@ bengelke NookY Mariska Jammer meiden! Volgende ronde hopelijk raak! Mijn temperatuur is nog steeds hoog! Maar ja, er valt nog niets te zeggen, zit op 6 DPO. Als het deze ronde raak is vind ik het echt bijzonder want afgelopen maandag bij de gynaecoloog heb ik het eitje gezien!
Dames op rood jammer zeg. Chantal3 ik zou de zaterdag als eerste dag tellen. @ hier: nog steeds erg moe, steeds rare trekkingen in mijn buik, gevoelige (.)(.)
Haha nee raar genoeg niet. Heb normaal ook geen testdrang, eerste symptoom is toch het uitblijven van menstruatie, dus daar wacht ik op.
gisteren zijn mn testjes (6 stuks) van sensitest binnengekomen en denk dat ik er dinsdag maar een testje op waag. heb iedere keer steken thv mn schaambeen, verder geen klachten ... Ben zeer benieuwd.
Dames waarvoor gependeld is: kan iemand hier dat of hoe hebben jullie dat voor je laten doen? Dames op rood: balen hoop voor jullie deze ronde op geluk! Dames op rosé gefeliciteerd
Meiden op rood, balen joh! Hopelijk volgende ronde meer geluk! @ rare menstruatie: Ik zou dan ofiicieel fe laatste 2 rondes niet mogen tellen ales ongi.. Minimaal rood en heel veel bruin. Duurde ook maar een paar dagen, terwijl ik normaal ook een vloedgolf aan rood heb! Verwarrend allemaal.. Lichaam zit zo raar in elkaar..
Jij heb het dus al vaker gehad dan? En vanaf wanneer tel jij je 1e dag van je cyclus dan? 1e dag van het meerdere bruinverlies?
Ja, laatste 2 mentruaties waren anders als anders.. Ik heb er vanalles over opgezocht en gelezen en testen gedaan, maar ik beschouw het nou gewoon als menstruatie.. Heel verwarrend, maar iets anders was t niet bij mij.. Maarja, dat verschilt ook weer per persoon.. Succes ermee!
Ja daar twijfelde ik ook over, maar aangezien dat er bijna geen rood bij zat (lees 2 van de 5 dagen een klein rood topje van tampon) ben ik inderdaad gewoon bij t bruinverlies gaan tellen..
Ja er is bijna niks over te vinden. Heb alleen hele lichte steekjes in m'n linkerlies Maarja das ook niks. Kijk het wel even aan en als ik het moet vertrouw knal ik er een test tegen. Heb d'r 2 liggen. Haha
Er is een apart pendel topic, daar kun je precies zien wie er op welke tijd pendelt en dan kun je een verzoek insturen
Goeiemorgen meiden. Ik mag op roze!!! Me gevoel zei t al en de test gaf t aan ! Meiden die op rood zijn balen en de andere meiden mijn duimen draaien voor jullie ook!