NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff mijn humeur slaat erg over vandaag. Heb de hele dag door het gevoel dat ik ongi ga worden. Maar dat is nu nog wel een beetje vroeg. Dus dat is het denk ik niet. Maar wat dan? Me (.)(.) zijn mega gevoelig. En voel me echt niet lekker in me velletje.

Herkennen anderen dit ook 6 dagen voor NOD?

2. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    @zwangels helemaal wegblijven is natuurlijk het beste! Hopelijk volgende ronde. Het lichaam kan je zo voor de gek houden. En dan nu maar weer wachten, en dat duurt lang! Haha maar moed erin houden :cool: en ik mag niet klagen als ik hoor hoe lang jullie al bezig zijn voor de 1e. Al bij arts geweest of dat niet?

3. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @vlindertje: dat zou best kunnen dat je daardoor een langere cyclus van hebt... Dat heb ik ook een aantal keren gelezen op verschillende forums dat als je juist een keurige regelmatige cyclus hebt en dan supplementen gaat slikken dit kan verstoren. Hoop het voor jou natuurlijk dat dat niet het geval is en dat je alsnog een knaltest krijgt!!

4. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Ik dacht vorige maand ook dat t raak was.. Weinig ongi klachten en een temp van 37.0 graden.. Werd toen in de nacht ingesteld.. Wat baalde ik toen zeg!! Ik hoop voor jou op een heel ander resultaat!

5. Sun79

Sun79 Lid

27 feb 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een buikluik... Hahaha... Hilarisch!

6. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    @ Appelgebakje :)Gefeliciteerd!:)

Rode dames, balen meiden!:( Kopop!

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    We zijn al bij de gynaecoloog geweest en we mogen pas een jaar na de vmk weer komen.....zucht! Dat is dus juni dit jaar, over 4 maanden. Want het is gebleken dat het mogelijk is zei ze. Maar onderhand denk ik dat het vorig jaar een lucky shot was. Maar goed ze willen nu nog niets doen omdat mijn cyclus regelmatig is (26 à 28 dagen)

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    +100!
    Ben het hier helemaal mee eens, niks aan toe te voegen. Vind het jammer dat er op deze manier iemand wordt aangevallen door de rest omdat ze misschien iets anders handeld als anderen. Laat iedereen gewoon in zijn waarde. De een kletst gewoon wat meer dan de ander . Heb de neiging hier zelf op de stappen als ik zie hoe het hier eraan toe gaat.

9. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Dag dames,

Appelgebakje gefeliciteerd!!!! Een klein gebakje in de oven;). Geniet ervan meid.
    Voor alle dames die negatief hebben getest, een dikke knuffel en voor de vroege testers, geen bloed geeft moed.

Vandaag veel bezoek waaronder mijn nichtje met haar baby van 5 weken. Zo schattig! Gelukkig genoeg kleintjes in de directe omgeving waar ik over kan kloeken:).
    Vandaag zwaargeirriteerd door de rommel in de keuken en best wel emo. Ziet ernaar uit dat de rode duivel er binnenkort aan komt. Ik duimd nog heftig voor mezelf en blijf ferm op de wachtbank zitten tot het roze of rood wordt.

10. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Had ik dus eergisteren ook, heel verwarrend. Ook de dag ervoor gevreeen dus ik vraag me af of het hiermee te maken kan hebben. Ik zat toen ook pas op 18 of 19 dpo. Heb nu ook van die krampen links onder in mijn buik, waarschijnlijk mijn darmen.

11. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    :D deze quote maakt mijn dag weer goed, werd een beetje verdrietig van alles

12. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig Adria ;) Verdrietig worden van dit forum mag natuurlijk niet!!!

13. susan84

susan84 Niet meer actief

Op deze manier verder kletsen vind ik wel leuk en ontspannen :)
    Toch wel leuk om te blijven volgen en mee leven met iedereen.

Zit net het nieuws te kijken: wat erg zeg van die Diane pil. Ik heb hem gelukkig niet geslikt en wij zijn allemaal gelukkig niet meer aan de pil. Maar wel heftig!

Een hoop mensen op NOD en heel veel kwaaltjes, spannend, wat zal het allemaal betekenen?

14. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    @zwangels, jeetje zeg dus over 4 maanden pas maar je bent dan al zoveel verder. Echt zwaar dan zeg als het telkens niet lukt en je nu nog zo lang wachten moet. De moed zakt je zo toch in de schoenen. En dan zijn er zoveel mensen die niet zwanger willen worden en het onverwacht zo zijn en de mensen die het zo graag willen daarbij duurt het dan zo lang. Wel respect voor je hoor, want is niet makkelijk dat geloof ik zeker

15. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    @susan wat was er met de Diane pil? Heb het gemist niet dat ik hem geslikt hebt.

16. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Ik heb de diane geslikt ben blij dat ik hem idd niet meer slik

17. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dat er waarschijnlijk 10 doden zijn door de diane pil

18. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Zo jeetje zeg dat is heftig!

19. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Ja idd heel heftig

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ja ik op dit moment wel weer positief maar heb mijn momenten gehad dat ik het niet meer zag zitten. Anderen werden wel zwanger en had op den duur 10 mensen in mijn mgeving die zwanger waren/zijn. En nu is er iemand die een dezer dagen gaat bevallen en dan denk ik er aan dat ik ook zo ongeveer zou bevallen als het goed was gegaan....dus best wel heftig. Dank je voor je respect :)

Deel Deze Pagina