@Ing. Ik heb tijdens mijn zwangerschap antagel gebruikt ( is te krijgen bij de apotheker) daarna omeprazol. daarna mocht ik niks meer gebruiken ivm wisselwerking met cholestase medicijnen en het enigste wat toen 5 minuten verlichting gaf was vanille vla. Dit kreeg ik steeds in het ziekenhuis als zijnde blusmiddel. @tetta.. vreemd haha misschien dat iemand iemand anders wou verzetten en jouw verzet heeft? Raar ook van dat bloed 1 dag, misschien wat restbloed van spiraal verwijderen wat er nu uitkwam? @volverwachting tuurlijk mag je erbij je staat onder illegaal haha @lis.. ik snap je puntjes komma niet.. haha mis ik iets?
Vervelend van je mk, kan me je woorden goed voorstellen. Is je cyclus wel snel weer opgang gekomen of ben je echt aan het eizoeken nu?
Hoi Ik kom me hier ook melden. schaapje, 35 jaar, nod 14 maart, ronde 8,2e kindje Normaal is m'n cyclus altijd heel regelmatig, maar afgelopen maand heeft me lijf er een zooitje van gemaakt. Ik denk dat ik door de stress omdat m'n moeder geopereerd moest worden (ze had een tumor in haar darmen) veel te vroeg ongesteld ben geworden. Maar ja, nu dus vol goede moed de volgende ronde in. Ik ga er van uit dat me cyclus nu weer normaal is, en dan kom ik op 14 maart uit. Allemaal heel veel succes en laten we er een mooie roze lijst van maken.
Goedemorgen dames, ik zie dat ik vergeten ben mijn leeftijd toe te voegen, ik ben 27 jaar. Tevens vroeg ik me af zijn er ook dames die als iets beginnen te voelen/ hopen/ denken? Ik weet het niet wat ik dit keer met mijn lichaam aan moet, ken het best wel en heb ook best wel lang de tijd gehad om dingen te herkennen. Mijn eisprong voel ik echt heel duidelijk en nu heb ik me toch een last terwijl mijn ei ook al heel duidelijk geweest is. We wachten maar af dus.
Hallo meiden! Mag ik ook in het lijstje? Amelle, 28 jaar, ronde 7 voor tweede kindje en nod 7 Maart Heb gisteren en vanmorgen een positieve ovulatietest gehad. Vroeger dan ik had verwacht en ik was eigenlijk nog niet bezig met m'n ovulatietesten! Ik wilde er eigenlijk vandaag mee beginnen. Hopelijk zijn we niet te laat. We hebben iig vannacht nog geklust! Ik word meestal 15/16 dagen na mijn ei ongesteld dus ik heb mezelf op 7 Maart gezet. Omdat ik vorige maand 3x een indroogstreepje heb gehad heb ik mezelf echt voorgenomen om pas echt op mijn nod te gaan testen en niet eerder om teleurstellingen te voorkomen.
Ing pepermuntjes misschien? Helpt bij mij ook als t niet heel erg is Mij1 vruchtbaar slijm heb je je hele cyclus ook na je ei Tetta omdat je aangaf dat je daarheen verplaatst moest
Hahah ojah? Zet mij trouwens maar bij 8 maart. dan is mn spiraal er een maand uit en als ik dan nog niet ongi ben zal ik er wel eens een testje tegenaan gooien. @Aloha: Heb na het verwijderen alleen bruinverlies gehad hele kleine beetje, toen een week ongeveer niks en zaterdag ineens veel helderrood bloed, beetje vreemd idd.
Mijn cyclus is na de miskraam wel weer normaal op gang gekomen al is mijn menstruatie deze cyclus heftiger dan normaal. Wat betreft symptomen. Toen ik zwanger was van mijn zoontje en de zwangerschap wat in een miskraam eindigde had ik bijna geen symptomen!! Terwijl ik andere rondes echt overal last van heb, inclusief misselijk en pijnlijke liezen. Zo zie je maar dat je lichaam je compleet voor de gek kan houden. Maar het is zo heerlijk om te hopen en te fantaseren; zou het dan toch??? Voor mijn zoontje zijn wij 2 jaar bezig geweest, ronde 24 was het raak . Dit terwijl wij 2 mnd later met iui zouden beginnen. Misschien dat ik het daardoor los kon laten en dat het daarom wel gelukt is?? Of misschien door de HSG behandeling??? Niemand zal het weten maar we hebben er wel een heerlijk mannetje voor
@ senta, ik heb deze ronde ook erg last van mijn lichaam! zaterdag duidelijk mijn ei gevoeld, heb ik anders nooit! laatste 2 dagen niks als duizelig, diarree, geen eetlust en zenuwachtig gevoel, borsten lijken ineens te groeien (althans zegt vriendlief) ... toch maar ff afwachten. moet nog ff pfff dat wachtbankje is altijd zo vervelend!
Nou ik ben blij dat ik de enige niet ben die dit gevoel dus duidelijk heeft, bij onze eerste waren we er totaal niet mee bezig en deden het 1 keer zonder en meneer was een feit uiteraard wel gewenst en welkom we hadden alleen i.v.m. trouwen gezegd we letten even 2 a 2 maandjes op. Nu was die er gezellig bij. Toen ik mijn miskraam kreeg wist ik zeker dat ik zwanger was, helkaas ging dat mis, ook dat gevoel had ik heel erg sterk trouwens. Nu weet niet een gevoel, en bepaalde dingen die ik heel erg herken, dromen levensverhalen de hele nacht ben gewoon moe als ik wakker wordt en helemaal in de war, hoofdpijn enorm, lage rugpijn, en gevoelige liezen. Mijn borsten kan er weinig over zeggen bij 1e zwangerschap voelde ik ze pas voor het eerst 1 dag na de bevalling door de stuwing verder nooit last van gehad.
Tetta haha kan gebeuren soms! Ik zet je wel op 8 Symptomen, ik heb hele stevige borsten, gevoelige tepels... En aan het einde van de einde een opgezette buik. Ach ja, het vrouwenlichaam he?
♥NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013♥ 1: (3) snoezelke (23 jaar) 6e ronde, 1e kindje (rust, operatie cyste eierstok 15/2) VDV (30 jaar) 1e ronde, 3e kindje Vlindertje126 (21 jaar) 3e ronde na mk, 1e kindje 2: (7) Thasmo (25 jaar) 2e ronde, 2e kindje Chantal3 (34 jaar) 8e ronde, 3e kindje Nannar (28 jaar) 9e ronde, 1e kindje Laura123 (24 jaar) 2e ronde, 1e kindje Mamalucy (23 jaar) 7e ronde, 1e kindje MMM Debdev (31 jaar) 1e ronde, 1e kindje MMM lb1985 (27 jaar) 5e ronde, 1e kindje 3: (7) Engeltjes (23 jaar) 3e ronde, 1e kindje LiLaa (25 jaar) 4e ronde, 2e kindje jv23 (23 jaar) 2e ronde na bbz, 1e kindje Bengelke (29 jaar) 5e ronde, 1e kindje Lusvi (24 jaar) 6e ronde, 1ste kindje FutureMamaJay (22 jaar) 1e ronde, 1e kindje Senta (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje 4: (4) Mart 7e ronde, 1e kindje DaisyKok (30 jaar), 2de IUI, 3e kindje MMM Lappie (37 jaar) 1e ronde na 2e mk, 2e kindje Ameike (?? jaar) 2e ronde, 1e kindje 5: (3) Swimming (27 jaar) 10e ronde, 1e kindje MMM XxPinkxX (38 jaar) 19e ronde, 2e kindje GIO2009 (23 jaar) 5e ronde, 2e kindje 6: (2) MamaBlueyez (26 jaar) 2e ronde, 2e kindje Suusje91 (22 jaar) 2e ronde, 1e kindje 7: (3) Jezz (28 jaar) 7e ronde, 1e kindje moisie (30 jaar) 1e IUI, 2e kindje MMM Amelle (27 jaar) 7e ronde, 2e kindje 8: (5) Dimmel (27 jaar) 14e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (27 jaar) 14e ronde, 2e kindje MMM weegschaal72 (40 jaar) 3e ronde, 6e kindje Floortje1 (27 jaar) 6e ronde, 1e kindje Tetta (25 jaar) 1e ronde, 2e kindje 9: (4) Yasmin84 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Mek11 (28 jaar) 2e ronde, 2e kindje Truusje81 (31 jaar) 12e ronde, 2e kindje Rosalyn (23jaar) 2e ronde, 1e kindje 10: (6) Bibi26 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Nailey (25 jaar) 64e ronde (16e na mk) 1e kindje Debbie81 (31 jaar) 6e ronde, 2e kindje Zwangels (30 jaar), 18e ronde (9e na vmk), 1e kindje Emma79 (34 jaar) 8e ronde, 1e kindje Mij1 (28 jaar) 6 ronde, 1e kindje 11: (4) MilanFleur (28 jaar) 4e ronde, 2e kindje Maddog13 (34 jaar) 2e ronde, 2e kindje Ing49824 (28 jaar) 8e ronde (2e na vmk), 1e kindje Denisja (24 jaar) 3e ronde na vmk, 2e kindje 12: (4) Beau85 (28 jaar) 2e ronde, 2e kindje Vivian (29 jaar) 5e ronde, 2e kindje lievesophie (33 jaar) 4e ronde, 1e kindje YvonnevtO (29 jaar ) 12e rondje, 1e kindje 13: (6) Cybell (28 jaar) 44e ronde, 1e kindje MMM Lilly156 (28 jaar) 10e ronde, 1e kindje Stefjuh (23 jaar) 9e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) 11e ronde 1e ronde na mk, 1e kindje Leetje25 (25 jaar) 4e ronde, 1e kindje 4dogs82 (30 jaar) 11e ronde, 1e kindje 14: (3) Lauraw25 (25 jaar) 4e ronde, 1e kindje Siri1981 (29 jaar) 2e IUI, 1e kindje (18-2 fm) MMM Schaapje1977 (36 jaar) 8e ronde, 2e kindje 15: (4) knutselkitty (23 jaar) 2e ronde, 1e kindje Laura123 (24 jaar) 2e ronde, 1e kindje Cygnet2 (40 jaar) 1e ronde na vmk (15e totaal) 3e kindje Dootje24 (30 jaar) 1e ronde, 3e kindje Datumloos: (5) Tibo (24 jaar) 7e ronde, 1e kindje Zahra2 (29 jaar) 4e ronde, 2e kindje Aloha (26 jaar) 2e ronde, 2e kindje Flora01 (24 jaar) 7e ronde, 1e kindje MMM Misspiggy83 (30 jaar) 2e ronde, 2e kindje MMM Illegaal: (2) 24-02 Smnee (21 jaar) 8e ronde, 1e kindje 18-03 Volverwachting (30 jaar) 7e ronde 2e ronde na vmk, 2e kindje Totaal: 72 WIL JE OP DE LIJST ZET JE NAAM (LEEFTIJD) RONDE EN KINDJE NEER IN JE POST! ♥zwanger♥, ongesteld, MMM (10), negatieve test, twijfeltest, Cyclus van slag (1).
ai vervelend een miskraam! lijkt me heel heftig! sommigen voelen inderdaad dat ze zwanger zijn.. Zoals mijn vriendin, ze was al ruim 2 maanden over tijd voordat ze eindelijk positief testte. bleek ze al 10 weken zwanger te zijn. Ik heb niet echt het gevoel alleen mijn lichaam voelt zo "anders" en afgelopen keer hele andere menstruatie gehad, drie dagen heel licht in de ochtenden. Ben deze ronde wel voor het eerst aan het tempen om meer inzicht te krijgen, misschien ben ik er toch gewoon teveel mee bezig.. Helaas zit er niks anders op dan nog afwachten zie dat we ongeveer gelijk lopen qua nod.. spannend!!
Zou iemand mijn leeftijd in 31 kunnen veranderen, want er staat nu 29 jaar. Helaas ben ik iets ouder en zelfs al bijna 32 hahaha. Succes iedereen die er net bij is gekomen. Ik moet donderdag weer voor mijn 2de follikelecho in de hoop dat deze goed is voor een 2de IUI.
Ik ben ook benieuwd probeer het niet al teveel mijn leven te laten beheersen, maar zou toch wel erg leuk zijn.
Hoi dames, ik kom me toch even hier toe voegen. Ik zit in ronde 10, maar 1e ronde na miskraam. 28 jaar, 1e kindje. Helaas is mijn menstruatie nog niet op gang, zit er op te wachten. Maar omdat dat gemiddeld 4 tot 6 weken kan duren neem ik het maar ruim en wacht ik geduldig af en klus maar lekker door. Geen idee dus wanneer mijn ei zal zijn. Ik lees en schrijf dus lekker met jullie mee!