weetje meiden jullie zijn in éen woord geweldig. echt als het zo kunnen zou ik mezelf ongi laten worden zodat jullie allemaal zwanger zijn echt dat zou ik doen als het zo was! een kindje maken eist gewoon veel geduld. haha ik mag echt niet klagen met een cyclus die niet boven de40uitkomt (tot nu toe)
nog 3 dagen wachten voordat ik kan testen.. dacht eergister ff ongi te worden vanwege temp daling en krampen in buik en rug.. maar nog steeds geen bloed en temp gaat weer omhoog.. gister flink pijnlijke borsten en spierpijn in mijn buik en zij. vandaag helemaal nergens last van, alleen wat gespannen borsten.. dus we wachten nog maar ff... wie nog meer deze week nod? vind het wel weer spannend hoor!!!
Goedemorgen dames, Debbie veel sterkte in het ziekenhuis, hoop dat alles in orde is met je zoontje. Voor alle dames die moeten testen de komende dagen, veel succes! Zelf begin ik een beetje te zweten in de nacht, ben ik niet blij mee want dat is 1 van mijn PMS klachten. (Nog) geen last van mijn borsten, alleen tintelende tepels met momenten. Wel wat meer afscheiding dan normaal. Rond deze periode ben ik meestal droger maar dat kan van alles zijn, probeer er niet te veel op te focussen. Wie heeft nog meer last van nachtzweten voor de menstruatie?
♥NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013♥ 1: (6) snoezelke (23 jaar) 6e ronde, 1e kindje (rust, operatie cyste eierstok 15/2) VDV (30 jaar) 1e ronde, 3e kindje Vlindertje126 (21 jaar) 3e ronde na mk, 1e kindje Appelgebakje (24 jaar) 2e ronde, 1e kindje Kaatje87 (25 jaar) 6e ronde, 1e kindje Yara3626 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje 2: (8) Thasmo (25 jaar) 2e ronde, 2e kindje Chantal3 (34 jaar) 8e ronde, 3e kindje Nannar (28 jaar) 9e ronde, 1e kindje Laura123 (24 jaar) 2e ronde, 1e kindje Mamalucy (23 jaar) 7e ronde, 1e kindje MMM Debdev (31 jaar) 1e ronde, 1e kindje MMM lb1985 (27 jaar) 5e ronde, 1e kindje Mariska2009 (30 jaar) 4e ronde na mk, 2e kindje 3: (7) Engeltjes (23 jaar) 3e ronde, 1e kindje LiLaa (25 jaar) 4e ronde, 2e kindje jv23 (23 jaar) 2e ronde na bbz, 1e kindje Bengelke (29 jaar) 5e ronde, 1e kindje Lusvi (24 jaar) 6e ronde, 1ste kindje FutureMamaJay (22 jaar) 1e ronde, 1e kindje Senta (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje 4: (7) Mart 7e ronde, 1e kindje DaisyKok (30 jaar), 2de IUI, 3e kindje MMM Lappie (37 jaar) 1e ronde na 2e mk, 2e kindje Ameike (29 jaar) 2e ronde, 1e kindje NookY (22 jaar) 10e ronde, 2e kindje Friesland90 (22 jaar) 1e ronde, 2e kindje shy girl (19 jaar) 4e ronde, 1ekindje 5: (4) Swimming (27 jaar) 10e ronde, 1e kindje MMM XxPinkxX (38 jaar) 19e ronde, 2e kindje GIO2009 (23 jaar) 5e ronde, 2e kindje Lindaw (28 jaar) 18e ronde, 1e kindje 6: (3) MamaBlueyez (26 jaar) 2e ronde, 2e kindje Suusje91 (22 jaar) 2e ronde, 1e kindje Susan84 (28 jaar) 10e ronde, 1e na mk, 1e kindje 7: (5) Jezz (28 jaar) 7e ronde, 1e kindje moisie (30 jaar) 1e IUI, 2e kindje MMM Adria27 (38 jaar) 1e ronde na mk, 3e kindje Anne1877 (35 jaar) 9e ronde, 3e ronde na bbz, 3e kindje Channie32 24e ronde, 3e kindje 8: (7) Dimmel (27 jaar) 14e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (27 jaar) 14e ronde, 2e kindje MMM weegschaal72 (40 jaar) 3e ronde, 6e kindje Floortje1 (27 jaar) 6e ronde, 1e kindje Tetta (25 jaar) 1e ronde, 2e kindje Porkie (23 jaar) 3e ronde, 1e kindje Arma86 (26 jaar) 1e ronde, 1e kindje 9: (4) Yasmin84 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Mek11 (28 jaar) 2e ronde, 2e kindje Truusje81 (31 jaar) 12e ronde, 2e kindje Rosalyn (23jaar) 2e ronde, 1e kindje 10: (8) Ing49824 (28 jaar) 8e ronde (2e na vmk), 1e kindje Bibi26 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Nailey (25 jaar) 64e ronde (16e na mk) 1e kindje Debbie81 (31 jaar) 6e ronde, 2e kindje Zwangels (30 jaar), 18e ronde (9e na vmk), 1e kindje Emma79 (34 jaar) 8e ronde, 1e kindje Mij1 (28 jaar) 6 ronde, 1e kindje SuusD (23 jaar) 1e ronde, 1e kindje Perzik (36 jaar) 8e ronde, 1e kindje 11: (6) MilanFleur (28 jaar) 4e ronde, 2e kindje Maddog13 (34 jaar) 2e ronde, 2e kindje Denisja (24 jaar) 3e ronde na vmk, 2e kindje Deurmat22 1e ronde, 1e kindje Lieke84 (28 jaar) 1e ronde na mk, 2e kindje 12: (6) Beau85 (28 jaar) 2e ronde, 2e kindje Vivian (29 jaar) 5e ronde, 2e kindje lievesophie (33 jaar) 4e ronde, 1e kindje YvonnevtO (29 jaar ) 12e rondje, 1e kindje Amelle (28 jaar) 7e ronde, 2e kindje Aloha (26 jaar) 2e ronde, 2e kindje 13: (6) Cybell (28 jaar) 44e ronde, 1e kindje MMM Lilly156 (28 jaar) 10e ronde, 1e kindje Stefjuh (23 jaar) 9e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) 11e ronde 1e ronde na mk, 1e kindje Leetje25 (25 jaar) 4e ronde, 1e kindje 4dogs82 (30 jaar) 11e ronde, 1e kindje 14: (3) Lauraw25 (25 jaar) 4e ronde, 1e kindje Siri1981 (31 jaar) 2e IUI, 1e kindje (18-2 fm) MMM Schaapje1977 (36 jaar) 8e ronde, 2e kindje 15: (3) knutselkitty (23 jaar) 2e ronde, 1e kindje Laura123 (24 jaar) 2e ronde, 1e kindje Dootje24 (30 jaar) 1e ronde, 3e kindje Datumloos: (6) Tibo (24 jaar) 7e ronde, 1e kindje Zahra2 (29 jaar) 4e ronde, 2e kindje Flora01 (24 jaar) 7e ronde, 1e kindje MMM Misspiggy83 (30 jaar) 2e ronde, 2e kindje MMM Cygnet2 (40 jaar) 1e ronde na vmk (15e totaal) 3e kindje Lise87 1e ronde na mk, 1e kindje Illegaal: (2) 24-02 Smnee (21 jaar) 8e ronde, 1e kindje 18-03 Volverwachting (30 jaar) 7e ronde 2e ronde na vmk, 2e kindje Totaal: 91 WIL JE OP DE LIJST ZET JE NAAM (LEEFTIJD) RONDE EN KINDJE NEER IN JE POST! EEN DATUM IS OOK MAKKELIJK ♥zwanger♥, ongesteld (1), MMM (10), negatieve test (1), twijfeltest, Cyclus van slag (1). mezelf op datum gezet, weet vrijwel zeker dat ik afgelopen nacht me ei gehad heb. Eindelijk weer op de wachtbank
Geen testdrang Voel ook vrij weinig.. Beetje zere boobies, en soms wat krampjes in mn baarmoeder. Other than that.. Niks
@lb1985 spannend.. wat heb je ineens een kortere cyclus trouwens.. heb je iets gebruikt? Positief dat je temp weer omhoog geklommen is! @adria ik heb dat altijd na mijn ei, merk dan duidelijk dat ik het eerder warm heb als anders. @susan ja dat klopt, je baarmoeder kan wat gevoeliger zijn door het groeien en krimpen en de hormoonschommelingen. Het kan dus maar hoeft niet. @deurmat, helaas is inderdaad de mond of oksel temp niet stabiel genoeg. Zoals al gezegd is vaginaal of rectaal het betrouwbaarst. Wat is de reden dat je tempt? Geniet ervan dat je nog onwetend bent is ook wat waard! * praat wijs haha * @smnee knuff meis niet leuk dat je ongi bent geworden! @vdv ook jij een knuff stom bloed!! @bijna testers of al testers... spammen die foto's!!!!
Ik test zaterdag op zijn vroegst. Heb nu soms kramp in mijn buik en onderrug zoals bij een menstruatie, maarja, dat zegt op zich ook weinig. We zullen zien.
Thanks voor jullie fijne reacties! ja misschien kan ik beter stoppen met tempen. Ik ben echt een control freak, ik zoek houvast in getallen en metingen. Dit komt vanuit een eetstoornis anorexia die ik een half jaar geleden nog had en eindelijk van hersteld ben. Ik kan beter nu geen controle gaan zoeken in de temperatuur nummertjes want dan ga ik hierin doorslaan, kan het beter de vrije loop laten en voldoende klussen. Wel grappig om te vertellen, deurmat is mijn anonieme naam hier en een deurmat is heel symbolisch, enerzijds staat het voor welkom heten en open staan voor anderen. Maar ik heb ook de neiging mensen over me heen laten lopen, tja zo kwam die naam tot stand haha. Ben heel benieuwd naar het moment dat we allemaal langzaam onze nod naderen en we hier hopelijk veel roze gaan zien. Ik ben pas tussen de 11e en 14e aan de beurt denk ik. Testen weet ik nog niet wanneer ik dat doe.
ik ga 5-6maart testen! mits ik niet ongi word dan verspil ik geen testen en is de betrouwbaarheid het beste. ik wil geen tuurtest! waardoor ik nog onzekerder word. maar achjaa hoop op een knaller voor ons allemaal!
Nog even een opmerking op de mijn bericht hierboven. Door mijn eetstoornis heb ik wel ondergewicht gehad maar mijn menstruatie bleef wel gewoon. Al heb ik ook een deel daarvan een spiraaltje gehad waarin je sowieso niet ongesteld wordt. Toen die eruit ging werd ik direct de dag erna ongesteld en steeds iedere maand weer. Ik ben wat aangekomen tot een minimaal gezond gewicht en hoop niet dat dit mijn vruchtbaarheid in de weg zal zitten. Eten gaat in ieder geval heel goed en ik probeer ook bij te eten zodat ik voldoende voedingsstoffen enzo heb.
Knap deurmat dat je je ziekte overwonnen hebt. Heel gedurfd ook dat je nu een zwangerschap aandurft, wetende dat je dan toch echt zult aankomen en dikker word. Heel goed dat je goed eet en op je voedingsstoffen let, een mama moet niet alleen om haar kindje denken maar ook om de mama van dat kindje Wel uniek volgens mij dat je cyclus direct zo strak en netjes terug is. appelgebak en sky girl knap hoor dat jullie zo geduldig zijn! Ikzelf ben echt een testnerd rond nod haha maar ik blijf er redelijk nuchter onder, denk dat als ik er ook onzeker of wat dan ook van zou worden ik het ook niet deed.
Hey aloha, nee niks gebruikt. Denk dat ik bij de gelukkigen hoor met een korte cyclus! Ja ik kneep hem wel even toen temp zakte maar nu even kijken wat hij gaat doen.. we gaan het zien dit weekend! zenuwen beginnen wel weer giga op te spelen!
geen bloed geeft moed (heb ik me vaak laten vertellen) Ik heb ook 2 dagen buikpijn gehad, dacht o jee.. maar nog steeds niks doorgekomen!
aah zie nu dat vorige ronde 26 was ook. Ik dacht even te zien dat je allemaal lange rondes gehad had maar niet dus.
Hoi Dames, Ik mag mij hier ook bijvoegen. NOD 3 maart, 28 jaar, 2de ronde, 1ste kindje Veel succes aan alle dames!!!
Hoi dames! Wat word er toch weer gezellig veel gekletst! Hier is het gisteren gelukt om niet te testen, was ook wel erg vroeg geweest haha. En vanacht ben ik zo vaak naar de wc geweest dat ik vanochtend ook niet kon testen. Ik probeer nu te wachten tot vrijdag. Dan zit ik 1 dag voor nod. Heb dan een etentje voor mijn verjaardag met de vriendinnengroep. Dus als ik een negatieve test heb dan kan ik zonder schuldgevoel een wijntje pakken. Verwacht er deze ronde zoiezo niet veel van, maar 2 keer kunnen klussen. 4 dagen voor ei en op de dag zelf dusja. Verder wat krampjes zere boobies en wat last van me rug maar dit heb ik vaker dus zegt ook niks. Enige vreemde is dat het wel lijkt alsof ik een blaasontsteking krijg, zo'n gevoel zeg maar. Ach we zullen zien! Iedereen succes met ei zoeken/wachten/testen!