NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    jaaa:)
    lijkt me geweldig:D dan ben ik in de lente uitgerekent tenminste niet in de winter(ik hou niet zo van sneeuw:p)
    en jongens zijn echte mama's kindjes heb ik gehoord:p
    al maakt het geslacht me niet uit. ik zou van beide evenveel houden en even blij mee zijn:p

2. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ja dat is waar het maakt niet uit wat het is al is het maar gezond. Ik hoop dat het hier zo snel mogelijk lukt haha. Die onzekere momenten soms van zou het raak zijn of niet :p

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    +1

Hier iemand die al 10 jaar met autisten werkt dus ervaring genoeg zul je denken.
    Shy ik vind dat je het super doet! Cijfer jezelf alsjeblieft niet weg door een paar kinderachtige opmerkingen van mensen die denken dat ze alles zo goed weten of zichzelf zo volwassen vinden. Ik ben vooral onder de indruk van je zelfkennis en de respectvolle manier waarop je op de onaardige berichten reageert! Petje af meisje!

4. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Haha ik moest heel veel terug lezen... Jammer dat de discussie toch elke keer weer naar voren komt door mensen die toch nog even.moeten reageren. Ga ik dus niet meer doen.

Lb balen van je ongi!

Verder de negatieve testers ik duim voor jullie voor dn positief nieuws.

Over baarmoederstand weet ik echt rhelemaal niks. Ik voel dat nooit.

Adria: hier was het echt alleen na gemeenschap klein beetje. Elke keer als ik nu naar wc ga check ik onderbroek en wcpapier *bloost*

Fijne avond allemaal ik ga slapen.

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Sorry spuit 11 hier. Discussie was al gestopt maar ik wilde het toch even kwijt.

Nu over op de orde van de dag:)

Wie gaat er morgen testen??????

Ik wacht tot dinsdag denk ik. Al heb ik alleen griepklachten en dat zegt natuurlijk niks over een evt zwangerschap.
    Ik ben wel benieuwd naar de mama's van 2 of meer kindjes. Waren die zwangerschappen hetzelfde? Ik bedoel eigenlijk voelde je dezelfde kwaaltjes voor/op/na nod bij iedere zwangerschap?

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    +1 :) XxPinkxX

7. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    dankjedankje:)
    en ik weet gewoon dat ik soms wel wat irritant en druk over kan komen, in dit geval druk als berichten posten.
    ieder heeft gezegd wat die wou zeggen en het is goed zo, het was wel een beetje mijn fout hoor. ik begreep hun irritatie wel!
    ik word bijna nooit boos op mensen omdat ik weet dat ik eerst naar mezelf moet kijken ik zou het denk zelf nog irritant vinden als iemand zou doen wat ik vanmiddag deed! al zou ik daar nooit me mond over open willen trekken ik wil mensen geen pijn doen!
    ik heb geleerd van paps: het leven is ruilhandel, heb je niks te ruilen krijg je ook niks.
    daar bedoeld hij mee te zeggen.
    als jij iemand liefde geeft krijg je het terug, of als je iemand respecteerd, krijg je respect terug. wens je iemand geluk toe dan krijg je zelf iets goeds terug!

ik bleef aardig tegen ze omdat ik nooit boos ben geweest op ze want ze hadden het recht om hun mening te zeggen en snap dat die irritatie er wel even uit moest van hun. en sommige het niet durfde te zeggen, en er eentje het wel durft en jaa, als er 1 schaap over de dam is volgen er meer:)
    ben blij dat dit voorbij is en we gezellig verder kunnen kletsen,
    dit is van mijn kant vergeven en vergeten:)

@ all,
    hebben jullie nog leuke dingen gedaan vandaag, want denk dat iedereen hier nu wel weet wat ik gedaan heb vandaag nu...:p
    en ik ben nieuwschierig hoe jullie dag was, van sommige wel watgelezen heb geen andere testers gespot in dit topic vandaag?

8. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    ik wou er zelf ook niet echt meer over beginnenmaar vind het lullig als iemand iets liefs zegt om dat te negeren:)
    is een beetje lullig toch?

maar van mijn kant mensen,
    als er nog iemand op reageert of iets zeg,
    ga ik er niet meer op antwoorden en dat bedoel ik niet vervelend, maar gewoon omdat ik mensen niet weer wil irriteren door het weer terug te halen vanaf nu is deze off topic CLOSED

:);)

9. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    sorry weer voor 3 berichten achter elkaar wou dit even vragen
    aan deze dames:

Engeltjes (23 jaar)
    LiLaa (25 jaar)
    jv23 (23 jaar)
    Bengelke (29 jaar)
    Lusvi (24 jaar)
    FutureMamaJay
    Senta
    daphnev85

morgen nog testen?!?! dan is jullie nod:D
    zal ik alvast me duimen opwarmen voor jullie?

10. susan84

susan84 Niet meer actief

Ben ik ook benieuwd naar!!!

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ga m'n bedje opzoeken.. Ben kapot.
    Heb de hele avond m'n kaarsen aangehad, misschien brengt het de testers van morgen wat geluk!
    Slaap lekker

12. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    #1492 shy girl, 2 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2013
    Slaaaaaplekker:) knuff

ik ga ook me bedje op zoeken lekker tegen vriendlief aankruipen:) en lekker uitslapen morgen,
    behalve dat ik om half 7 evenmoet tempen:[

dikke knuff voor iedereeeen:D

13. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Welterusten!!

14. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Nog even een vraagje.. Wat is precies dat pendelen? Voorspellen?
    Wij hebben net lekker filmpje gekeken en duiken d'r zo in!

Slaap lekker.. Morgen (of eigenlijk is dat nu al) allemaal weer een dagje dichter bij NOD!

15. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    oww, ik snap er niks meer van...ik had eigenlijk vrijdag mij ei moeten hebben (ik temp niet), maar woensdag de hele dag buikpijn gehad, donderdag niet meer. Dus daarom ben ik gaan denken dat ik woensdag op donderdagnacht mijn ei heb gehad. Maar ik heb nu al de hele avond echt ontzettende pijn in mijn eierstokken/baarmoeder/in ieder geval ergens daar beneden, haha!

Wat kan dit zijn dan, toch geen ei gehad woensdag en dus nu pas, bijna twee dagen later? Of woensdag ei gehad en nu al innesteling? Kan allebei misschien wel of niet?

Zelfs na 5 keer zwanger te zijn geweest nog twijfels, haha!!! Maar doet nu echt zeer, ook aan mijn onderrug. Heb ik normaal echt niet tijdens de ei-sprong...

16. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    hmmm, ik heb even zitten googlen, maar dit kan nooit een innesteling zijn die pijn doet...toch mijn ei dan denk ik...of ik voel hem nu afdalen richting baarmoeder, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk ;) Nou ja, gisteren nog goed geklust, straks nog maar even dan voor de zekerheid, hihi! Weltrusten dames!!

17. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18

Heb ik vorige maand ook gehad! 3 dagen voor NOD roze verlies, na de seks. Toen kwam mijn ongi met een vloedgolf 1 dag na NOD!

18. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Amai gisteren gewerkt maar ik geraak niet meer bij gelezen jullie gaan er tegenaan!

Overmorgen zit ik 4 dagen voor NOD en zou ik kunnen testen. Al weet ik niet of ik het ga doen. Bang voor de teleurstelling! ik voel namelijk NIETS!

Dus vrees ik er al weer voor.

Gebruiken veel onder jullie de ovulatietesten? Ik twijfel zo om het nog te doen!
    Zo ik,ga weer werken!

Groetjes

19. susan84

susan84 Niet meer actief

Dit is herkenbaar!
    Ik heb bijna iedere maand 3 dagen last van m'n ei. Dacht ook altijd dat die eerste dag m'n ei al sprong. Maar blijkbaar springt hij vaak pas een dag of 2 dagen later. En is je pijn na het springen vaak juist weg. Hierdoor ben ik de eerste paar maanden ook te vroeg geweest met klussen.
    Het kan dus heel goed zijn dat je toch pas vrijdag je eisprong hebt gehad.

20. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook deze maand, meid! Vermoedelijke eisprong rond dinsdag, toen vrijdag/zaterdag weer verschrikkelijk veel pijn.. Heel gek, aangezien mijn cyclus nooit langer is dan 28 dgn en met een eisprong op vrijdag/zaterdag zou ik uitkomen op 31/32 dgn.... Heel vreemd hè?! ;)
    Voel jij je eisprong doorgaans ook?

Deel Deze Pagina