Volgens mij was dat iemand die een mk gehad heeft, die had zich dus ingesteld op mama worden in 2013 en dat roze wolkje is verdwenen. Ik herken dat wel van mijn miskramen. Het is een gedachte waar je je aan vasthoudt en waarvan je hoopt dat die alsnog reeel word.
Misschien heb ik t verkeerd geschreven maar ik had vanaf +- 1 uur praktisch niks meer gedronken en niet naar toilet geweest en kwart over 4 getest. Knallende koppijn nu! Shy doe gewoon een test dan ben je er maar vanaf!
als ik trouwens zwanger ben is skaten dan slecht? of heel pittig eten...? vraag ik me gewoon af. alcoholische dranken hou ik zowiezo niet van. koffie af en toe op me werk sochtends en pauzes. en ik ben vegetatier wel vis geen vlees.
Voor mij duurt het nog minimaal 8/9 dagen tot mijn minimaal verwachte nod. Ik heb wel wat symptomen erbij: - Had al een paar dagen zeurderige steken rechtsonder bij mijn eierstof/baarmoeder. Het komt regelmatig terug. - Witte afscheiding - Sinds kort ook af en toe steekjes bij mijn liezen - af en toe hoofdpijn wat ik ook vrijwel nooit had - Vanmiddag ineens een bloedsmaak in mijn mond (ijzer) en vanavond nog een keer heel even. - Vanmiddag ontstoken tandvlees gevoel, heb ik anders nooit. Verder wel ook vermoeidheid maar dat vind ik zo subjectief dat ik dat niet per see als symptoom zou zien. Ik heb er een heel goed gevoel bij al wordt ik er soms weer heel onzeker van. Wat denken jullie?
Mooi lijstje deurmat! Ben benieuwd!!! Shy, Tuurlijk kun je skaten! En eten wat je wil.. Behalve evt rauw vlees of alcohol drinken is natuurlijk niet raadzaam Test morgenochtend dan! Dan weet je meer!
Ook oppassen met rauwe vis! Zalm is ook af te raden bijvoorbeeld! Pittig eten kan wel, daar moet je pas mee oppassen als je evt borstvoeding gaat geven.
meiden nu word ik echt gekheb nu voor de derde keer deze cyclus rekbaar slijm!? ..... ...... ik voelde onwijze steken in baarmoeder eierstok gebied dus ging voelen en weer rekbaarslijm?
Sporten is juist heel goed en gezond om te blijven doen!! Deurmat: beetje hetzelfde als ik, laten we hopen op positieve symptomen!!
Shy: vanaf nu niks meer drinken en over 4 uur testen!!!! Al moet je er de wekker voor zetten!!! En die test wordt gebracht las ik net, dus ook dat is geregeld
Laten we het hopen Susan! Ik sport ook gewoon lekker fanatiek door hoor, bodypump spinning hardlopen moet gewoon kunnen dat doe ik normaal ook
@Shy, succes met testen! En mocht je zwanger zijn, houd dan goed je ijzergehalte in de gaten gedurende de 9 maanden ivm je vegetarische levensstijl
oh.. ik zit dus echt net 2grote glazen sap te drinken.. hmmz:s dan maar morgen ochtend testen en denk dat ik al slaap over4uur of morgen avond! denk morgen zowiezo testen. maar wat nou als me temp verder zakt?
Ja als je temperatuur flink gaat zakken, dan gaat waarschijnlijk je menstruatie doorbreken.. Maar goed, positief blijven! Misschien is je temperatuur morgen wel hoog!
Raar... Net gezellig gehad met ml... Vraagt hij daarna of ik al ongi ben... Licht rozeverlies! Herkent iemand dit op dag 23 of wordt dit een super korte cyclus? Wel pijnsteekjes bij lies! Raar hoor
ik barstte net even jn tranen uit.. moest denken aan mijn beste vriendinnetje annette die is overleden augustus2012. haar dochter en man kwamen op visite dus ik moest ineens huilen. zit ik hier te janken.. al was ze40 ze is overleden aan kanker. normaal kan ik er wel mee omgaan maar moest ineens huilen toen ik haar dochter van nu17zag. zo zielig dat ze al vanaf haar16e zonder mama door t leven moet.. ik kende annette. mijn vriendin al sinds ik geboren was. ze was mijn oppas en mijn mamas vriendin. ik vertelde haar alles en vind het nu ook zo jammer dat ze mijn kinderen nooit zal zien..
Nog iets anders raars... Ik had eerder deze avond zo goed als doorzichtig redelijk rekbaar slijm... Jij ook zie ik shy
*breekt even in* Shy girl: ik las dat je vegetariër bent. Dat ben ik ook en eens je zwanger bent moet je helemaal niet anders gaan doen dan dat je nu doet kwa eetstijl. Normaal eten vegetariers wel heel gevarieerd omdat ze weten dat ze tekorten kunnen opbouwen, dus dat moet je gewoon blijven doen ( als de misselijkheid je niet tegensteekt, zoals bij mij, anders is het eten wat je binnen kan houden, de rest maakt niet uit ) mijn gyn zei dat ze standaard op 12 weken ijzer controleren, ook bij de vleeseters, naar aanleiding van die resultaten kan het zijn dat je je eetstijl wat gaat moeten bijschaven of wat vitamine moet bijnemen, maar het kan ook allemaal perfect in orde zijn. ( wat in het merendeel van het geval zo is blijkbaar) dus dat is al een zorg minder! *breekt weer uit*
dankjewel das dan weer een zorg minder. ik eet vleesvervangende producten dus met toegevoegde vitaminen dus moet goedkomen dan! dankje voor je inbraak