NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Paar mooie testen voorbij zien komen, gefeliciteerd meiden!! @hier: nog steeds gevoelige borsten, normaal geen last van... Dus afwachten geblazen ... En ik ga pas echt een week overtijd testen eerder niet ( heb ik me voorgenomen)

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Na de buikkrampen van vanmiddag dacht ik ongi te worden, ook omdat mijn temp laag was vanmorgen. Maar nog helemaal niets... zal morgen wel komen dan...

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik begin wel wat klachten te krijgen, gevoelige borsten, erg moe, en begin de dag een beetje misselijk.. Maar mss wil ik dit ook gewoon allemaal erg graag voelen.. :s

Ik zit dinsdag op dag 42, dat is mn langste cyclus.. Wil dat even afwachten, dus op zn vroegst op woensdag testen!
    Ben benieuwd of ik dat vol hou.... ;)

4. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb nog geen berichten geplaatst, maar wel elke dag bijgelezen!
    Heb dus wel het idee dat ik jullie al een beetje ken. Wil graag zeggen dat ik het super vind om te lezen hoe iedereen met elkaar meeleeft en mee baalt en blij voor elkaar is! Mooi is dat! :)

Voor mij geldt helaas dat ik op rood mag. Ik had de afgelopen week zoveel kwaaltjes en er vroeg zelfs iemand aan me of ik zwanger was omdat ik er anders uitzag! De negatieve test gister was dus een enorme domper en vandaag kwam het rood...

Maar goed, we gaan er weer vol voor de komende ronde!!

Voor alle roze dames: Van harte en geniet er goed van!
    Voor alle rode dames: even goed balen en daarna positief denken. Ik denk dat dat een beetje helpt.

Liefs!

5. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Wat een leuke reacties! Gefeliciteerd voor hen die zwanger zijn! En succes voor de volgende ronde voor hen die toch ongi zijn;)

Ik wacht (on)geduldig af haha. Ben hier nog nieuw dus probeer een beetje overal te lezen waar goed nieuws staat hihi!

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Nena, Sjim en usmiracle..... GEFELICITEERD! Heerlijk weer wat roze erbij!

Balen voor de meiden op rood..... kop op en er weer vol tegenaan de komende ronde!

Hier beetje van 'de roze wolk' afgedonderd. Had streepjes test met een licht streepje. Vanochten digi van CB gedaan, met indicator, maar die roept 'niet zwanger' :(
    Toch nog maar een streepjes test gedaan en wederom een licht streepje, alleen geen ochtendurine gebruikt. Twijfel dus of ik zwanger ben. Zit nog voor NOD, maar had echt meer verwacht van de digi CB. Zal toch gewoon moeten wachten tot NOD, wordt mijn vroeg testen toch gestraft....... Weer van geleerd.

7. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet zeker maar volgens mij test Cb digi pas op hoger hcg gehalte positief als de gemiddelde test! Hoop voor je dat de streepjes test klopt en het goed mag blijven gaan!

8. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @lieke; ik heb geen ervaring met digi cb, maar ik hoop dat de streepjes donkerder worden en dat je dikke vette knal test krijgt met een plak beeb ;)

9. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aloha wat lief dat je op iedereen gereageerd hebt! Jij ook een negatest zag ik, balen! Vrijdag moet ik voor controle langs omdat ik in september de uitslag pap2 heb gekregen. En we hadden toen ook onze wens uitgesproken en de afspraak gemaakt om het nog een paar maanden zelf te proberen aangezien ik pcos heb maar wel spontaan zwanger ben geraakt van mijn zoontje. Nou die paar maanden zijn inmiddels dus voorbij, dus nu kijken hoe nu verder..

Nena en Usmiracle gefeliciteerd! Lekker van genieten!!

Lieke wat vervelend zeg, maar idd misschien nog te vroeg voor cb?? Ik duim voor je meid!

10. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Zahra: spannend meid ;)

11. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi

Ik mag op rood weer geen geluk deze maand.

Groetjes

12. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Ah balen porkie :( succes volgende ronde!

Hier nog weinig bekend, temp was nog steeds hoog dus nu al een verhoging van 12 dagen. Veel krampen, echt een soort menstruatie krampen maar nog geen bloed te bekennen, ik vermoed mijn bod toch op morgen. Ook erg veel afscheiding

Heb afgesproken met mezelf pas te testen woensdag of donderdag omdat ik mijn cyclus niet goed ken. Vandaag 14 dpo vermoedelijk :) spannend dus

13. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @porkie: balen meid altijd weer een teleurstelling.. *knuff* @deumat: Spannnnnenddd!! Hihi en het duuurrt zooooo lang hè!? Hahaha

14. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames, ik mag ook op rood helaas.

en ik was deze maand bijna echt van overtuigd dat het deze ronde raak zou zijn.... Helaas...
    Op naar de volgende ronde

Roze dames van harte gefeliciteerd
    Rode dames >> balen hé>> op naar de volgende ronde
    dames op het wachtbankje >> nog eff geduld en hopelijk mogen jullie ook op roze en anders tot de volgende ronde..

15. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Debbie: irritant hè dat onze lichamen ons soms zo voor de gek kunnen houden!! Hè bah!! Nou *knuff* & succes voor de volgende ronde!!

16. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je stefjuh>> die knuff kan ik goed gebruiken..
    Baalde er vanmorgen zo van dat ik spontaan een potje heb zitten janken....

17. Annelisje

Annelisje Lid

8 okt 2012
    36
    0
    0
    Ik mag ook op rood helaas.

Alle zwangeren gefeliciteerd en de overige dames succes in de ogende ronde.

Lfs..

18. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Debbie: kan ik me goed vorstellen meid ... En dat lucht ook even op hoor, dat je het er gewoon uit gooit ;) ... Ik ken het helaas maar al te goed! @Annelisje: balen weer, zie dat je ook al een tijdje bezig bent... *knuff*

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Alle meiden op rood: balen en veel geluk de volgende ronde.

Meiden op roze: gefeliciteerd, geniet ervan.

Hier: mag ook op rood! Ondanks dat ik het uiteraard niet leuk vind heb ik nu wel een nette cyclus!

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Net wakker geworden en had een test gepakt, gelukkig nog
    in het folie gelaten. In een potje geplast, veegde af..en ja
    hoor daar was het maandelijks gezeik weer!
    Dus test weer opgeborgen.
    Vanavond een glaasje canei drinken :)

Dus ik mag helaas op rood :(

Deel Deze Pagina