Zoo, pagina's vliegen door Jammer smnee van je negatieve test is het al 15 maart...? Duurt zo lang...
Balen meid! Maar er is nog zeker hoop als je temp zo hoog blijft en niet ongesteld wordt!!!! Ik moet nog ruim een week wachten, maar heb er geen goed gevoel over Heb al weer flink veel hoofdpijn en dat heb ik helaas altijd voor m'n nod... Verdorie!!!!!
@Smnee: balen meid... Snap heel goed dat je gek wordt van die onduidelijkheid... Hoop voor jou snel dat het duidelijk wordt! @Lindaw: nee ik ga niet voor NOD testen haha heb ik meerdere keren gedaan en wordt er dan prompt precies daarna ong Hihi... Dus ik wacht netjes een week na NOD... Als het dan zo mag zijn, ben je nog een week langer in verwachting ook Hihi ...
Ik teste vorige zwangerschap 3 dagen voor nod positief Nu even kijken wat ik voel rond die tijd! Ik heb nog 1 kv testje liggen... Wanneer rekenen jullie op een innesteling? Echt pas vanaf 5 dagen na vermoedelijke eisprong?
Balen Smnee van die negatieve test! Ik hoop dat je toch niet ongi gaat worden en toch nog positief gaat testen. Hier: gisteren een knal positieve ovulatietest. We klussen vanaf dag 9 al elke dag Dit hebben we nog niet eerder gedaan dat we het elke dag deden, maar misschien gaat het nu helpen. Je gaat op den duur alles proberen. Ik ga ook niet voor mijn nod testen denk ik (want soms is de drang erg groot) Op 10 maart zit ik op dag 28 van mijn cyclus en de laatste keren was ik al op dag 27 ongi. We klussen hier nog wel even door voor de gezelligheid maar ik plof ook neer op het wachtbankje. Er vanuit gaande dat ik gisteren of vandaag mijn eisprong heb gehad.
Suc6 Wij hebben 3 ronde lang ehummm elke dag geklust Maar helaas ben ik niet zwanger geworden. Deze ronde doen we al vanaf dag 6/7 om de dag, heb ook gelezen dat om de dag veel beter is, en dat je meer kans hebt.
Wij doen het deze ronde ook om de dag..... Vorige keer wel gewerkt, dus hopen nu ook! Oh ja.... en ik heb preseed aangeschaft! Hebben daar nu 2x mee geklust en vanavond weer.... is wel lekker 'soppig', haha!
Ik wacht tot ik overtijd ben... Heb eigenlijk nooit meer getest sinds ik gestopt ben met men pil, met men pil wel heel vaak omdat men menstruaties soms niet doorkwamen... Ik denk wel dat ik zaterdag naar het kruidvat ga voor testjes te kopen,
Hoi, Ik ga wel testen voor NOD want heb lijn vrijgezellen dus zou het graag weten Ben eens benieuwd of ik mag hopen we hebben de dag voor possitieve ovu test geklust en de dag erna. Waren we al maar een dikke week verder! Groetjes
@ eerder testen: doe ik altijd. Behalve de keer dat ik écht zwanger bleek, toen heb ik wel netjes tot dag 32 gewacht, haha. Ik was het testen toen zo beu, maar nu ben ik weer verslaafd. Probeer alleen wel te wachten tot minstens dag 30. Denk zelf dat ik deze maand een kortere cyclus heb dan de vorige (32 dagen) dus dan zou ik op dag 30 al ongi moeten zijn.
Aloha veel beterschap voor je zoontje!! Smnee balen zeg een negatieve test. Ik heb zelf nog niet veel drang om te testen, omdat ik echt denk dat we toch te laat waren deze maand met de IUI (ookal zegt de arts van niet) en je mag voor de iui ook niet klussen (minimaal 48uur onthouding). Het zou wel een heel mooi verjaardagskado zijn voor mijn man, die is 9 maart jarig ik mag van het ziekenhuis ongeveer dinsdag gaan testen mijn NOD is ongeveer zondag. Ik heb wel ineens allemaal zwangeren om me heen. Gisteren vertelde mijn nichtje dat ze zwanger is, mijn beste vriendin is zwanger, de beste vrienden van mijn broer(die ik ook al ken vanaf de middelbare school)ik wil ook zo graag. maar ik gun het ze wel allemaal, want voor hun allemaal is het hun eerste en ik heb al 2 van die prachtige wondertjes. Ik hoop echt dat dit een hele mooie roze lijst gaat worden deze maand!!!
Als ik superveel testdrang heb dan maximaal 4 dagen voor NOD. Vorige ronde geen testdrang gehad en dus kwam m'n ongi al voordat ik had kunnen testen. Ik doe altijd maar gewoon wat m'n gevoel me aangeeft te doen eigenlijk!
Hallo! Ik wil me ook graag aansluiten! Ik probeer het lijstje te kopieren ff kijken of dat goed gaat!