Ja ik vraag me ook af wat dat is. Is dat niet zo'n soort steen aan een ketting ofzo? Moet ik aan denken die dan gaat bewegen ofzo
Nou mensen ik heb een vraag. Ik snap er niks meer van! Afgelopen week dacht ik dus ongesteld te worden maar hele week dus heel minimaal bruinverlies als ik geen ob on had gehad had ik dat niet eens geweten. Vrijdag dus erge kramp en loop van de dag een volle ob. Veel minder als normaal en heeel veel bruin en bijna geen rood. Ook gisteren nog een volle ob bruin en amper wat rood en vanmorgen keek ik en er was bijna niks meer te zien dan een klein veegje bruin bloed. En normaal ben ik dus echt 7 dagen goed ongesteld en dan ook veel rood. Ik snap het niet. Al die 8 maanden dat ik gestopt ben had ik gewoon veel en 7 dagen en nu nie snap het niet. Wel de laatste week regelmatig hoofdpijn tegen de migraine aan wat ik eigenlijk al lang niet meer heb gehad. Raar toch? Oja zelfs mijn ob moet ik er met 2 handen uittrekken en doet erg pijn
Help... Ik ga mezelf gek maken denk! Ik ben misselijk en beetje trekkend gevoel in buik en borsten! Ik ga pas zaterdag testen. Heb tussen donderdag en zondag mijn NOD! Wil echt niet eerder testen want mijn man is op zakenreis. Die komt vrijdag thuis. Pff had nog zo geprobeerd alle symptomen te negeren maar het lukt niet...
Spannend! Wie weet is het raak! Ik heb deze maand ook zo'n rare maand dat ik voor een raadsel sta. Symptomen negeren is erg moeilijk , balen he dat wachten
Heb jou vraag nog terug gelezen maar weet niet echt.antwoord. heb voor mijn vorige zwangerschap gehad. Heb ik 4 dagen bruinverlies. Toen 3 dagen niks en toen ongi maar dat was denk ontpillen en dat kan bij jou niet. Moeilijk hè! Maar je bent pas echt ongi als je helderrood bloed verliest geloof ik.
Ja vind het ook heel moeilijk. Ontpillen is het inderdaad niet. Heb wel wat roodverlies gehad maar niet veel. Het overgrote deel was dus echt heel bruin. Ben de hele vrijdag ook totaal niet lekker geweest. 5.00 s nachts wakker van menstruatiepijn en de hele dag last van gehad zelfs de paracetamols hadden geen zin, want werkte niet eens. Laatste week wel heel veel honger 's avonds terwijl ik dan toch goed heb gegeten. Kan dan een grote sinaasappel op en 2 eierkoeken en nog niet verzadigd zijn. En m'n ob kan ik er normaal zo in en uit doen maar doet heel veel pijn. Is echt of hij muurvast zit en ik dus met 2 handen keihard moet trekken want met 1 lukt het me niet eens. Vaag lijf!
Volgens de pendel moet het deze maand raak zijn zie ik bij je?! Vorige pendel kwam ook uit volgens mij?
Zo dat was al snel! Ben wel benieuwd of het deze maand ook raak is. Van mij mag het nu ook wel een keer gebeuren haha
Nee ook ik sta voor een raadsel? Is zo vreemd en nog nooit gehad. Ik dacht echt van dat wordt weer 7 dagen pret En ook het rode is maar heel minimaal en slijmerig (sorry voor deze smakelijke details op de vroege morgen) het is echt donkerbruin bloed en nu foetsie. Aaa ik heb zoiets van of zet gewoon door of blijf weg
Ik heb hetzelfde als jij sinds afgelopen woensdag...beetje roze en paar keer puntjes rood! Normaal 7 dagen vol rood zonder andere kleurtjes! Echt vreemd!!! Ik weet niet precies mijn nod cyclus na zwangerschap van ons zoontje 27-31- dus ergens tussen afgelopen vrijdag en komende dinsdag! Heb alleen totaal geen ongi symptomen zoals normaal! Ik kan je dus niet helpen helaas! Hopelijk weet iemand iets voor ons???????
Gebruik je iets van ovulatietesten? Je zou voor de zekerheid een zwangerschapstest kunnen doen maar is misschien zonde van je geld en erg kleine kans. 2 topics geleden ongeveer had iemand dat gedaan en die was zwanger. Maar ik denk dat die wel rood bloed verloor maar 1.5 dagen ongeveer.
Zo, druk deze ochtend. Slapen jullie allemaal niet uit? Hier niet mogelijk met een klein dreumesje dat vroeg wakker wordt. Raar genoeg heb ik geen test drang. En ik heb ALTIJD test drang, iedere maand. Dus dat is het enige vreemde aan deze maand.
Ja hopelijk is er iemand die het wel weet. Hele week wel raar gevoel in m'n lijf gehad en dacht echt dat ik goed ongesteld was. Wie weet is er iemand die er ervaring mee heeft
Oh dit was voor tientje. Wondertje misschien heb je innesteling gehad? Moeilik allemaal he! Sorry.voor de vele fouten maar typ via telefoon
Goeie morgend! Voor mij iets minder, menstruaties beginnen door te komen Langs de ene kant wel goed, Ik moest de 25e naar de gyneacoloog, kan ik een uitstrijkje laten nemen, want heb daar veel te lang mee gewacht... Gezien men slecht resultaat vroeger... Tientje1986: klinkt raar, ik zou toch eens voor de zekerheid een zwangerschapstest doen, wie weet hé! Nog heel veel succes aan de damens die hier nog moeten testen
Die heb ik wel liggen. Afgelopen maandag zwangerschapstest gedaan maar was nega. Maar m'n cyclus wisselt en dacht dat ik het maandag worden moest maar was foutje .nik heb wel ovu testen liggen maar niet gebruikt deze maand
@ Shy Girl: ik ga niet testen, ik zie gewoon of ik ongesteld word of niet. Geen testdrang hierzo dus.. Wel benieuwd naar de overige dames die vandaag hun NOD hebben!