Aloha mijn leeftijd is 24 jaar (over een maandje 25) had even goed gekeken en uitgaande van mijn gemiddelde cyclus dus 28 dagen zou mijn nod vandaag dus al moeten zijn maar nog geen duivels te bekennen dus nog ff acfwachten voor mij. Net een test gedaan (geen ochtend urine) maar die was negatief,omo-wit zo wit om depri van te worden hihi, gisteren nacht en afgelopen nacht zo erge last van droge mond zelfs mijn tong was bijna uitgedroog haha
toch net maar even een test gehaald. Als ik nou echt gek wordt dit weekend, kan ik hem altijd vast doen Deze lijst is wel echt te rood. Sterkte dames, het komt wanneer het komt :x En roze dames, ik duim voor een plakbeeb! Oh, voor de lijst misschien wel handig, ik weet niet of 1 iemand hem bijhoudt: Souries, 29 jaar, ronde: Ben de tel kwijt, 1e kindje
Hoi shy, mijn verloskundige vertelde mij als je een cyclus hebt die 23 dagen of korter duurt dat waarschijnlijk te kort is voor een eisprong! Hopelijk heb jij geluk!
@souries: ja ik heb precies dezelfde reden waarom ik niet durf te testen... Elke x die teleurstelling =( dus nog ff geduld Hihi ik wil in iedergeval een week overtijd zijn...
@ Deurmat: gefeliciteerd!! Lekker genieten nu! @ rood: veel geluk in de volgende ronde ladies! @ hier: nog geen ongi. Zou toch nog wel een keer willen testen...Dalijk even bestellen denk ik dan kan ik er morgen nog een doen. Het is onwaarschijnlijk dat ie posi is, maar goed, je weet nooit.
Denisja dat is als je uitgaat van een ei op dag 14 dus een korte lf. Ei op dag 9 is vroeg maar als er een normale lf achteraan komt niet heel zorgelijk. Overigens kun je je ei pas bevestigen na 3 dagen hoge temp shy. dus nog even geduld denk ik.. Ik zal straks lijst even bijwerken. ( mag iemand anders ook doen hoor haha deed het eerder met smnee samen maar is best veel om alleen te doen )
@aloha: ik zou niet weten hoe ik het moet doen & ik ben er geen held in en doe alles per telf Hihi .... Dalijk verpest ik heel die lijst...
bah, net wat bruin spul verloren... kan me niet herinneren dat ik OOIT vóór mijn ongesteldheid dit heb gezien... en enkele keer als afsluiter.. ik hoop dat mijn lichaam binnenkort duidelijkheid geeft... morgen verwacht ik een NOD..met nadruk op N!
Dankje allemaal, ik ga dus opschuiven nu naar een ander topic!! Zal het proberen een beetje in de gaten te houden.. en hoop dat er nog een paar roze dames bij komen!
Hmmm net met broekloeren lichtbruine afscheiding.. gister getest maar negatief. . Zie het somber in hoor...
Voor de dames op het wachtbankje veeel succes ik hoop dat het dit keer voor ons wel raak is, vandaag mijn nod en ga iedere x als een gek naar de wc als ik iets voel.. hoop zo dat het weer raak is
Thanks! Testen jij hihi ben zo benieuwd voor je, onze verhalen lijken zo op elkaar ik duim! Ik duim ook voor alle andere dames
@ roze dames, gefeliciteerd, jullie maken ons lijstje weer iets mooier! @ rode dames, balen, op naar volgende ronde! @hier, oh, vergeten een test te kopen vandaag :O en op een of andere manier kan ik overal redelijk gestressed over raken: de film die ik wil zien draait niet in mijn stad, de schoenen die ik wil hebben worden al 2 jaar niet meer verkocht en de klantenservice is ook zo lief geweest om mij dat nog even in te wrijven, gelukkig had ik voor grootste ergernissen nog een beetje chocola liggen, maar vrees dat ik meer nodig heb! xD dus..... volgens mij kan het aan zowel roze of rood gaan liggen dat ik zo op alles reageer... hopelijk is vriendlief hier snel om wat ondersteuning te geven
@denisja, echt?? maar me temp geeft wel een eisprong aan:S nu word ik wel een beetje bang mijn LF is maar 12 he (althans vorige ronde:S) dus als hij 14 was zou me cyclus 23 dagen duren en als hij 12 is 21 dagen. weet niet of hij deze ronde 14 is of weer 12 maar op dag 9 was me eisprong? ben nu wel een beetje bang
Ik kon toch niet wachten..tussen de middag test gehaald en gelijk gedaan toen ik thuis kwam. Wat denken jullie?
Ik zie hem goed hoor Souries! Morgen als je wakker wordt de clear blue met weken indicator proberen! Ik had gisteren ook nog een mini tuur streepje bij 3 dgn overtijd en vanmorgen met clear blue ook een duidelijke zwanger