@ Appelgebakje, jeeeeej! Gefeliciteerd met je zwangerschap! @ All, hier nog niks aan de hand! Temperatuur was vanochtend weer hoog dus wacht mooi nog ff af!
ik mag verplaatst worden van datumloos, naar 14 maart. Afgelopen dinsdag heb ik een eitje gehad. Waarschijnlijk geen bruikbaar eitje, omdat ik een super grote follikel had. Dus maar een ienieminie kans op een zwangerschap. Dus ga er vanuit dat we naar de volgende ronde gaan.
Vanmiddag toch pas shy??? Ik heb mijn testen net binnen! 3 stuks van sensitest.. Erg verleidelijk, maar veel te vroeg natuurlijk
Hier nog steeds wat symptomen van menstratie achtige krampen, die heb ik normaal nooit en ook zelden tijdens menstruatie en mijn nog is pas over 8 dagen. Ook echt verschrikkelijk moe niet vooruit te branden, ook niets voor mij, ik ga altijd maar door en door haha
Ben echt benieuwd shygirl als ik nog in m'n geboorteplaats had gewoond dan was ik naar Rotterdam gekomen hihi
@ yara ik ga deze maand weer ovu testen gebruiken want wordt gek van m'n cyclus, ik gebruik sensitest daarvoor extra gevoelig anders heb ik een streep of 4
Ik bak ondertussen een cake en ruim het huis op! En misschien ook nog een slaapje tussen door! Zal nog wel even duren voor we de uitslag weten!
Appelgebakje, gefeliciteerd!!!! Wat spannend shy!!! Ik heb mijn denk ik vergist in mijn cyclus en mijn eisprong rond de 23e gehad. Dat denk ik door mijn afscheiding die ik toen had en nu heb. Mijn nod is dus over een week..!! Denk ik althans. Hmmm lastig als je je cyclus niet weet en nog op gang moet komen
meiden ik zou heel graag willen piessen maaar in een volle tram? ben onderweg naar skateland! moet al beetje nig niks gedronken afgelope 3uur maar probeer zo lang op te houden tot ik plof
Meid, waarom testte je niet thuis?? Ik weet niet of ik je wel zo serieus moet nemen hoor! Beetje vreemde gang van zaken....
Al lang!! maar vooruit je mag de tram nog uitstappen, skateland binnen stappen en rechtstreeks de wc in hè! Niet eerst een rondje skateb. Ps houd je vriend het nu nog? Haha