NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Wow eerste zwangere proficiat! :D

Prff zo veel te lezen! Ik kan niet meer volgen :$

Shy girl: jeetje respect, moet niet makkelijk zijn als je weet dat jullie kindje een grote kans heeft op een afwijking.

Aan de rest: allemaal heel veel succes!

Hier: ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ben redelijn chagrijnig, is meestal een teken dat ik ongesteld ga worden :(. Langs de andere kant heb ik al een paar keer van de avond felle steken gehad regio van men schaambeentje? Maar dat zal Wel weer niets zijn denk ik... Ik zal wel blij zijn als die laatste wachtdagen voorbij zijn!

2. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het fijn vinden om ook op de lijst te komen :) Ik ben 31...tweede kindje...ronde 3...nod 5 maart!!!

Succes iedereen met de spanning en het wachten!!!

3. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Welkom wondertje! Succes

4. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    hoi meiden!
    wie gaan er morgen allemaal testen?
    morgen 1maart dus onze duimen gaan weer overuren maken!!
    straks vallen onze duimen eraf want zoveel meiden hier voor wie we gaan duimen;)

hopen op 100% roze!

5. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Shy girl: ik wouw dat ik al kon testen! Maar nog veel te vroeg!

Hopelijk de jouwe heeeeeeel roos!

Groetjes

6. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@ Gio gefeliciteerd!!!

Oh ik kan niet wachten!!!

7. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    jaa hoop t ook. maar me kwaaltjes worden minder en sommige al weg!
    dus ben bang dat t niet raak is of dat de innesteling fout is gegaan.
    zou bijna zeker weten dat ik zwanger was! maar nu niet meer zeker van
    had zoveel kwaaltjes en normaal nog niks van kwaaltjes gehad in vorige rondes en kreeg pas menstuatiepijm als ik al ongi was of echt10min voor het begint..
    voel soms wel iets raars in me onderbuik alsof iemand met een dunne vinger van binnenuit naar buiten duwt. maar geen idee wat dat is.
    wel wat gerommel en slaap echt slecht.
    normaal slaap ik tot 9 half10uit op vrije dagen. laatst ineens tot 12uur op bed. en vandaag en gister half8 eruit.. wel doodmoe maar kon gewoon niet slapen
    ik weet dat veel mensen s ochtends altijd gelijk moeten plassen. dat had ik nooit. maar nu moet ik er gewoon uit omdat ik moet.
    n ik weet niet waar je liezen of eierstokken precies zitten (sorry als ik dom overkom)
    maar aan de linkerkant als ik van me heup naar me navel een lijn zou trekken daae in t midden heb ik een apparr gevoel niet pijnlijk eigenlijk waar t randje van een normale broek zit.

heb ook t gevoel dat me buik dikker is.. maar als ik zwanger ben zou dat nu nog niet zichtbaar zijn. ik woog65. nu 66.7 en me onderbuik lijkt wel iets voller...

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Shygirl ik begrijp ineens een hoop :) mijn broer heeft ook pddnos, het is best lastig he? Ik ben zelf ooit getest op add, en bij ons in de familie zitten ook een aantal borderliners, en nog wat met pddnos. Ik denk dat wij ook wat meer kans hebben dan gemiddeld op een kindje met bijvoorbeeld adhd of pddnos ofzo. Knap hoor, dat jullie het redden met z'n tweeën!

9. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    :)
    ik kan echt niet wachten tot ik in verwachting mag zijn. vriendlief vraagt heel de tijd wanneer ga je testen(helpt niet echt om rustig te blijven)

en is t trouwens raar even iets over mijn vriend.
    het lijkt hem eng om de navelstreng door te knippen?
    is dat iets geks.
    en het lijkt hem eng om gelijk een kindjendat nog onder de geboorte smurrie zit vast te pakken.
    ik weet dat hij niet zo'N fan is van bloed maar kan hij normaal goed hendelen.
    maar ik heb zoiets jij stopte het er in dus mag jij het er ook uithalen hihi.
    en anders hou ik zelf mn kleintje als eerst vast.
    maar had het hem wel gegunt ik heb de kleine dan tenslotte al 9maanden in mn buik
    maar is t logisch dat mn vriendlief het beetje eng vind?

10. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal hoor voor jullie!

Haha ow ow die mannen ook soms..
    Nou weet je, mijn man kan nooit zo tegen operaties e.d. op de televisie, vindt hij 'goor'. Maar tijdens de bevalling van onze zoon heeft hij gewoon naar alles zitten kijken! Waarvan ik achteraf denk van oeff dat had je beter niet kunnen doen ;) (lees. knip, hechten) Hij vond het op dat moment niet gek, vies of eng ofzo, maar daarna had hij wel zoiets van jemig wtf is er eigenlijk allemaal met mijn vrouw gebeurd haha. Ik heb zelf namelijk helemaal niets ervan gezien!
    Hoe je vriend nu denk wil dus misschien niet alles zeggen over het moment van de bevalling zelf. :) Maar dat hij het een beetje eng vindt is natuurlijk helemaal niet gek.

11. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    ik heb weer een nieuwe banner die wel klopt
    yay

en ja mannen.. zeggen ze dat vrouwen gekke schepsels zijn nou mannen zijn nog wat gekker hoor:p

en ik denk eigenlijk dat hij op t moment van de bevalling ook een knopje om zou zetten hoor van dit maak ik maar een keer(of n paar keer) mee.

12. debdev

debdev Lid

7 jan 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Nou heb zojuist weer getest... zie foto

En ik heb het idee dat hij een fractie donkerder is...... Fingers crossed. Wel heb ik de dag door krampjes lijkende op ongesteldheid maar dan anders. En als ik in mijn vagina voel veel witvloed. (lekker grafisch) OMG hoe kom ik het weekend door, je wil zo graag !!

Thanks lieverds dat jullie allemaal meeleven

ps het is de gevoelige test van zwanger en kids
    Gevoelige zwangerschapstest -Zwanger & Kids

Bijgevoegde bestanden:

13. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Dit is in ieder geval een licht positieve test!!
    Na 2 dage weer eens testen en dan moet hij wel donkerder worden!
    Ik denk dat het wel goed komt en durf je voorzichtig te feliciteren!

14. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Joepie de 2de zwangere dame in ons NOD forum, gefeliciteerd!

Wat knap dat zoveel mensen hier kunnen wachten met testen. Ik ben daar niet zo een held in. Ik heb donderdag mijn NOD maar mijn man is komende week nog in het buitenland. Ik wil dus pas volgende week zaterdag testen. Ben benieuwd of ik dat vol ga houden.

Shygirl wat een lastige situatie zeg. In jou geval zou ik denk zeker eerder testen... Morgen 4 dagen voor NOD toch? Heb je testen in huis of niet?

Verder lees ik veel over innesteling met roze of rood bloed verlies. Hier niets... Enkel witte crème achtige afscheiding. Maar ik geloof dat ook maar 20% last heeft van zo een bloeding.

Ook nog veel nieuwe dames... Welkom allemaal!

De rest ben ik even kwijt.. Sorry

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    zie hem weer hoor debdev!! Hoop op een knaller zaterdag ofzo!

Shygirl heftig maar meer mensen hebben het dan je zou denken op het eerste gezicht. Het ligt maar net aan de mate waarin je het hebt. Het klinkt alsof je een lichte vorm hebt en rationeel kan nadenken enzovoorts. Probeer toch alsvast iets controle los te laten want straks gaat alles anders dan je denkt.

sun haha slimme actie ;) ben erg benieuwd!

@navelstreng.. hier vond ml dat ook eng idee maar op het moment zelf was het ineens geen twijfel mogelijk dat hij het zal knippen haha

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik zie hem ook hoor, Debdev! Voorzichtig gefeliciteerd! :)

Idd morgen 1 maart, de lijst kan beginnen!
    Mijn duimen draaien al voor jullie allemaal!

17. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    jaa ik heb testen in huis nog van vorige cyclus van kv.
    maar de vraag is even waar ze zijn hihi..
    had VL verteld ze nu even te verstoppen zodar ik niet te vroeg test.
    maar ik kan alsnog nieuwe gaan halen!
    maar denk dat ik pas maandag/dinsdag test. eerst ff kijken of ongi komt..

18. Sun79

Sun79 Lid

27 feb 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga het er morgen op wagen!!! Heb vanmorgen via internet testen besteld dus maar hopen dat ze morgen binnen komen! Wie gaat er nog meer testen komende dag(en)? Oeh spannend zeg.... Wat een ervaringen allemaal van iedereen, ik hoop voor iedereen dat t snel lukt!!!

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Debdev mooi hoor :)

20. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debdev, ik zie je streepjes, hoor!!! GEFELICIFLAPSTAART!

Deel Deze Pagina