NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hej meiden!!
    Whaaa wat een hoop terug te lezen!
    @ mamaannelies welkom! Oude bekende uit het augustus forum toevallig?
    @debbie: super dat het een goede uitslag was!!
    @ lappie.. Zegt niks.. Mijn testen waren de eerste zwangerschap ook lang negatief...

Bij mij nog totaal geen kwaaltjes.. Lijkt me ook wel erg vroeg.
    Ik ga mezelf beschermen en geen testen doen voor 8 maart!
    Doe nog wel elke dag een ovulatie test en ze zijn nu bijna weer wit.. Raar dat dat LH hormoon ook zolangzaam minder wordt!

Fijne avond! Liefs

2. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Vandaag erg moe geweest en sinds 16.00 echt knallende hoofdpijn, warm aanvoelen en niet lekker zijn. Vreemde info misschien maar mijn tepels lijken wat groter en ze glanzen heel erg, ook zie ik er wat blauwe adertjes bij. Verder nog rommelende darmen en af en toe wat krampen rechts onderin. Misschien hoop ik teveel dat het symptomen kunnen zijn. Maar deze dingen voelde ik voor dat we met zwanger worden bezig waren helemaal niet. maar toen lette ik er misschien niet op?

3. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Ja het is elke keer weer moeilijk om te wachten, de eerste 2 weken van je cyclus gaat wel snel maar zodra je op het wachtbankje zit is het drama. Dan lijkt het wachten zo lang te duren en let je op zoveel dingen, om gek van te worden haha... Wel knap van je dat je uit eindelijk ook vrijdag nog niet gaat testen.. Welke dag heb je je zelf voor genomen om te gaan testen?

4. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Ja klopt ja, helaas zitten we beide weer in dit forum:(.. Maar we gaan er weer met volle moed tegen aan. Hopelijk zitten we snel weer samen in het uitgerekende forum;)
    Hoeveel dpo zit je nu?

5. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    5dpo..
    Haha al die termen. Even goed meelezen en je leert nog eens wat!

Jammer hè, geen augustus mama's.. Maar inderdaad er weer met volle moed tegen aan!
    1e echte ronde nu na de curetage.. Dus ik houd rekening met een teleurstelling ondanks dat het de vorige keer zo snel was! Het wachtbankje ben ik dus nog niet gewend ;).

Liefs

6. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    He meiden,
    Nog een hele andere vraag.. Houden jullie nu ook al rekening met een mogelijke zwangerschap met drinken??
    Minder koffie en geen wijntjes bedoel ik?

7. Sun79

Sun79 Lid

27 feb 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik ben nieuw hier en zit al de hele dag te lezen:)
    Spannend allemaal voor iedereen!
    Wij zijn sinds een paar maanden pilvrij maar zijn nog niet echt heel gericht bezig om zwanger te worden. De afgelopen maanden heb ik afwisselend een cyclus gehad van tussen de 24 en 28 dagen. Wat mij opviel in de laatste maanden was dat ik vanaf iets na m'n ei last van m'n borsten en soms ook tepels had. Deze ronde is m'n nod aanstaande vrijdag(dag26) maar heb nu sinds gisteren pas last van m'n borsten en tepels en ook veel erger dan anders. Dit geeft mij toch enige hoop ware het niet dat ik sinds vanochtend ongikramp heb bijna de hele dag.... Pffffff echt verwarrend hoor een vrouwenlichaam. Iemand soortgelijke ervaring?

Succes allemaal in deze onzekere periode!

8. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Nee hoor! Vandaag behoorlijk veel koffie gedronken en bij het eten 2 wijntjes. Nu kan het nog....

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Poeh heftig! Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en gelukkig kan de medische wereld een hele hoop! Heel veel succes!

10. Sun79

Sun79 Lid

27 feb 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om eerlijk te zijn, mijn wijntje wat ik thuis weleens dronk laat ik nu wel staan maar buiten de deur drink ik nog wel eens. Misschien niet slim maar hoe lang moet ik anders smoezen gaan bedenken.. ? Mensen om me heen weten wel dat ik graag een wijntje drink :)

11. debdev

debdev Lid

7 jan 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Lieve Dames !

Mijn NOd is 2 maart maar ik voel me de laatste weken zo anders. Dus toen ik vanavond thuis kwam... dacht ik, ik doe ´´even ´´ een testje (vroege test) en stap in de douche.
    Dacht zal toch wel niets zijn. En gaf de clomid de schuld van dat ''andere gevoel'' Tot ik 5 min later uit de douche stap en een licht streepje zie !! Op de foto is het minder duidelijk dan in het echt.

Had afgelopen dagen al twee testen gedaan, Dit omdat ik maandag de uitslag van mijn bloed van vrijdag kreeg. Progesteron 33, dus er is een eisprong geweest en deze testen waren de afgelopen dagen echt OMO wit. Zou het raak zijn ? Durf het bijna niet te geloven.....

Bijgevoegde bestanden:

12. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Haha ja je leert heel wat op het forum...

Ja vind het erg jammer, denk er nog regelmatig aan. Wil daarom ook zo graag bevallen in 2013 omdat ik dat natuurlijk eerst ook zou doen. Jeetje gecuretteerd, is niet niks. Met hoeveel weken is het bij jou mis gegaan dan?

Dit is opk pas mijn 3e keer op het wacht bankje. Bij de eerste keer was ik meteen zwanger en dit is mijn 2e ronde na de mk.. Hopelijk hoeven we ook hierna niet meer op het wachtbankje te zitten en hebben we een plakbeebje

13. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Whaaaa, ik zie hem ook! Het streepje is echt roze dus ik zeg: Gefeliciteerd. Je moet nie twijfelen aan de test omdat hij de afgelopen dagen omo wit was want hij is ook altijd van de 1 op andere dag posi he;).. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik op 8 dpo getest en hij was omo wit en 2 dagen later een streepje.

Dus geen zorgen maar wees happy!:D

14. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    lise87,

ikke niet hoor, al ik zin heb in een bakkie koffie neem ik er gewoon eentje ongeacht hoeveel ik er al op heb. Ga ze nu nog niet tellen.
    Mocht ik volgende week een positieve test in handen hebben dan natuurlijk wel.
    Maar het schijnt zelfs als je net zwanger bent dan het nog niet zoveel kwaad kan omdat het later pas, weet niet met hoeveel weken pas incontact staan met jouw bloedsomloop.
    Mijn advies zou ook zijn zodra je het weet dat je zwanger bent om er dan rekening mee te houden.
    Voor hetzelfde geld duurd het nog een half jaar....

Maddog..
    Ik denk dat er volgende week donderdagochtend een tesje tegen aan gooi. ben dan vrij en vrijdag niet. dus waag het er gewoon op.
    Aangezien dat ik er bijna wel vanuit gaat dat de 8e mn nod is en niet de 10e dus dan moet het kunnen.
    en jij?

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @MamaAnnelies, ehm dinsdag 5 maart pas! Haha mag niet eerder testen van mn man! Maar goed... Eens kijken of we dat volhouden!

16. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Ik dronk al vrijwel nooit alcohol en is in combinatie met mijn medicijnen (insuline ) voor diabetes al afrader om veel te nemen dus dat kan ik altijd wel als smoes gebruiken. Koffie drink ik nog wel gewoon lekker, 3 a 4 kopjes per dag, zou dat teveel zijn?

Ik denk dat ik nu al wel op het wachtbankje kan plaatsen. Ik heb paaseitjes gekocht, hoe toepasselijk is dat, die kan ik vast wel uitdelen hier op het bankje! :)

17. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie ook iets lichts roze!
    En ik heb geleerd: een lichte streep is ook een streep!! ;)
    Van harte hè!

Liefs

18. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @debdev, ik zie ook een heel licht streepje! Gefeliciteerd!!

19. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ik zie het ook!! Ik zeg de eerste roze op onze lijst! Voorzichtig gefeliciteerd!

20. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Denk dat ze dit aangeeft vanwege de medicatie?

Deel Deze Pagina