hallo, ik kom me ook weer melden. ik ben 23, 2e ronde na bbz de datum weet ik eigenlijk niet zo goed, voor bbz was mijn cyclus ongeveer 30 dagen, nu eerste cyclus na bbz 25 geweest... laat ons het bij 3 maart houden.
Goofychick en Aloha ken jullie idd nog Goofychick ben benieuwd of jullie er weer voor zullen gaan! Aloha onze kleintjes schelen niet zo veel zo te zien.
♥NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013♥ 1: (1) Mamalucy (23 jaar) 7e ronde MMM, 1e kindje 2: (5) Smnee (21 jaar) 8e ronde, 1e kindje Riantje1987 (25 jaar) 1e ronde na mola, 1e kindje Thasmo (25 jaar) 2e ronde, 2e kindje Chantal3 (34 jaar) 8e ronde, 3e kindje Nannar (28 jaar) 9e ronde, 1e kindje 3: (4) Engeltjes (23 jaar) 3e ronde, 1e kindje LiLaa (25 jaar) 4e ronde, 2e kindje Lappie (37 jaar) 1e ronde na 2e mk, 2e kindje jv23 (23 jaar) 2e ronde na bbz, 1e kindje 4: (1) Mek11 (28 jaar) 2e ronde, 2e kindje 5: (1) Swimming (27 jaar) 10e ronde, 1e kindje MMM 6: (0) 7: (0) 8: (0) 9: (0) 10: (0) 11: (0) 12: (0) 13: (0) 14: (0) 15: (0) Datumloos: (6) Jenn88 (24 jaar) 8e ronde, 1e kindje Tibo (24 jaar) 7e ronde, 1e kindje Zahra2 (29 jaar) 4e ronde, 2e kindje Yasmin84 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Aloha (26 jaar) 1e ronde, 2e kindje Tetta (25 jaar) ontspiraal ronde, 2e kindje Totaal: 18 WIL JE OP DE LIJST ZET JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE EN KINDJE NEER IN JE POST! ♥zwanger♥, ongesteld, MMM (2), negatieve test, twijfeltest, Cyclus van slag (1).
welkom jv23! Nee Yasmin ik zie het! Leuk dat jullie er ook voor gaan Ik heb net afgelopen weken ontpil ronde gehad dus dit word eerste echte ronde weer. Volgende week gyn gesprek over hoe en wat we doen als ik zwanger raak enzovoorts en ook even doorspreken of we mijzelf nu gaan nakijken aangezien sinds bevalling en ondanks pil er geen ritme in me bloedingen zat enzovoorts. ( heb zoals sommige wellicht wel weten een nare zwangerschap gehad en een zoontje met een hele slechte start dus volgende zwangerschap moet goed begeleid worden enzovoorts en dat willen we doorspreken omdat dit ziekenhuis niet de zwangerschap van J. begeleid heeft ( toen woonde we in friesland) deze gyn ken ik wel van daarvoor, deze heeft miskraamonderzoeken gedaan enzovoorts. dus die zal wel opkijken me maandag te zien haha die weet niet beter als dat ik in friesland woon nu. ( lang verhaal haha )
Aloha dank voor de lijst Over ovulatie testen, nee die gebruik ik niet. Vind dat zulke stressdingen... Ik temp wel.
Ovulatietesten ik moet zeggen was echt bang dat ik gestresst of mezelf gek zou maken, maar helemaal niet ik zie hem elke dag btje bij btje donkerder worden en dat geeft me een heel rustig gevoel. Geniet ook veel meer van de sex
Nee die ervaring heb ik ook niet inderdaad. ( dat ik er gestresst van word) Ik vind het erg fijn wat 'grip' te hebben op mijn cyclus door in elk geval te weten wanneer me ovulatie is. Ik tempte ook en ben daar nu ook weer mee gestart. Mijn temp stijgt vaak wat later dan mijn ei dus dan bevestig ik me dip enzovoorts graag met een ovu test. Ik heb een super onregelmatige cyclus dus zit me anders op te vreten van irritatie als ik me nod niet weet haha dan denk je bijvoorbeeld overtijd te gaan terwijl je nod nog niet eens is enzovoort. Maar goed ik probeer gewoon de testen die ik toen ook gebruikte van zwenk. Merk vanzelf wel of ze nog hetzelfde zijn als toen. Smnee graag gedaan. Ik weet niet hoe dat nu werkt? Nog steeds iedereen zelf aanpassen of deed jij het alleen? Wil je niet voor de neus stoten door het te doen haha
Ik krijg die rust juist van tempen vind het ook makkelijker NOD uitrekenen. Lijst, ik deed het altijd wel. Maar jij mag dat natuurlijk ook doen. Vind het alleen zelf zo onhandig als iedereen het maar doet, dan word het zo'n janboel
Nee hoor nog niet aan de klus hihi.....maar af en toe kijk ik even naar oude bekenden, zoals hier..... Zal een tipje vd sluier oplichten.....hebben nu drie prachtige gezonde kinderen.....de vraag.....wel gaan voor een vierde of niet houdt mij wel bezig, en manlief ook. Het voelt nog niet "compleet" Hoewel ik me degelijk realiseer hoe graag mensen maar 1/3e van mijn geluk zouden willen hebben. Gezien mijn leeftijd wil ik rond het voorjaar zeker een knoop hebben doorgehakt. Geef nu nog BV dus hormonen zijn nog niet eens mijn lichaam uit.
Oooh dan heb ik het verkeerd begrepen Goofychick. Mamavanchayenne, de persoonlijke cheerleader van Aloha en mij
Hey meiden, ik kom mij hier ook even tussen zetten, we zijn al een paar maanden bezig, ik zoek wat afleiding Ben al een aantal jaren aan het wegdromen over kindjes, en vaak aan het meelezen hier op het forum... Ik ben 29j, en het is ons eerste kindje. Men nod is 3maart en het is de 5e ronde...
Hallo allemaal! Ik zie de eerste ovutesten al voorbij komen jenn bij mij is de test streep altijd nog donkerder als de controlestreep. Morgen nog een keer? Als ie dan lichter is weet je het zeker! Zou zoiezo gaan klussen!
Je zit in ieder geval in dne buurt! Denk dat ie nog wel donkerder kan! Maar in ieder geval aan de klus!
♥NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013♥ 1: (1) Mamalucy (23 jaar) 7e ronde MMM, 1e kindje 2: (5) Smnee (21 jaar) 8e ronde, 1e kindje Riantje1987 (25 jaar) 1e ronde na mola, 1e kindje Thasmo (25 jaar) 2e ronde, 2e kindje Chantal3 (34 jaar) 8e ronde, 3e kindje Nannar (28 jaar) 9e ronde, 1e kindje 3: (5) Engeltjes (23 jaar) 3e ronde, 1e kindje LiLaa (25 jaar) 4e ronde, 2e kindje Lappie (37 jaar) 1e ronde na 2e mk, 2e kindje jv23 (23 jaar) 2e ronde na bbz, 1e kindje Bengelke (29 jaar) 5e ronde, 1e kindje 4: (1) Mek11 (28 jaar) 2e ronde, 2e kindje 5: (1) Swimming (27 jaar) 10e ronde, 1e kindje MMM 6: (0) 7: (0) 8: (0) 9: (0) 10: (0) 11: (0) 12: (0) 13: (0) 14: (0) 15: (0) Datumloos: (6) Jenn88 (24 jaar) 8e ronde, 1e kindje Tibo (24 jaar) 7e ronde, 1e kindje Zahra2 (29 jaar) 4e ronde, 2e kindje Yasmin84 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Aloha (26 jaar) 1e ronde, 2e kindje Tetta (25 jaar) ontspiraal ronde, 2e kindje Totaal: 19 WIL JE OP DE LIJST ZET JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE EN KINDJE NEER IN JE POST! ♥zwanger♥, ongesteld, MMM (2), negatieve test, twijfeltest, Cyclus van slag (1).
Whaha ja dat snap ik nu ook dacht net doe er nog een ff kijke of ie net zo eruitziet. En nee hoor. Ik moest echt goed turen was het zelfde als de 2e van boven. Die heb gewoon lkkr weggegooid en test morgen weer hahah