Nee die gebruik ik niet. Ik gebruik die van Davitamon met omega 3 en nog een capsule tarwekiemolie voor de doorbloeding en kan de innesteling bevorderen.
Shy girl, zit volgens mij geen verschil in? Foliumzuur is foliumzuur Je hebt wel veel klachtjes! Had je dat iedere cyclus? Ik krijg af en toe steekjes in baarmoeder. Vooral rechts. Daar voelde ik ook mijn eisprong
Nee volgens mij ook niet. Je moet wel even kijken of het de hoeveelheid is die nodig is. Ik merk ook wel verschil in welk merk dat ik gebruik. Ik denk dat dat op komt de manier waarop ze zijn samengesteld. Capsule of echt een pil en de andere hoeveelheden vitamines.
Ik voel vaak ook de eisprong, deze maand gelukkig niet zo heftig. Na de eisprong voel ik soms ook steekjes. Maar gelukkig verder geen echte vervelende kwaaltjes.
nee nooit gehad! gestopt met pil in oktober2012. maar nooit last gehad van ontpillen behalve onregelmatige cyclus. dus dit zal geen ontpillen zijn denk ik!? tenminste hoop dat het temaken heeft dat ik misschien alwel een lekkere beeb in me buik heb! oh zo spannend maar toch hou ik in me hoofd dat het misschien enigzins nog kan komen van ontpillen al heb ik daar nooit last van gehad!?
Shy girl, zit volgens mij geen verschil in? Foliumzuur is foliumzuur Je hebt wel veel klachtjes! Had je dat iedere cyclus? Ik krijg af en toe steekjes in baarmoeder. Vooral rechts. Daar voelde ik ook mijn eisprong
er staat 0.02per tablet en hier ook nog vitamine: foliumzuur(pteroylglutaminezuur) 400hg maar die h moet ondersteboven maar geen idee hoe ik die h ondersteboven krijg volgensmij betekend h ondersteboven micro toch? dus 400microgram dan.
inderdaad je hoopt op wonder... Vrijdag afwachten en dan zaterdag testen weer als ik niet ongi word. zo wel op naar ronde 2 Ik weet dat het kan bewijs loopt hier rond dus haha
aah ik kan niet wachten tot er zo'n leuke baby in ons huisje is. we zijn lang genoeg met zn tweetjes geweest nog even een aparte vraag aan jullie zetten jullie ook alvast geld opzij voor de toekomst van de kleine? (aanstaande kleine) wij doen namelijk elke maand wat geld wegzetten voor als de baby er is. voor spulletjes knuffeltjes wiegje kleding enzo! en ook voor de kleine zelf als hij/zij groter word! wij noemen dat het toekomstpotje of babypotje (niet letterlijk een pot met geld maar gewoon een andere bankrekening voor aangemaakt) vonden we wel handig
Wat voor klachtjes hebben jullie rond/ na je ei? Dacht gisteren mn ei te hebben, felle steken in de buurt van mn eierstok. Ook redelijk wat slijm (vruchtbaar slijm). Vandaag zeurende pijn in mn onderrug, alsof ik ongi moet worden en een soort druk in mijn buik richting mn liezen. Verder soms heel licht misselijk en borsten zijn gevoeliger. Kan nu echt nog niet zwanger zijn......
shy girl, Wij hebben pas een rekening geopend toen de kleine man was geboren maar dat is dan wel puur voor zn studie. Sparen kwa spulletjes betreft hebben wij op zich niet hoeven doen. Want grote uitgaven hebben wij niet hoeven doen. De wagen had mn broer over, dus die hebben we van hem gekregen en de baby kamer hebben we van mn schoonouders gehad. Bij de baby kamer zat een actie met gratis box dus tja dan bleven de kleine uitgaven over en die hebben we in die 9 maanden zo stap voor stap gekocht. Iedere keer als het loon binnnen was, kocht ik weer iets was we nog nodig hadden. En eigenlijk doen we het nog steeds zo. Het geld van de kinderbijslag pin ik elk kwartaal, dit leg ik weg voor kleding voor de kleine man. Zo zijn we nu ook spulletjes aan het verzamelen voor een nieuwe (dreumes) kamer en daar gebruik ik ook het kinderbijslag voor nu aangezien hij niet hard groeid en al een aantal maanden en ook de komende maanden bijna geen nieuwe kleren nodig heeft.
Dames, Ik schuif trouwens weer bij op het wachtbankje met thee en koekjes.... Of er moet nog appeltaart over zijn die appelgebakje had meegenomen??
bedankt voor je reactie. mag ik dan ook een bakje thee? dan schuif ik even voor je op! en koekje erbij lekker bij ons wat de babykamer gaat worden moet even een nieuwe vloer in ik dacht aan iets zachts het is nu hout. (het is het huis waar ik zelf in geboren ben en opgegroeit.) me pa wilt helpen inrichten van de kamer dat had hij al tijdje beloofd dat er nieuwe vloeren zouden komen maar die kamer is nu nog een rotzooitje waar nog allemaal meubelstukken zijn opgeslagen. me vader gaat het dus betalen de vloeren en nieuw behang. (hij helpt graag , hij zegt ook altijd wat ben jij toch snel opgegroeit zeg!) en soms dan port hij in me buik en zegt hij 'word ik al opa?!' dan moeten we lachen want hij weet dat ik het zowiezo pas vertel na de magische 12weken bariere dat het dan in iedergeval goed zit.. haha
hej meiden, mag ik mij hier ook aanmelden? Ik ben toch maar weer een beetje rond gaan snuffelen op dit forum. Afgelopen 2 jan heb ik de eerste echo gehad, ik zou tien weken zwanger zijn, helaas klopte het hartje niet meer... Ik was toen ook aangemeld op het forum van augustus maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om te blijven lezen en schrijven.. Nu ruim een maand later ben ik gecuretteerd en ongesteld geweest dus we zijn weer bezig om zwanger te worden. Ik heb wat ovulatietesten gekocht omdat ik mijn eisprong na de curettage wou ontdekken, maar 4 weken na de curettage was ik al weer ongesteld. Nu heb ik mijn normale cyclus aangehouden en ben van afgelopen woensdag af gaan testen. Ik heb waarschijnlijk afgelopen zaterdag m'n eisprong gehad... nu dus wachten op de testdag.. Ik vind het allemaal zo spannend nu.. Graag heb ik weer wat meiden om lekker mee te kletsen over alle dingen die ons nu bezig houden. liefs..
shy girl, alsjeblieft een kopje thee met een koekje... zou het knap vinden als je het 12 weken geheim kan houden voor je ouders. Wel lief van je vader dat hij helpt met opknappen. Wij hebben een nieubouwhuis dus vloer behang en gordijnen hebben we zo gelaten. Wij hebben het met een week of 5 a 6 al verteld aan onze ouders en na de eerste echo aan mn broers. Maar die had ik al met 7 a 8 weken ivm miskraam.