NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Ik zit ook nog op het wachtbankje, morgen is denk ik mijn nod, dit is onze eerste ronde en ken mijn cyclus niet zo goed. Wel veel symptomen die ik helemaal niet herken, veel buikkrampen, vermoeidheid, slecht slapen en midden in de nacht wakker worden, en een hoge temp die al een aantal dagen aanhoudt. Spannend dus. Op 9dpo ochtend en 11 dpo in de avond negatief getest maar dat zegt niet zoveel hopelijk. Ik ga pas testen als ik over tijd ben succes jij! Klinkt wel positief bij je!

2. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Ja, I know...begin van de maand zei ik nog heel stoer dat ik pas zaterdag ga testen, haha! Maar ik ken mezelf maar al te goed, ik acht de kans groot dat ik morgenvroeg de eerste test er al doorheen gooi ;) En dan turen maar, haha. Wat erg he!

3. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    9 en 11 dpo: kan nog alle kanten op!! Dat is idd het nadeel van zo vroeg testen (hoor mij zeggen, haha). Morgen weer een testje doen? Of wacht je nog een dag? Spannend!!!!!!!

4. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Ik heb afgesproken met mezelf en vriend minstens tot woensdag te wachten. Die teleurstelling van negatieve testen schuif ik even voor me uit. Even zeker weten niet ongi te worden voor de 13e.
    Wanneer ga jij testen?

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @Cybel:knuffel voor jou meid!

@deurmat:idd bang voor teleurstelling,maar dan moet ik ook niet zo vroeg testen natuurlijk...Maar zoals je zegt:alles is nog mogelijk!We houden de moed erin.

@Dootje:eek:ok al testverslaafd??hihi Herkenbaar hoor.succes!

6. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Dat is inderdaad de verstandigste keuze ja...ik riep eerst dat ik pas zaterdag zou testen, toen werd het woensdag en nou weet ik niet of ik mezelf morgen kan inhouden, haha! Spannend meid, nog 3 nachtjes slapen :)

7. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Ben bang van wel ja, haha!!

8. Leetje25

Leetje25 Actief lid

30 dec 2012
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden , hier ook een woensdag tester want ik kan de spanning niet aan haha. pffff .. hier ook last van pijnlijke tepels en dat heb ik nooit voordat ik ongesteld wordt maar ja.. durf niet te hopen !!!

9. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    ohhhh, wij zijn tegelijk...ik hou het ook niet meer :D

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ik ben echt kapot en hoop morgen wat actiever te zijn weer.
    Ik ga niet meer testen, vandaag was echt witterdanwit en ik geloof er niet in dat het raak is. Heb al wel flink last van PMS @&$£^]< !!! En pre menstruatie pijnen, ik heb een erg heftige pijnlijke menstruatie, deze bloeding voor het eerst medicijnen ervoor gebruiken van de gyn, ben benieuwd of dat gaat helpen. Maar goed eerst maar eens wachten of dat bloed komt haha

11. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zorg gewoon dat ik geen testen in huis heb ;) anders kan ik mij niet inhouden. .

Kan woensdag pas weer naar de winkel ivm werken dus ook dan pas een test halen. Vrijdag is mijn nod..

Negatief testen is gewoon niet leuk....

Succes voor de dames die nog moeten testen

12. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    goede morgen dames,

vandaag nog testers?
    succes!

voor de afwachtende dames ook veel succes!
    weer een dag dichter bij je nod!

knuf

13. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Vandaag is mij nod, uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Mijn temp is nog steeds hoog (37,1) al een heleboel dagen boven de 37. Veel krampen in baarmoeder, af en toe jeuk of steekjes bij borst. Maar vooral veel krampen die ik anders bijna niet heb rond menstruatie. Spannend dus. Omdat ik mijn cyclus niet zo ken en het ook kanzijn dat mijn cyclus langer blijkt te zijn wil ik nog niet testen. Had al bij 9dop en 10dpo negatief getest dus wil pas testen als ik duidelijk overtijd ben. Al belooft het nog veel.
    Hoe gaat het met de andere dames die tegen hun nod aanzitten?

14. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Deurmat spannend dus !!

Hier ook de laatste dagen 36, 9/37, 0 en normaal 36,2.. ook nog niet ongesteld. . Ik dacht zelf dat mijn ei eerder was. Ik heb wel echt kriebels nu joh

15. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    oeh spannend dus! Dit is mijn eerste ronde en ook eerste keer temperaturen dus weet niet wanneer mijn temp normaal zou zakken indien er menstruatie is. Je hebt over 4 dagen je nod, zakt normaal je temp dan nu al? Dan zit je nu wel heel netjes :)

16. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ik mag op rood
    Deze keer dus een cyclus van 33.. hoop dat hij weer normaal na 28 toe gaat..
    Nu dus ronde 4 in..

Ladies, heel veel succes!

17. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Wat balen! Zie dat jij ook een mk hebt gehad en nu ronde 4 on gaat, frustrerend is dat he! Hopelijk volgende ronde wel weer raak!
    Ik vind die rode periode zo naar omdat t nu steeds zo duidelijk is dat ik niet zwanget ben

18. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Ik mag toch op rood...... Bruinverlies gekregen, had vage lijntjes op zwangerschapstesten. De digi was zaterdag nog negatief, wilde vandaag weer een digi doen, maar hoeft dus al niet meer....

19. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Wat vervelend lieke en Nathalie :( :xheel frustrerend. Hopelijk dat het de volgende ronde wel mag lukken :)

Ik zit nog op het wachtbankje, zo een drukke dag op school dus dat biedt wat afleiding gelukkig. Ik moet heel vaak plassen merk ik en ik kijk steeds gelijk of ik geen rood zie gelukkig nog niet

20. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Wat bruinverlies of echt rood? Bruinverlies mag en kan gewoon namelijk, heeft een vriendin van mij ook heel erg gehad en zij is nu 7 weken. Misschien toch nog wat hoop voor je!!

Deel Deze Pagina