@ Appelgebakje: gefeliciteerd!! Wat een spanning hier meiden! Hoop op heel veel goed nieuws de komende dagen! Hier nog zeker een week wachten met testen dus misschien 9 maart. Ik voel vandaag wel weer van alles en denk dat ik nu een week na mijn ei zit (banner klopt dus niet helemaal). En dan vraag je je toch af of het een innesteling zou kunnen zijn. Maar had ik vorige maand ook en dat was ook niks dus we wachten maar rustig af.
ik weet niet wie het zei. maar waarom neem je me niet serieus ik probeer gewoon even te wachten met testen en ben met een halfuurtje 3kwartier in skateland! effe het broertje van vriendlief ophalen die wil blijkbaar mee maar ik weet echt niet wie het zei over serieus nenen maar het maakt me wel verdrietig. heb nog nooit getest en vind het zo eng vriendlief houd het trouwens nog wel hoor die wil mee de wc in straks lol.. dat is appart dat broertje zit me heel de tijd the whatsappe in groeps gesprek baby! baby! baby! lekker ontspannend nu is schoonbroertje hier nu roept ie het door de tram.. schaam.. xd achja hij is nog puber haha
Dames iedereen zijn eigen manier en tijd om het te doen.. Mischien is het raar voor ons maar mischien niet voor haar? Uk heb net 3 zwangerschapteste gehaald... Nog 2 daagjes
Was verstandiger geweest om thuis te testen denk ik. Lijkt me dat wat de uitslag ook gaat worden je dat met zijn 2e wil beleven en niet in een skatepark met een puberbroertje. iedereen vind het spannend om te testen en iedereen heeft zenuwen daarom zitten we bij elkaar in het topic. Sorry ieder zijn eigen keus maar ik begin het na een paar dagen irritant te vinden.
dan mag ik misschien autisme hebben en het heel anders doen dan jullie en ook beetje bijgelovig. maar het zal wel aan mij liggen over20min ben ik in skateland en ga daar testen misschien niet de beste plek. inderdaad. maar ik heb vriendlief daar ontmoet en ten huwelijk gevraagd en hoop gewoon dat het geluk brengt
+ 1 Al zit ik met een dubbel idee. Niemand kent elkaar echt. Zoo veel verschillende mensen, meningen en manieren en gewoontes. Ik denk dat bijna iedereen er anders in staat dan shy. Maar als dat haar manier is, accepteer ik dat. Maar ik snap jullie 100% Bibi: vervelend hè als je niet weet waar je aan toe bent. Wachten duurt zooo lang
Shy, ik schreef er wat over.. Ik zou als ik voor het eerst zou gaan testen dit thuis doen, en niet op een openbaar toilet? Snap je? Maar het is waar, iedereen is anders en als jij dit wil is het prima, meid!! Succes!!! We duimen voor je
ik word er zo stil aan ook moe van hoor.... al dat gedoe! Heel het forum draait hier om jou. En jou manier (zoals je er mee om gaat) tuurlijk moet iedereen dat zelf weten maar dat past inderdaad eerder bij een 19 jarige als bij een volwassen vrouw die klaar is voor een eerste kind. Sorry dat ik het zeg
Ook ik schreef er wat over! Maar gelukkig doet iedereen het op zijn manier. Maar vind het wel een beetje irritant. Snap dat je hier een beetje bijgelovig van wordt maar op een openbare toilet is niet even fijn denk ik wat de uitslag ook is. Je kunt wel je puber broer meteen op de hoogte brengen!
Zie nu pas jouw pendels... dat ziet er veelbelovend uit!! Ik ben zelf te nuchter om te pendelen, maar als ik het zo zie staan, is het toch wel leuk
Shy begrijp me niet verkeerd ik respecteer jou keuze... En ik begrijp jou denkwijze ook voor een groot deel, ben namelijk getrouwd met iemand met pdd-nos/klassiek autisme. Maar het voelt nu inderdaad alsof heel het topic om jou draait en dat lijkt me niet de bedoeling. Excuses als het te bot overkwam maar ook ik zit in spanning op me nod (lang leven de hormonen!)
haha ja ik geloof er ook niet echt in hoor maar wel geinig! Het zou leuk zijn als het uitkomt. Vorige zwangerschap waren er toch ook 3 juist van de 5 ongeveer