Ja dat zeker, en 3 van de 5 is veel. Maar dames, zijn er vandaag echt maar zo weinig testers geweest??? Wie wil dit weekend nog gaan testen? Of twijfelt??
Ik ga echt pas volgend weekend testen. Zeker nu ik misschien toch mijn eisprong later heb gehad. Ik leef wel lekker met jullie mee. Haha het forum is trouwens wel verslavend zeg. Ik kijk de hele tijd of er nieuwe berichten zijn. Lekker mee leven en hopelijk is het voor mij snel volgende week en gaan er daarvoor heel wat dames op roze!
Ik heb 3 dagen voor nod negatief getest. Als het vandaag niet doorzet test ik morgen ochtend. Maar heb al heel de dag menstruatiekrampen dus het zal wel doorzetten denk ik.
Wie weet Nooky hihi misschien toch een mooi streepje. Wat dat betreft kun je er weinig over zeggen toch.
Konder idd weinig over zeggen omdat ik wel klachten heb maar ook het besef dat je dat ook kan krijgen als je ongesteld moet worden heb op 18 feb men ei gehad
meiden ik heb helaas een negatieve test. al is het hele venster lichtroze.. weet niet of dat hoort. maar ik weet waar ik aan toe ben nu. het spijt me dat ik jullie liet denken dat alles om mij ging hier. ik kom weer eens verkeerd over het spijt me echt. sorry ik ga zo gewoon lekker skaten en zal volgende week dus me nod hebben.. maandag ofzo. ik test pas volgende weeek weer als ik niet ongi word. nogmaals het spijt me.. als jullie willen zou ik best een foto wilen plaatsen maar hoe moet dat via mobiel? ik zal wel wat meer afstand nemen van dit topic dan denk ik. ik blijf voor jullie duimen en blijf meelezen. liefs shy. het spijt me
Jammer nooky miss over paar daagjes ...en shy ook jammer maar miss zit je nog voor nod....en test je wel posi over paar dagen. Maar probeer er niet zo mee bezig te zijn...helpt niks...makkelijk gezegt i know...maar is beter dan elke klachjte zwangerschap te relateren Iedereen succes
Hier ook nog steeds geen ongi, ook nog geen ongi gevoel.. volgende week nog een keer testen als het niet door komt.. Kwam erachter dat ik verkeerd getempt heb, heb het oraal gedaan maar nu blijkt dat je het beter rectaal of vaginaal kan doen.. Dus temp word op ff veel lager aangegeven dan zou moeten.. Heb het vergeleken en er zit bijna een graad tussen.. Er begint nu weer wat hoop te groeien. Hoe is het met de andere testers afgelopen??