Ik ga morgen niet testen. Als ik zaterdag niet ongi word miss zondag. Maar voelt alsof het wel eraan komt...maar dan op naar ronde 2 nieuwe ronde nieuwe kansen
Vlindertje.. 7 dagen na je eisprong bloed kan innesteling zijn.. hoeveel dagen geleden is dat nu?.. Okey Yara hopelijk blijft het bloed toch weg zal duimen
Ik ook vandaag weer witte test...maar niet met ochtend urine. Dik uur geleden pijn in buik zoals bij menstruatie maar nu weer over....we wachten af ...duim duim Iedereen succes gio gefeliciteerd!!
Dankje iedereen voor de felicitaties En nou wil ik dag per dag zien dat heel die lijst ROZE wordt! Ik ben bang dat me cyclus deze keer iets korter was, ik ging der standaard vanuit 35 dagen. Dus mischien hoor ik niet eens in deze NODlijst maar hoop wel dat ik mag blijven . Ik probeer der van te genieten ook al ben ik de laatste dagen moe,krampen heb,misselijk ben,last van mijn maag en darmen...en stinkies laat
Jeuj het eerste roze op de lijst! Gefeliciteerd! Hier nog op het wachtbankje...FF heeft mijn ei gevonden
Hallo allemaal! Hoop dat jullie het geen probleem vinden dat ik hier zomaar kom binnenvallen? Lid sinds we zwanger wilde worden van ons 1ste kindje, hij is inmiddels 9 maanden! Nu zitten we in 3de ronde voor ons 2de kindje! Eerste cyclus was 28 dagen tweede 31 dagen! Nu ga ik dus uit van 31 dagen cyclus voor nod op 5 maart! Vandaag en gister heel klein beetje licht roze gehad bij afvegen...zeker geen ongi want die zet altijd meteen door en meteen helder rood bij mij en ook geen ongi symptomen! Ik vraag me af wat dit dan is/betekend...wat denken jullie? Hoop dat het raak is natuurlijk! Bij ons zoontje had ik roze/bruin verlies op dag van positieve test! Dus wordt hier zenuwachtig en onrustig van! Wat zouden jullie doen; wachten tot 5 maart of toch eerder testen?
Hoi Wondertjes: Welkom! Zou het niet een innesteling kunnen zijn je licht roze verlies? Misschien is je cyclus deze maand toch iets langer? Allemaal: Laten we hopen dat het roze gaat overheersen naast het rode!!! Gio: gewoon gezellig blijven kletsen! Er zijn wel meer illegalen Ik heb vorige week dinsdag voor mijn gevoel mijn eisprong gehad, flinke steek in mijn linker lies en wat zeurderige buikpijn. Zo voelt mijn eisprong altijd. Net liep ik lekker te shoppen in de stad en was dus met mijn gedachten totaal niet bij het zwanger worden. ineens voelde ik weer steken in mijn linker lies. Zou dit het gevoel van een innesteling kunnen zijn? herkent iemand zo'n steek op 8 á 9 DPO? Het duurde zo'n 10 minuten, daarna alle pijntjes weer weg. Nu ook weer nergens last van...
Ik heb vanmorgen 3 testen besteld, ik dacht dan kom ik ook niet in de verleiding om er 1 in de winkelte kopen vandaag Ik heb ook vandaag weer buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. Positief is dat ik nog steeds zere/ erg gevoelige tepels heb. Normaal heb ik dit vlak na m'n ei maar nu dus pas sinds drie dagen oftewel vlak voor nod. En ook echt zere borsten, anders nooit zo erg! Verder voel ik me een beetje flauwtjes en duf alsof ik te lang niks gegeten heb. Ik ga morgenmiddag/avond denk ik testen mits ik nog niet ongesteld ben... Spannend!!! Hoe is t met de andere noders van morgen?
@Susan 84 Dat zou natuurlijk kunnen wat jij zegt! Weet jij hoeveel dagen na innesteling je dan kunt testen??? Ik dacht iets van 7 toch? Over jouw vraag! Bij mijn 1ste zwangerschap had ik dat ook...waren soort van speldensteekjes! Is dat wat je bedoelt?Hoop voor je dat het inderdaad innesteling is!
Je innesteling is zo'n 5 tot 7 dagen na je eisprong. Dus 7 dagen na je innesteling zit je al heel dichtbij of op je NOD en zou testen al kunnen ja. Maar precieze dagen is moeilijk te voorspellen bij een onregelmatige cyclus. Ja speldensteekjes is precies goed verwoord Niet dat ik krom stond van de pijn, maar het was duidlijk aanwezig terwijl ik juist even helemaal niet bezig was met kwaaltjes en pijntjes enz. Heb jij dus ook gehad? en duurde dat bij jou ook maar een paar minuten? Laten we hopen dat het een goed teken is. we zullen zien volgende week.