was voor mijn eigen rust aan de pil gegaan zodat ik niet weer zo teleurgesteld kon worden... Hier werd ik héél ziek van dat ik het maar 2 weken heb kunnen slikken. In Februari "normale" cyclus van 28 dagen gehad en nu dus weer niet.. Erg verwarrend dit.
Ik wil je niet ontmoedigen maar dat heb ik iedere maand. Maar niet zwanger. Het is denk ik een hormonen kwestie maar waardoor??? Ik hoop dat t voor jou iets goeds betekent! Oh ik zie dat mijn goede wensen niks meer uitmaken. Balen! Hopelijk de volgende ronde beter!
Dames, had vanmorgen zulke krampen dat ik dacht ik daar komt mijn ongie aan!! Heb toch een test gedaan en die is positief!! Kan het nog niet geloven en ga straks nog maar eens een lading testen halen!! nog meer testers vandaag?
Hier nog steeds geen duidelijkheid haha. Gisteren wel misselijk geweest, beetje honger misselijk combi maar zoek er niets achter omdat ik erg gespannen was door gebeurtenissen om ons heen die stress gaven. Nog heel veel witte afscheiding, heel nattig gevoel en geeft krijt wit af op mijn onderrgoed (sorry voor details). Vandaag 13 dpo. Mijn temp was iets verhoogd. Templijstje (heb geen kaartje 25 feb 36,01 26 36,21 27 36,5 28 36,3 1 36,3 2 36,6 3 36,6 4 36,5 5 36,8 6 37,11 7 37,01 8 37,11 9 37,21 Mij nod is of morgen de 10 of de 11e vermoedelijk. Zou dit iets kunnen zeggen?