Thanks Lieve Dames, nou maar hopen dat hij gaat knallen !! En dat jullie mij allemaal volgen !! IEDEREEN OP ROZE !!!
Ooohhhh ik word er helemaal blijven maar ik ben nog voorzichtig. Morgenvroeg weer testen? Hoo het heeeel erg voor je hij oogt roze! We willen meer testen zien dames! Waarom heeft iedereen toch ineens zoveel geduld haha
Wow debdev spannend!! Lappie balen meis, maar je bent ook wel vroeg hoor! Ik ga morgen de lijst doen, voel me niet zo lekker vanavond, ik ga vroeg naar bed. Fijne avond meiden
deurmat, zal eff voor je opschuiven ..... Jammie paaseitjes..., Wil je van mij dan een lekker kopje thee?? Debdev Ik zie echt een streepje hoor! en een streepje is een streepje. Hopelijk over een dag of 2 een knaller! Gefeliciteerd, geniet er van.
Thanks debby! Ik lust ook wel een kopje thee! Ik vind het allemaal heel spannend zo de eerste keer. Ik denk dat ik pas na de 9e op zn vroegst kan testen. Vorige menstruatie begon de 11 februari. Hmm even aftellen dus. Ik zag zeker wel een streepje hoor (ben even je nickname kwijt) een voorzichtige gefeliciteerd vanaf hier! Hopelijk allemaal roze idd!
Hi! Mag ik ook op de lijst? NOD 9 maart. Tweede kindje. 28-11-2012 gestopt met pil, meteen daarna zwanger maar werd helaas vroege miskraam. Een maand menstruatie afgewacht en nu weer aan de slag Succes iedereen !!!
hoi allemaal.. ik heb een normale cyclus van ongeveer 28-30 dagen. Mijn cyclus begon op 3 februari, dus mijn NOD is 3 maart waarschijnlijk.... Maar ik heb mijn innesteling gevoeld afgelopen zaterdag. Ik vond het zo spannend dat ik afgelopen maandag heb getest en jawel hoor. positief!.. Maar kan dat al? Ik twijfelde al aan de test omdat hij niet direct werkte ( was een digitale van testpoint). Dus ik had hem opzij gelegd en ging douchen. Maar tijdens het douchen begon dat ding te piepen. Ik heb ook maandag en dinsdag hele duidelijke klachten gehad, alleen maar hevige krampen, rugpijn en met vlagen misselijk. Maar sinds vandaag is de buikpijn grotendeels weg. De rugpijn is wel nog deels aanwezig. Het enige dat ik voel is een plekje rechtsonder mijn navel alsof daar iets zit aan de binnenkant. Maar op internet lees ik zoveel tegenstrijdige info over wanneer de bevruchting plaatsvindt en hoe lang het duurt voordat je iets kunt voelen. Dus nu twijfel ik... zelfs aan de test. Heeft iemand ervaring? Of moet ik dan maar gewoon wachten tot 3 maart en dan testen (weer?). Is trouwens zover ik weet mijn eerste zwangerschap. (Ben al 2 jaar van de pil af, maar sinds kort een vaste relatie). Dus ontpillen is er zeker niet bij.
lieve dames, ik ga mn bedje op zoeken.. Morgen rinkelt de wekker weer om half 6, moet werken.. Weltrusten allemaal..
Sjamama, wat onzeker! Ik zou morgen weer eens testen? Je eerste test was maandag toch? En zo snel na innesteling genoeg hcg om te meten is ook apart. Misschien was je cyclus toch anders verlopen dan je dacht??
Wee je 100% zeker wanneer je eisprong geweest is, dermate van ovu testen of tempen of eipijn? Want anders zou ik zeggen dat je eerder een ei hebt gehad dan je had verwacht. Als je maandag al een positieve test had zou ik morgen ochtend gewoon nog een testje er tegen aan te gooien voor jezelf zodat je er echt vertrouwen in hebt. Heb eigenlijk tot op heden nog nooit gehoord dat een digi test vals posi was
Ik drink zelf eigenlijk zelden koffie, heel soms als ik bij iemand op visite ben maar dan nog meestal gewoon thee of wat fris. Alcohol drink ik eigenlijk al bijna nooit, heel soms een wijntje thuis en soms op visite maar zodra ik op het wachtbankje zit drink ik echt geen druppel..
Nog ff snel voor ik naar bed ga. Ik zou eigenlijk as vrijdag mijn eisprong hebben, maar heb nu echt buik- en rugpijn. Echt het gevoel dat ik vannacht mijn eisprong ga krijgen!! Vriendlief is zingen, dus dat wordt verplicht wakker blijven voor mij (en morgen om 6.15 uur de wekker he, haha). Ik ben bang dat we morgenavond al te laat zijn, weet het eigenlijk wel zeker!!! Ik denk dat ik hem maar even ga appen dat ie naar huis moet komen, hihi trusten dames!!