@Nena.. bij iedereen bouwt HCG verschillend op en kan het dus andere uitslagen geven. Aflezen tussen 5-10 minuten is goed hoor en er komt geen goeie streep te staan wanneer je niet zwanger bent. @Wensmoeder.. Natuurlijk moet je wel even wat meer over jezelf en je gewenste zwangerschap vertellen! Bleh.. ben misselijk en nergens trek in!
@cygnet: dat is ook zo bij iedereen is het anders. Ik vraag me alleen af hoe serieus je een zogenaamd tuurstreepje moet nemen als deze pas na 5 minuten verschijnt. Staat niet voor niets dat je na 5 minuten niet meer moet aflezen. En ik geloof niet dat er ineens pas na 5 minuten een duidelijke streep verschijnt. Deze zou je dan toch echt eerder moeten zien lijkt me? Najah al met al heb je niets aan die onduidelijke mega lichte streepjes beste is dan maar een paar dagen nogmaals testen. En dan gewoon kijken wat er binnen die 5 min verschijnt ipv daarna
@roze dames: gefeliciteerd lekker genieten!! @Lilly: aller eerst gefeliciteerd meid!! wat gaf jou de doorslaggevende reden om voor NOD te testen Hihi ik zit namelijk zelf te twijfelen om testen Hihi maar ik wil eigenlijk pas na NOD ... Mijn NOD is ook 13/03 @rode dames: =( *knuff*
Bedankt meiden!! @stefjuh, Ik heb al een paar dagen wat maagzuur, juist geen last van borsten en.... wilde gisteren perse mayo bij mijn gehaktbal. Ik eet nooit mayo! Vanmorgen om 6.45 wakker en dacht.. toch maar eens testen.
@Lilly: Hihi nou dat zijn idd dingetjes dat je denkt van gohh zou het dan echt... Op een gegeven moment na best veel rondes (voor mij geldt dat ook, weet je niet meer wat je moet denken.. Ik heb ook vaak gehad dat ik dacht van gohhh zou het dan toch) maar elke x dat ik dan voor me NOD testte was het een domber en werd ik promt precies daarna ong Hihi daarom durf ik nu niet voor NOD te testen... Maar meid geniet er lekker van!!
Dat gevoel ken ik stefjuh. Het stomme is dat ik dat nu, na mijn 3 positieve testen nog heb... Nog even wachten kan echt geen kwaad... tenminste als je het kunt opbrengen. Ik zal mijn duimen voor je draaien vanavond!
Thanks meid... En ik kan me je gevoel goed indenken het lijkt misschien nog zo onwerkelijk ... Het liefst wil je gelijk Een echo om een bevestig te krijgen... Hihi mijn duimen draaien ook voor jou voor een mooie gezonde plakbeeb!!
Gefeliciteerd aan de roze dames en sterkte aan de rode dames en veel hoop en geluk gewenst aan de wachtende Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik snap dat fertility friend niet Aloha anders had ik het graag laten zien. Verder ben ik al de hele dag niet lekker en behoorlijk moe en vaak koude rillingen. Buikkrampen zijn minimaal geworden. Wel veel afscheiding. Mijn hoop is eigenlijk verdwenen maar deze onduidelijkheid is niet fijn.
@Zwangere dames: fantastisch, superleuk! Van harte allemaal!!! @dames rood: Balen zeg Pfff, echt rot. ALtijd weer een teleurstelling he!!! @hier: Kon de testdrang niet weerstaan en heb een testje gewaagd.. omowit natuurlijk...
Deurmat, koude rillingen waren de afgelopen 2 maanden een voorbode voor ongesteld worden! Hoop het niet voor je, maar zou goed kunnen! Jammer van de witte test...
Ja zou idd zomaar kunnen, liever dit dan een vreemde lange cyclus, wil duidelijkheid en dan dus door voor ronde 2 thanks voor je reactie