Haha! heb 'm wel bewaard, maar ben nu op werk. Klinkt dus positief!! Ik hoop de hele dag bij elk klein gevoel dat het níet mijn ongesteldheid is, ik maak mezelf helemaal gek
@Rodaina...na 5 minuten zag ik iets heel vaags.. na 10 minuten dit streepje... het zal wel goed zijn toch? (Met die digitale CB van gisteren )
Haha ik had dat dus ook, maar heb er geen ervaring mee aangezien ik nu ga voor mijn eerste kind. Laten we gewoon duimen dat het klopt!
5 jaar geleden teste ik op NOD met een knaller van predictor... maar testen veranderen duidelijk.. predictor is nu sucks. Al hoop ik 'm over een week of 2 wel te doen om te bewaren!
Ik zag weer wat roze voorbij komen.. Gefeliciteerd meiden! Ook weer veel rode dames voor bij zien komen.. BALEN ! Op naar de volgende ronde! Hier.. 2 dagen voor nod.. nog nergens last van.. Heb besloten om toch maar niet te testen tot ik overtijd ben.. Denk namelijk dat de ongi wel gewoon door komt deze maand Morgen me verjaardag.. en naar de ivf intake.. spannend! Ben nog steeds verkouden dat het maar snel ophoud.. ook me temp vannacht en vanmorgen 37.4/37.3 denk gewoon een lichte verhoging van de verkoudheid..
@ Cindii : ik hoop voor je dat het toch postitief zal zijn wanneer je gaat testen! @Cygnet: Ik heb bewust voor Kruidvat test gekozen omdat ik hier las dat veel meiden er goede ervaringen mee hadden. Heb nog niets anders uitgeprobeerd.
rodaina, nee denk het niet van de week had ik een temp van 37.7 snachts en sochtens 37,5 die nacht er op 37.6 en smorgens in 1x een flinke temp daling naar 36.1 en gister avond dan 37.5 en vanmorgen 37.3 dus denk door die lage temp dat het er niet in zit deze ronde de 14e heb ik mijn officeele nod.. sta hier op de 13e.. dus denk als ik vrijdag nog niet ongesteld ben dat ik er een test tegen aangooi.. maar denk dat ik donderdag wel gewoon ongesteld wordt.. had gister hele lichte kleine steekjes.. heb ik eigenlijk al vanaf 5 a 6 dpo.. en het is niet constant maar steeds een paar steekjes en dan weer tijdje niks.. dus denk niet dat het raak is heb verder ook geen kwaaltjes
Oh op zo een manier. Hmm ik hou me eigenlijk helemaal niet bezig met temparatuur. Ik kijk eigenlijk nergens naar om, ik wacht het gewoon altijd hoopvol af haha. Ik zit pas in de derde ronde dus misschien dat ik daarom nog zo positief en luchtig tegen alles aankijk.
ik hou me ook nooit bezig met tempen.. maar ben verkouden geworden en toen had ik paar dagen getempt en idd denk dat het komt omdat je pas 3 rondes bezig bent haha.. maar maakt ook niet uit
Voor een aantal meiden is het dus nog heel spannend. Ik duim voor jullie! Hier nog geen ongi te bekennen. Zal wel weer een cyclus van 35 dagen zijn ofzo *zucht*
Hmzz ik heb een dag voor nod getest met die kv testen en er verscheen binnen een minuut een mooie duidelijke tweede streep. Ben het dus niet eens met bovenstaand En na 5 minuten moet je gewoon niet meer kijken. Staat ook op de verpakking.
De laatste tijd geven de kv testen regelmatig pas na 5 à 10 min een duidelijke streep. Was bij mij ook echt pas na 10 min duidelijk en echt zwanger. Wel op letten dat het geen indroogstreep is. Maar komt de laatste tijd heel veel voor
Hier vandaag nod...... nog geen bloed, maar ook geen kwaaltjes..... het blijft afwachten weer...... Ik denk zelf dat m'n ongi onderweg is, zit namelijk met m'n hoofd alweer bij de volgende ronde haha!
owh dames ik ben zooooooo blij... ik mag het lijstje ROZE kleuren!! In ronde 10 'eindelijk' raak!! whoehoeeee. NOD staat op 13 maart...
@kukel: Ik heb er afgelopen zondag nog eentje gedaan, smiddags. En ook bij deze vrijwel meteen (terwijl ik ernaar keek) een duidelijke streep. @nailey: wat klote zeg zie dat je al tijdje bezig bent. Gelukkig zijn er las ik leuke dingen in het vooruit zich en wellicht een betere gyn. Ik ga voor je duimen dat jullie kinderwens daarna snel wordt vervudl!!
Lily super gefeliciteerd! @rodaina: ik ga natuurlijk wel voor je duimen dat er een beebje in je buik zit Spannend!