NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Haha! heb 'm wel bewaard, maar ben nu op werk. Klinkt dus positief!! Ik hoop de hele dag bij elk klein gevoel dat het níet mijn ongesteldheid is, ik maak mezelf helemaal gek :)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Rodaina...na 5 minuten zag ik iets heel vaags.. na 10 minuten dit streepje... het zal wel goed zijn toch? (Met die digitale CB van gisteren ;))

3. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Haha ik had dat dus ook, maar heb er geen ervaring mee aangezien ik nu ga voor mijn eerste kind. Laten we gewoon duimen dat het klopt!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

5 jaar geleden teste ik op NOD met een knaller van predictor... maar testen veranderen duidelijk.. predictor is nu sucks. Al hoop ik 'm over een week of 2 wel te doen om te bewaren!

5. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Ik zag weer wat roze voorbij komen.. Gefeliciteerd meiden!

Ook weer veel rode dames voor bij zien komen.. BALEN :(!
    Op naar de volgende ronde!

Hier.. 2 dagen voor nod.. nog nergens last van..
    Heb besloten om toch maar niet te testen tot ik overtijd ben..
    Denk namelijk dat de ongi wel gewoon door komt deze maand :(
    Morgen me verjaardag.. en naar de ivf intake.. spannend!
    Ben nog steeds verkouden :( dat het maar snel ophoud.. ook me temp vannacht en vanmorgen 37.4/37.3 denk gewoon een lichte verhoging van de verkoudheid..

6. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    @ Cindii : ik hoop voor je dat het toch postitief zal zijn wanneer je gaat testen!

@Cygnet: Ik heb bewust voor Kruidvat test gekozen omdat ik hier las dat veel meiden er goede ervaringen mee hadden. Heb nog niets anders uitgeprobeerd.

7. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    rodaina, nee denk het niet van de week had ik een temp van 37.7 snachts en sochtens 37,5 die nacht er op 37.6 en smorgens in 1x een flinke temp daling naar 36.1 en gister avond dan 37.5 en vanmorgen 37.3 dus denk door die lage temp dat het er niet in zit deze ronde :( de 14e heb ik mijn officeele nod.. sta hier op de 13e.. dus denk als ik vrijdag nog niet ongesteld ben dat ik er een test tegen aangooi..

maar denk dat ik donderdag wel gewoon ongesteld wordt..
    had gister hele lichte kleine steekjes.. heb ik eigenlijk al vanaf 5 a 6 dpo.. en het is niet constant maar steeds een paar steekjes en dan weer tijdje niks.. dus denk niet dat het raak is heb verder ook geen kwaaltjes

8. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Oh op zo een manier. Hmm ik hou me eigenlijk helemaal niet bezig met temparatuur. Ik kijk eigenlijk nergens naar om, ik wacht het gewoon altijd hoopvol af haha.

Ik zit pas in de derde ronde dus misschien dat ik daarom nog zo positief en luchtig tegen alles aankijk.

9. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    ik hou me ook nooit bezig met tempen.. maar ben verkouden geworden en toen had ik paar dagen getempt :)

en idd denk dat het komt omdat je pas 3 rondes bezig bent haha.. maar maakt ook niet uit ;)

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Voor een aantal meiden is het dus nog heel spannend. Ik duim voor jullie!

Hier nog geen ongi te bekennen. ;) Zal wel weer een cyclus van 35 dagen zijn ofzo *zucht*

11. Cindii

Cindii Actief lid

28 mrt 2012
    414
    0
    0
    helmond
    Heb je nog niet getest dan bibi?

12. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Daarom dus ;)
    En het is daar echt geweldig

13. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL

Hmzz ik heb een dag voor nod getest met die kv testen en er verscheen binnen een minuut een mooie duidelijke tweede streep. Ben het dus niet eens met bovenstaand :)

En na 5 minuten moet je gewoon niet meer kijken. Staat ook op de verpakking.

14. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Dat vermoeden had ik stiekem al maargoed, werd er ergens wel blij van :)

Ik wacht het gewoon af.

15. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    De laatste tijd geven de kv testen regelmatig pas na 5 à 10 min een duidelijke streep. Was bij mij ook echt pas na 10 min duidelijk en echt zwanger. Wel op letten dat het geen indroogstreep is. Maar komt de laatste tijd heel veel voor

16. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Vanavond even foto plaatsen! Dan kunnen we mee kijken

17. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hier vandaag nod...... nog geen bloed, maar ook geen kwaaltjes..... het blijft afwachten weer...... Ik denk zelf dat m'n ongi onderweg is, zit namelijk met m'n hoofd alweer bij de volgende ronde haha!

18. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    owh dames ik ben zooooooo blij...

ik mag het lijstje ROZE kleuren!!

In ronde 10 'eindelijk' raak!! whoehoeeee.

NOD staat op 13 maart...

19. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kukel: Ik heb er afgelopen zondag nog eentje gedaan, smiddags. En ook bij deze vrijwel meteen (terwijl ik ernaar keek) een duidelijke streep.

@nailey: wat klote zeg zie dat je al tijdje bezig bent. Gelukkig zijn er las ik leuke dingen in het vooruit zich en wellicht een betere gyn. Ik ga voor je duimen dat jullie kinderwens daarna snel wordt vervudl!!

20. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lily super gefeliciteerd!

@rodaina: ik ga natuurlijk wel voor je duimen dat er een beebje in je buik zit :)
    Spannend!

Deel Deze Pagina