Zou super zijn zwangels! Hopelijk zijn die steekjes goede voortekens. Dacht het ook te hebben maar pech gehad! Nu menstrueren maar over het algemeen bruin bloed en ook wel wat rood (slijm) sorry voor de details. Normaal toch nog veel heftiger maar een maandje minder bloed is ook niet erg
Eigenlijk grappig hè dat we er allemaal zo gefocust mee bezig zijn! Alsof er niks anders is en elk gevoeltje, tekentje of wat dan ook geldt als mogelijke zwangerschap. T zou fijn zijn als je direct na je klusmoment zo weten of t raak is Scheelt een hoop gespeculeer!
Goedenavond dames al dan niet strak van de hormonen, spanning en weet ik het wat allemaal. Ik heb de sicussie terug gelezen en ik reageer er verder gewoon niet op. Ik probeer mee te lezen, maar met een mannetje van 3 jaar in huis die denkt dat die de baas is en anders vermaakt wil worden, gaat dat niet altijd lukken. Lang leven de peuterpuberteit en oren, ze zitten eraan, maar waar ze voor zijn geen enkel idee. Ik probeer me ook te focussen op wat er allemaal om me heen gebeurd en laat ik zeggen het is hectisch momenteel. Zit in een vervelend situatie met mijn familie dus ben gewoon druk. We hopen nog van harte en ik weet het ook echt niet vooralsnog helemaal niets. We wachten af, al houd ik in me achterhoofd dat het ineens wel kan gebeuren, ik ben redelijk nuchter gelukkig dan gaan we voor de volgende maand je kan nauurlijk niet altijd verwachten dat het gelijk raak is. Dames de zwangeren, 2 dacht ik? debdev en appelgebakje. Dat jullie maar mogen genieten van een zorgeloze zwangerschap. Ik lees mee en probeer pas op zijn minst een woensdag te testen als het nog nodig is anders laat ik het natuurlijk weten. Ik ga een avondje de bank op. Liefs en niet meer zo tokken dames in het kippenhok?
Ja ik verwacht hier ook gewoon een tsunami hoor... Maar doe t dan nu maar dan kan ik t echt uit m'n hoofd zetten... Tot die tijd...
Heeft iemand ervaring met de stand van de baarmoedermond tijdens de zwangerschap, ik weet dat je niet eraan kan afleiden of je wel of niet zwanger bent... Maar ben gewoon nieuwsgierig... Bij mij is na mijn ei nu nog steeds erg hoog en hard.
Vind ik ook leuk!! Ik zit ook in het onderwijs dus mocht je creative ideeën nodig hebben! Ik ben een half uur druk geweest met lezen dus ik ben aan het bedenken waar ik op ga reageren! Negatieve testers.. Helaas.. Sterkte en hopelijk over een aantal dagen alsnog 2 roze streepjes. Ik heb inmiddels 3 testen in de brievenbus.. Heb vrijdag NOD maar deze zijn voor 4dagen voor NOD.. Dus ik ben bang dat ik me dinsdag (hele dag vrij) niet kan bedwingen!! Symptomen: bijna niks.. Alleen een zwaar gevoel in mijn buik.. Al die taarten en lasagne klinkt lekker!... Lekker avondje culinair geniet ervan!! Liefs
@Tibo Dank je! Nee ik hoop ook niet dat ik weer teleurgesteld word. Het is nu al ronde 18 dus het mag wel eens raak zijn! Het gevoel wat jij hebt herken ik niet. @Yara3626 Mmmm lekker kwarktaart. Lasagne hebben wij gisteren gegeten. @Tientje1986 Zeker zou het super zijn na 18 rondes! Jammer dat je ongi bent minder bloedverlies is helemaal niet erg! Laat het bij mij maar 9 maanden wegblijven @Sun79 Hadden we maar een buikluikje
Oh en ik heb ook alvast nieuwe ovu testen gekocht onder het mom van: als je wilt dat het niet gaat regenen moet je een paraplu meenemen!
Volgens mij komt je menstruatie dr aan als je bmm lager gaat zitten maar nog wel hard is.. Dat is wat mij is vertelt Succes!
Sow! Zo een opgeblazen gevoel tijdens en na het eten! Lijk nu voor het zicht 4 maanden zwanger ofzo, haha
Ik weet niet precies wat er allemaal moet gebeuren met je baarmoeder maar bij mij zat hij tijdens de zwangerschap laag en was hard!
@ Alle positieve testers, van harte gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!! @ Alle negatieve testers, jammer!! Weer met goede moed de volgende ronde in!! @ Alle wachtende Moeilijk is het he!!! Veel succes met het wachten en ik hoop dat er veel roze bijkomt!! @ Hier Vandaag is mijn nod, had ook gister kunnen zijn want mijn cyclus schommelt tussen de 28 en 29 dagen. Ik heb normaal gesproken veel last van kwaaltjes als mijn menstruatie eraan komt en nu dus gewoon helemaal niks en nog steeds niet ongesteld....geen pijnlijke borsten...geen last van mijn darmen...en deze dingen heb ik echt altijd!! Wel ben ik super sago, dat is wel 1 van de dingen die ik normaal ook altijd heb. Vandaag ook een test gedaan en die was negatief... Me temp. blijft heel hoog, dus ik snap er echt helemaal niets meer van...mijn cylus is echt nog geen 1 x langer geweest in die acht maanden dat we bezig zijn dan 29 dagen... Wel ben ik begonnen met de shatavari voedingssuplementen (speciaal voor de baarmoeder/eierstokken en cyclus van de vrouw)..zou ik hierdoor dus ineens een langere cylus hebben?? Ellende dat wachten...
Stefjuh, volgens mij is er aan de baarmoeder niets af te lijden als je pas zwanger bent. Staat veel op internet als je het googelt
@Tibo & Lise: het lijkt mij idd het meest voor de hand liggend dat hij hard moet aanvoelen tijden de zwangerschap... Maar de stand ervan kan variëren, dat is ook wat ik idd lees op i-net