Jeuhhh, weer een as mama erbij!! Gefeliciteerd Appelgebakje, laat dat cupcakeje maar goed groeien Hier is mijn ei donderdag geweest ipv vrijdag...ben benieuwd, want we hebben geklust op maandagnacht en vrijdagmiddag...geeeeeeen zin in dat wachten....dus doe maar veel roze hier dan komen we er sneller doorheen!!!
Ik zei er ook iets van trouwens.. Ondertussen al een paar pagina's terug! (Dacht reageer toch nog ff) Maar ook ik vind het irritant dat het maar om 1 iemand draait, terwijl alle meiden in spanning wachten! En inderdaad iedereen gaat er anders mee om! Maar het stoorde me wel!
maar zijn jullie niet boos op me? ik ben bang dat ik jullie irriteer met mijn aanwezigheid. ik duim nu vooe jullie. ik kijk straks nog wel even naar de test. maar het overkomt me zovaak dat ik verkeerd over kom op andere. vooral via internet enzo nogmaals het spijt me. ik ga nu even een leuke dag maken met me schoonbroertje en vriend. ik blijf duimen want jullie zijn echt toffe meiden! ik hoop dat jullie allemaal op roze mogen liefs
waarom zou ik boos zijn op iemand op internet. Ik vind het gewoon vervelend hoe je doet en vooral erg kinderachtig maar goed dat zal wel aan mij liggen. Als ik het allemaal zo is terug lees vind ik het behoorlijk onvolwassen en vraag ik me af of jij wel klaar bent om moeder te worden. Het is een hele verantwoordelijkheid. Tuurlijk is het niet aan mij om hierover te oordelen en ik lees er maar overheen in de toekomst
♥NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013♥ 1: (7) snoezelke (23 jaar) 6e ronde, 1e kindje (rust, operatie cyste eierstok 15/2) VDV (30 jaar) 1e ronde, 3e kindje Vlindertje126 (21 jaar) 3e ronde na mk, 1e kindje Appelgebakje (24 jaar) 2e ronde, 1e kindje Kaatje87 (25 jaar) 6e ronde, 1e kindje Yara3626 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Sun79 (33 jaar) 5e ronde, 1e kindje 2: (8) Thasmo (25 jaar) 2e ronde, 2e kindje Chantal3 (34 jaar) 8e ronde, 3e kindje Nannar (28 jaar) 9e ronde, 1e kindje Laura123 (24 jaar) 2e ronde, 1e kindje Mamalucy (23 jaar) 7e ronde, 1e kindje MMM Debdev (31 jaar) 1e ronde, 1e kindje MMM lb1985 (27 jaar) 5e ronde, 1e kindje Mariska2009 (30 jaar) 4e ronde na mk, 2e kindje 3: (6) Engeltjes (23 jaar) 3e ronde, 1e kindje LiLaa (25 jaar) 4e ronde, 2e kindje jv23 (23 jaar) 2e ronde na bbz, 1e kindje Bengelke (29 jaar) 5e ronde, 1e kindje Lusvi (24 jaar) 6e ronde, 1ste kindje FutureMamaJay (22 jaar) 1e ronde, 1e kindje Senta (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje daphnev85 (28 jaar) 2e ronde, 1e kindje 4: (7) Mart 7e ronde, 1e kindje DaisyKok (30 jaar), 2de IUI, 3e kindje MMM Lappie (37 jaar) 1e ronde na 2e mk, 2e kindje Ameike (29 jaar) 2e ronde, 1e kindje NookY (22 jaar) 10e ronde, 2e kindje Friesland90 (22 jaar) 1e ronde, 2e kindje shy girl (19 jaar) 4e ronde, 1ekindje 5: (4) Swimming (27 jaar) 10e ronde, 1e kindje MMM XxPinkxX (38 jaar) 19e ronde, 2e kindje GIO2009 (23 jaar) 5e ronde, 2e kindje Lindaw (28 jaar) 18e ronde, 1e kindje 6: (4) MamaBlueyez (26 jaar) 2e ronde, 2e kindje Suusje91 (22 jaar) 2e ronde, 1e kindje Susan84 (28 jaar) 10e ronde, 1e na mk, 1e kindje Tibo (24 jaar) 7e ronde, 1e kindje 7: (5) Jezz (28 jaar) 7e ronde, 1e kindje moisie (30 jaar) 1e IUI, 2e kindje MMM Adria27 (38 jaar) 1e ronde na mk, 3e kindje Anne1877 (35 jaar) 9e ronde, 3e ronde na bbz, 3e kindje Channie32 24e ronde, 3e kindje 8: (10) Dimmel (27 jaar) 14e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (27 jaar) 14e ronde, 2e kindje MMM weegschaal72 (40 jaar) 3e ronde, 6e kindje Floortje1 (27 jaar) 6e ronde, 1e kindje Tetta (25 jaar) 1e ronde, 2e kindje Porkie (23 jaar) 3e ronde, 1e kindje Arma86 (26 jaar) 1e ronde, 1e kindje Maddog13 (34 jaar) 2e ronde, 2e kindje Butterfly84 (28 jaar) 11e ronde, 1e kindje lise87 (25 jaar) 1e ronde na MA, 1e kindje 9: (6) Yasmin84 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Mek11 (28 jaar) 2e ronde, 2e kindje Truusje81 (31 jaar) 12e ronde, 2e kindje Rosalyn (23jaar) 2e ronde, 1e kindje Nena85 (27 jaar) 2e ronde 1e na vmk, 2e kindje Propje3 (34 jaar) 1e ronde, 3e kindje 10: (8) Ing49824 (28 jaar) 8e ronde (2e na vmk), 1e kindje Bibi26 (28 jaar) 1e ronde, 2e kindje Nailey (25 jaar) 64e ronde (16e na mk) 1e kindje Debbie81 (31 jaar) 6e ronde, 2e kindje Zwangels (30 jaar), 18e ronde (9e na vmk), 1e kindje Emma79 (34 jaar) 8e ronde, 1e kindje Mij1 (28 jaar) 6 ronde, 1e kindje Perzik (36 jaar) 8e ronde, 1e kindje 11: (5) MilanFleur (28 jaar) 4e ronde, 2e kindje Denisja (24 jaar) 3e ronde na vmk, 2e kindje Deurmat22 1e ronde, 1e kindje Lieke84 (28 jaar) 1e ronde na mk, 2e kindje Annelisje (30 jaar) 11e ronde, 2e kindje 12: ( 5) Beau85 (28 jaar) 2e ronde, 2e kindje Vivian (29 jaar) 5e ronde, 2e kindje YvonnevtO (29 jaar ) 12e rondje, 1e kindje Amelle (28 jaar) 7e ronde, 2e kindje Aloha (26 jaar) 2e ronde, 2e kindje 13: (7) Cybell (28 jaar) 44e ronde, 1e kindje MMM Lilly156 (28 jaar) 10e ronde, 1e kindje Stefjuh (23 jaar) 9e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) 11e ronde 1e ronde na mk, 1e kindje Leetje25 (25 jaar) 4e ronde, 1e kindje 4dogs82 (30 jaar) 11e ronde, 1e kindje Cindii 9e ronde, 1e kindje MMM 14: (4) Lauraw25 (25 jaar) 4e ronde, 1e kindje Siri1981 (31 jaar) 2e IUI, 1e kindje (18-2 fm) MMM Schaapje1977 (36 jaar) 8e ronde, 2e kindje Flora01 (24 jaar) 7e ronde, 1e kindje MMM 15: (4) knutselkitty (23 jaar) 2e ronde, 1e kindje Laura123 (24 jaar) 2e ronde, 1e kindje Dootje24 (30 jaar) 1e ronde, 3e kindje MamaAnnelies (21 jaar) 3e ronde 2e na mk, 2e kindje Datumloos: (4) Zahra2 (29 jaar) 4e ronde, 2e kindje Misspiggy83 (30 jaar) 2e ronde, 2e kindje MMM Cygnet2 (40 jaar) 1e ronde na vmk (15e totaal) 3e kindje Sjim84 (28 jaar) 3e ronde, 1e kindje Illegaal: (3) 24-02 Smnee (21 jaar) 8e ronde, 1e kindje 16-03 lievesophie (33 jaar) 4e ronde, 1e kindje 18-03 Volverwachting (30 jaar) 7e ronde 2e ronde na vmk, 2e kindje Totaal: 99 WIL JE OP DE LIJST ZET JE NAAM (LEEFTIJD) RONDE EN KINDJE NEER IN JE POST! EEN DATUM IS OOK MAKKELIJK ♥zwanger♥ (3), ongesteld (4), MMM (11), negatieve test (6), twijfeltest , Cyclus van slag (1).
Appelgebaklje gefeliciteerd! Negatieve testers, jammer. Hoop te vroeg getest of volgende maand beter.
Ik mis wat geloof ik haha, wat houd dat + 1 in? Ik vond shy ook irritant, dacht echt van jeses, ga testen ipv de hele dag onnodige berichtjes sturen! Moet steeds 10 pagina's doorlezen met die onzin en helaas reageerd er niemand op mijn vragen! @ snoezelke! Ben je alweer een beetje opgeknapt van je operatie?
+1 is als je het er mee eens bent ... En ik moet zeggen dat Shy inderdaad veel praat, maar de een is de ander niet. Ik lees vooral veel... Heb ook moeite met alles onthouden dus als ik wil reageren ben ik een hoop vergeten Maar, brand los
ik kom misschien niet volwassen over. maar de manier van denken aan ons toekomst kindje doe ik net zo goed als andere. ik en vriendlief zetten elke maand geld weg voor de toekomst van ons kind en eventuele extra kosten voor ons kind die erbij komen kijken als hij of zij ouder is. met hulp omdat het autisme zal hebben. en speciale begeleidingsoppas voor kinderen met autisme. ik kan heeel kinderlijk overkomen van mezelf weet ik dat. maar ik weet wat erbij komt kijken als je voor een kindje gaat. een vriendin die nu zelf zwanger is en al 2maanden een kindje heeft gehad dat helaas stierf aan wiegendood. helpt me met kosten berekenen. en wat te doen in zwangerschap. ik spreek haar nu weinig omdat ze het zelf druk heeft dingen regelen voor haar bevalling en weekenden zijn ze in duitsland en ze zit in een verhuizing. maar ik hou het wel bij lezen van dit topic want ik merk dat mijn aanwezigheid niet(langer) gewenst is. ik begrijp jullie irritatie aan mij wel. het komt me (helaas) vaker voor als ik gewoon zenuwachtig ben of bang ben. het spijt me meiden. ik blijf duimen voor jullie en zal de zwangere uiteraard feliciteren. succes! voor mensen die me nog wel willen spreken stuur me dan maar een pb ik gun jullie allemaal snel een plakbeeb dikke knuffel tot ziens, shy girl
Ik was van plan niet op deze hele discussie in te gaan, maar ga het nu toch doen...Shy je doet het hartstikke goed. Dames die vinden van niet, jullie hebben haar gisteren zelf op zitten jutten om te gaan testen (tot midden in de nacht bleven jullie er op doorgaan). Jullie gaan ook constant de conversatie met haar aan, waarop zij weer terug reageert. Wanneer zij berichtjes plaatst op het forum denkt ze bij wijze van hardop. Hierdoor komt het over alsof het alleen maar over haar gaat. Zij bedoelt dit zeker niet zo en wanneer wij niet duidelijk tegen haar zijn, zal dit ook zo blijven. Dat er nu een aantal "volwassen" dames zijn berichtjes over haar gaan posten en haar zelfs een onvolwassen persoon noemen die nog niet klaar is voor een kind, vind ik echt een kwalijke zaak...Shy heeft zelf heel duidelijk aangegeven dat zij autisme heeft, wat ik erg dapper vind. Mijn neefje van 12 heeft asperger en die is om het weekend bij ons. Neem van mij aan dit deze mensen het echt niet makkelijk hebben en zij verdienen net zo goed als ieder een ander een volwaardige plek in deze maatschappij!!! Helaas worden zij vaak niet goed begrepen, waardoor ze nog meer in een isolement geraken. Ik distantieer me dan ook van al die belachelijke kinderachtige opmerkingen die hier over haar worden gemaakt...wat willen jullie hier nou mee bereiken, die meid voelt zich niet begrepen, verdrietig en krijgt wederom de bevestiging dat ze anders is dan anderen. Juist op een veilige plek, zoals een forum over zwangerschap en baby's moet er toch wat respect getoond worden!! Heel triest dit...omdat ik het van dichtbij meemaak met mijn neefje, die daardoor zelfmoordneigingen heeft, kan ik me hier heel boos over maken en kan ik er zelfs verdrietig van worden, ook al ken ik Shy niet persoonlijk. Ik moet er niet aan denken dat 1 van mijn kinderen een dergelijke beperking zou hebben en zo behandeld zou worden, zowel in de maatschappij als op een forum als dit... Dus ik wil jullie allemaal verzoeken die bitchy opmerkingen voor je te houden en iedereen te accepteren zoals die is...en zo niet, dan ga er maar eens heel goed over nadenken of jij zelf wel in staat bent een kind op te voeden en normen en waarden mee te brengen!!!!
Ik heb temperaturen nog nooit eerder gedaan als deze maand, begon met 36,7 en langzaamaan ging met temp naar 37,1. Nu heb ik vorige week me eisprong gehad en vanmorgen was me temp 38.0! Terwijl ik mij kiplekker voel, vanmiddag nog even getest of ik geen griep ofzo had maar was 37,6. Vandaag ook menstruatie achtige krampjes zo nu en dan. Gaat je temp alleen omhoog als de eisprong nadert? Ik snap er niks van haha, heb me er ook miet heel erg in verdiept moet ik eerlijk zeggen!
Dootje, Ik heb ook tegen shy gezegd dat ze maar moest testen. Dit juist door haar onzekerheid en wilde dat ze duidelijkheid zou krijgen na al haar berichten en vragen. Vandaar mijn reacties op haar Zoals ik al eerder schreef: beschermend bedoeld. Ben het helemaal met jouw verhaal eens. Shy: zonde van die test, hopelijk later in de week wel Denisja: dat is niet de bedoeling sorry. Maar zoals snee zegt. Soms heb ik veel tijd om te reageren en soms helemaal niet. Moet dan ook een hele dag terug lezen en vergeet dan een hoop vragen. Vaak blijft alleen de laatste 2 pagina's over die ik onthoud Laten we allemaal volwassen blijven en elkaar respecteren. We zijn allemaal anders van karakter en doen alles op onze eigen manier
+1 ook ik heb mee gelezen en er niet op gereageert verder, omdat ik ook vind dat je iedereen in zijn normen en waarden moet laten!