@Shy... duimen draaien ook voor jou meid... volgens mij kan je het beste gewoon een beetje minder schrijven en probeer ook goed te lezen wat anderen schrijven en daarop te reageren. Dan komt het vast wel goed. En in de oorlog waren we 'fout'... nu hooguit onhandig
@MamaBlueyez Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen Ik zal niet voor NOD testen hihi
On-topic! Zoooo volgende maand toch gewoon weer ovulatie testen voor mij! Ik begin steeds meer te twijfelen of ik mn ei al wel gehad heb... Toenstraks een ovu test gedaan.. En een redelijk duidelijk streepje.. Nou las ik dat ovu testen ook reageren op hcg.. Dus een zwangerschaps test gedaan, met zelfde urine.. En omo wit.. Dus of ik moet mn ei nog krijgen.. Of ik ik moet een test met ochtend urine doen.. Maar dan kan t nog niet dat de lh test wel reageerd en de hcg test niet.. Ben een beetje in de war.. :s Sorry voor t lange ego bericht!
aww krijg ik strafwerk nu? en mee eens onderwerp afgerond. hebben er nog meiden wel positief getest hier?
@Tibo... OV testen kunnen de hele cyclus door een streep vertonen... het gaat tenslotte niet om de aanwezigheid van LH maar de PIEK... je LH kan schommelen door je cyclus heen maar je piekt maar één keer en dat is vlak voor de eisprong. Als je eenmaal een test hebt gehad die even duidelijk is als de controlestreep dan is dat je PIEK (12-36 uur later springt je ei).. daarna testen heeft dus geen zin. Ik zou gewoon nog even wachten met je zwangerschapstesten... zonde van het geld
Ja klopt.. Ik wacht het gewoon maar even af! Wat kun je jezelf gek maken hiermee he?! Dank je wel voor je antwoord!
Cygnet, ik mis de -vind ik leuk- knop Verwarrend Tybo, als het je meer rust geeft, gebruik je volgende ronde toch gewoon de ovu testen... Hopelijk heb je die echter niet meer nodig, meid!!
Ja denk dat het me inderdaad meer rust geeft! Ik heb al zo'n onregelmatig cyclus! T is te hopen ja! Voor ons allemaal!
Ik ga deze maand ook weer voor ovu testen. Zijn toch wel erg handig. Had eerst de normale ovu testen maar kwamen 4 strepen op blijkbaar heb ik een zeldzaam eiwit heb jaja kan blijkbaar ook, heb de testen op moeten sturen en op de gevoeligere gegaan en gaat perfect. Gebruik sensitest trouwens
Laten we het inderdaad. Leuk houden. Er zijn ergere dingen om je druk over te maken.. Laten we weer luisteren naar elkaar en proberen advies..raad..te geven. Hier nog geen ongi lekker douche zo met ml en dochter dan meisje op bed en lekker op bank met dvdtje en zelf gemaakte kwark taart Fijne avond iedereen. Xx
@Shy girl Mijn complimenten voor hoe je het oppakt! Het is ook niet altijd makkelijk om te typen over hoe je je voelt. En soms kunnen getypte woorden anders overkomen dan dat je bedoeld. Ik hoop dat de meiden die zich geirriteerd hbben toch hier blijven kletsen, wel zo gezellig Verder ga ik er niets meer over zeggen. Hier rare steekjes in mijn buik gehad....hoop dat dit positief gaat zijn. Ik heb er deze ronde echt vertrouwen in dat het raak is. De teleurstelling zou groot zijn deze keer als ik weer ongi word. Mijn duimen draaien voor iedereen!
Ik duim ook voor jou! Hopelijk wordt je niet teleurgestelt als je er zelf zo'n goed gevoel bij hebt! Ik heb een heel raar trekkend, zeurderig gevoel, lijkt wel bij mn bekken.. S moeilijk uit te leggen.. Klinkt t voor iemand bekent in de oren?
ovutesten. herkenbaar! Ik test ook echt puur om me nod te weten zodat ik niet dagen lang in de stress ben van uhm is het nou nod ja nee ja nee wanneer aarghhh. Ik deed dit toen we voor nr 1 gingen en nu direct weer. Niet om gericht te klussen dat doen we sowieso wel en verplicht klussen vinden we niks aan. Ja oke als de test posi is word de zin aangewakkerd ook, maar dat komt ook door de hormonen haha Hier vandaag weer mooie temp stijging, ik heb vaak pas een doorstijging 3 dagen na ei, was toen al is nu nog merk ik. Heb daar heel veel over gezenuwd maar nu herken ik het.
hier aarbeien kwark taart staat al klaar , gemaakt terwijl de lasange in de oven stond Is zeker gezellig en fijn dat je zo hart kan luchten Tido hier ook cyclus in de war denk ik dag 31....