Ook hier gespannen borsten en steeds duizelig, word er gek van! Wat ik me kan herinneren van me vorige 2 zwangerschappen in een vroeg stadium is: ik ben een buikslaper en had toen ook t gevoel dat ik ergens "op" lag met m'n onderbuik. Dat gevoel heb ik nu weer, dus ben erg benieuwd! Een tweede is zo welkom. Wat ik uit mijn omgeving als vervelend ervaar is dat veel mensen zeggen van: en? Wanneer komt de 2e? Ze zouden is moeten weten! Bij onze eerste vroegen veel mensen trouwens, toen wij het vol trots gingen vertellen, oh wat leuk maar is het wel gepland?
Denisja: hier ook! Irritant is dat hè. Zien ze me met m'n nichtje lopen, elke keer d'r vraag: Staat je goed! Waarom beginnen jullie nog niet aan kinderen. Zo dom... Vooral volwassenen met kinderen zouden toch beter moeten weten. Dan wil ik bijna schreeuwen: we zijn sl een jaar bezig, mens!! Nooky en bengelke: balen
Ja dat is inderdaad erg vervelend en niet iedereen raakt snel zwanger. Heb ook wel is gehad en nu zeker omdat we anderhalf jaar getrouwd zijn. Gaan er maar gewoon van uit niet wetende dat je er al mee bezig bent en het niet na 1 ronde al raak is.
Balen zeg de menstruatie! Denk je dat ik nu bv wel een positieve test kan hebben? Afgelopen maandag was die negatief.
Jullie ook zo'n droge mond? Zelfs na 3 bekken thee gisteren avond, heel de nacht een droge mond gehad. En ook ik sliep niet lekker op m'n buik... Testers van vandaag, waar blijven de foto's?
@ Nooky en Mariska: Balen meiden! @ Tientje: Zit toch weer bijna een week tussen, je zou 't kunnen proberen. Geeft misschien ook wat rust en duidelijkheid? @ Susan: Ja, gister had ik de hele dag dorst. Erg irritant.
Ja idd zou wat in kunnen zitten maar verder nog niet echt symptomen. Geen last van borsten e.d Jij trouwens van harte gefeliciteerd!
Goedemorgen, jammer meiden die op rood staan nu Ik zie ook veel klachtjes! Spannend meiden. Hier een slechte nacht, door verkouden zoontje..
Balen dames...dames met klachten succes !! Hier nog wachten op ongi zal wel langere cyclus hebben vreemd heb ik nooit in ieder geval niet zo lang ...
Balen dames op rood! Veel geluk voor de volgende ronde! Hier nog op het wachtbankje. Over 8 dagen NOD. Ei waarschijnlijk wel duidelijk gevoeld, voor de rest loopt alles net als vorige cyclus waarbij ik toen zwanger bleek (wat niet goed ging). Hoop maar nergens op, maar stiekem wel een beetje spannend. Eerder al een EUG gehad en direct daarna bleek ik weer zwanger , dat kleine mannetje is hier druk aan het spelen..... Nog testers vandaag? Ben wel in voor een roze zondag!
Balen Mariska! Ik ben ook ongesteld. Wat moet ik aanhouden als eerste dag van menstruatie: donderdag begon het een beetje, vrijdag niks en gisteren brak het echt door, donderdag of vrijdag? Wat ik raar vind, is dat mijn temp hoog blijft, ik nog last heb van mijn borsten en een harde lage, gevoelige baarmoeder heb. Fijne zondag allemaal
Voor de dames op rood, balen zeg ! Weer die volgende maand in.. Ik weet niet hoe ik nu naar mijn ongesteldheid moet kijken? Mijn eerste cyclus was 34 dagen, zou ik dan nu hetzelfde hebben of is de eerste cyclus na de pil altijd langer en de volgende korter?