hoi mammaanalies en maddog, ik heb wel het idee dat mijn ei op zaterdag of zondag was gezien mijn libido en cervixslijm. Ik heb nog nooit ovu testen gebruikt. Ik zal morgen meteen een nieuwe test halen en vrijdagochtend opnieuw testen. Ja zo vroeg positief testen met HCG liet me denken aan een tweeling na enige zoektocht op internet. Vreemd en ook zo onzeker allemaal. Kan het ook niet navragen hoe het bij mijn moeder was toen zij zwanger was en zo. Thnx voor jullie reactie. Sleep tight!
Debdev zo te zien de eerste roze!! Voorzichtig gefeliciteerd! Ik krijg er ook testkriebels van dus misschien dat ik morgen al een testje waag 2 dagen voor nod. Sjamama spannend zeg!! Wel heel vroeg maar misschien je ei toch eerder gehad dan. Ik heb ook nog nooit eerder gehoord dat een digitest vals positief was.
Jeetje!!! Is iedereen op woensdag vrij ofzo??? Ik kom net thuis van het werk, 14 uur begonnen en dacht ff terug lezen. Maar het is zo veel, ik doe het morgen (straks) wel. Morgen nog testers?? Ik ben morgen wel vrij, dus zal dan wat meer gezellig mee kletsen!
me temp is 0.2lager dan gister. al was hij gister 0.1hoger dan hij na me eisprong was. maar is dit nou erg? van36.8gemiddeld na eisprong nu naar36.7?? beetje bang
Shygirl gooi er gewoon een test tegenaan! Ik heb vorige zwangerschap 5 dagen voor nod positief getest. En dat was geen tuurstreep. Misschien is je onzekerheid een groot stuk weg. Het is echt geen schande om voor nod te testen hoor!
Zo! Ochtendje werken en weer een middag vrij... Je zou zeggen dat ik ontzettend lui word van dit werk haha. Ik werk vanmiddag even de lijst bij hoor! Lappie wat balen meid
Debdev, gefeliciteerd meis!!!!! Wat fijn voor je! Sjamama, wat spannend! Misschien is je cyclus toch anders dan gedacht... Lappie, goed balen, zeg! Hier al 4 dagen vreselijke hoofdpijn... Niet leuk
Hier vreselijk misselijk ....maar niet erder als zaterdag morgen testen met ml. Na 2 nega testen....ik hoop het zoooo
Pfff zo druk hier, heb even niet de tijd om alles terug te lezen, moet direct gaan werken... Ik vroeg me eigenlijk iets af ( ben weer aan het muggenziften denk ik) Normaal heb ik het voor men nod altijd koud, ook 's nachts, nu al 3 nachten op een rij heel slecht geslapen omdat ik het zo benauwd warm heb (ik slaap met de raam open en het is in de kamer 14graden) En nu heb ik het hier weer koud? Ik dacht als je zwanger bent dat je het makkelijker koud hebt? Dus ja ik zal al maar niet te veel hopen... @lise87: Ik drink minder, dronk vroeger sloten koffie, nu max 3 tassen, ook wijn dronk ik vroeger wel meer, ik drink nu soms nog een glaasje hoor maar geen 4 meer achter elkaar Je moet het tijdens de zwangerschap en borstvoeding al lang genoeg ontzien
ik heb spierpijn... me hele onderbuik.. echt vreselijk. en hoofdpijn en misselijk nu. en ben pas net 5min wakker nu is me temp37.0?maar niet betroiwbaar meer is 1.5uur na normale tijd.
Ik had het juist warm voor nod! Anders nooit Vorige cyclus rillingen 2 dagen voor nod, en werd ook ongesteld dus! Gister 5 dpo ook rillingen! Zou misschien met temp dip rond innesteling te maken kunnen hebben!? Shy girl, verstandig dat je wacht!
Iemand, geef me een schop onder m'n kont! Ben nog zo moe dat ik niet aan 't huishouden wil beginnen haha Lekker slaaaaaaaaaaaapen
ik hou het niet meer! nou ben ik er klaar mee! ik wil het weten! ik ga morgen vroeg testen, 1 dag voor nod mag toch wel ?? vandaag temp wederom gestegen!
Schop!! Geef je ook even schop terug? Moet ook aan de poets Zal zo eerst even met een bak thee de lijst doen want die staat ver terug.